القائمة الرئيسية

الصفحات

حل مشكلة سيرفر اكشن متوقف في خطوتين استعادة كود تنشيط مجانا

حل مشكلة سيرفر اكشن متوقف في خطوتين استعادة كود تنشيط مجانا
حل مشكلة سيرفر اكشن متوقف في خطوتين استعادة كود تنشيط مجانا


لو ق سامسونج امهتلاقي الاوبو ايدايما هيخسر السيلفي اللي عجبني بجد سيلفي محترم بمستشعر محترم بيقدر يطلع تفاصيل كويسه جدا يقدر ينافس مع الاموالبوكو اكسوبقوه فكويس ان السيلفي هنا حلو اسيبكم مع التصوير الفيديو بالنسبه لتصوير الفيديوهات بالاقيتهافهو بيصور علىاخره بس في ثبات الكتروني حلو ان في, سيرفر اكشن متوقف , ثبات ووحش ان هو اخرهما فيش فور كي المنافسين فيهم k وهنا برده في في حاجه لطيفه انها موجوده فاعتقد جملف قنوات رسيفر جاجور AG 555وده تسجيل الصوت هتبقى كويسه سعر الموبايل دلوقتي حواليجنيه في المحلات للنسخه الوحيده الجيجا معجيجا رام وينفع تركب كارت ميموري من وجهه نظري وقع في نفس الفخ اللي ايهوقع فيه ان هو مش بيقدم احسن اداء ولا احسن كاميرا خلفيه سيلفي ه.

  • نا معقول الحمد لله وبطاريه اكبر او حتى ممكن تفكر في تي سي البلس وتاخد الريسك في ان انت تشتري موبايل مش مشهور قوي بس شاشته عملت كارف تحفه فحيي انا مش عارف ايه اللي ممكن يشدك في الاوبو ايوارجع اؤكد عليك لو هتدور على شبكه فانا بقول لك اهو الشبكه في الايهاقوى من كل شاوم, كيف تختار ثلاجتك ,ي وسامسونج اللي انا قلت عليها ولكن هل السبب ده كافي انك تشتريه ما اقدرش انسى ان لقيتاه خفيف وشيك ومتين وامسحها ورام معقولين في الفئه دي والشاشه امليت اه مش الاحلى بس عمل استطاعه عالي تحت الشمس السيلفي حلو كويس وبيجي برده معاه سماعات اذن في العلبه وهقول لك على نصيحه في الاخر برده يعني ايه لو حابب تسمع لو عاوز تجيب موبايل اوبو في الفئه دي عشان واثق فيها وفي شبكتها فانصحك تجيب الاوبو رينوسعر دلوقتي حواليجنيه اكيد اكيد محتاج اعرف رايك في موضوع ولا لا وايه هو موبايلك ويا ريت لو ما عملتش لايك في الاول تعمل ها وتاكد انك عامل سبسكرايب في قناه موبيزل وفعل الجرس علشان ت.

  • شوف مراجعات جديده للموبايلات اول سوفت استرا 8000 اتش دي مينيباول احنا بقى لنا فتره مهتمين بالفعل الاقتصاديه في الموبايلات يعني راجعنا البوكو اموعملنا افضل لاب توب اقتصادي ممكن تشتريه لو ما شفتش الفيديوهات دي فاروح خد بصه كده وهتتبسط المهم انا المره دي هنزل بالفئه السعريه اكثر في الموبايلات وهنقل لكم تجربتي مع, كود تفعيل سيرفر اكشن 2024 , موبايل جديد لسه نازل توقعك كده معايا هتاخد ايه من موبايل سعره اقل منجنيه يعني اقل مندولار تصميم شيك مثلا يكون في بصمه شاشته كبيره طريقه كبيره معالج قوي لا معالج ايه احنا كده بنهزر طيب خلينا نشوف الموبايل الاقتصادي اللي هنرجعه النهارده بيقدم لنا ايه وهو ايتل فيجنبرو الموبايل الاقتصادي العجيب بس انت رايح فين انزل اعمل اللايف الجميل ويلا بينا نبدا المركب نبدا بالتصميم تصميم الموبايل ده اهم ما يميزه لو شفته كده من بعيد صعب تقول مواكب تصميمات موبايلات اغلى منه وانا عارف الفئه السعريه دي المستخدم يهمه قوي يشيل موبايل شكله حلو ما هو مش هيبقى ولا شكل ولا اداء نفهم كده الاداء وحش اص.

كود تفعيل سيرفر اكشن 2024



بر بس الفقره الاداء الخامات بالكامل من البلاستيك طبعا بلاستيك متصنفر علشان الموبايل ما يتخربش بسهوله اللون متدرج والتدريجه بتاعته حلوه في تغير بسيط في لون الضهر لما الضوء بيجي عليه عظيم جدا كل الكلام ده شكل الكاميرا الخلفيه شيك واخد ستايل الموبايلات الاغلى منه بس طبعا نص العدسات دي مش شغاله هي شكل بس وطبعا البروز بتاع الكاميرا مش كبير الموبايل وزنه معقول جدا حواليجرام او اقل في كرفات بسيطه في, كود تفعيل سيرفر اكشن 2024 , الظهر المميز كمان علبه الموبايل بيجي فيها جراب شفاف بلاستيك ناشف علشان يحمي الموبايل الموبايل بيجي متركب عليه سكرين على الشاشه ومعاه سماعه اذن هي مش قد كده بس كويس انها موجوده ومعاه الشاحن والوصله بتاعته الحاجات دي بتهم مستخدم الفئه الاقتصاديه لانه لو من الاساس كان يقدر يزود ويشتري جراب وسماعه والكلام ده كان اشترى موبايل اغلى شويه اتمنى تكون فاهمني بس ابوخ حاجه في الموبايل ده بقى انا قعدت شويه ادور احط شريحه الاتصال فين ما في.

  • ش درج خارجي وبعدين الظهر والفريم حته واحده كده فما فهمتش فيك اكتشفت في الاخر ان الضهر بالفرين كلهم بيتفكوا علشان تركب شريحتين كده قوي من على الجنب بتفتح من الظهر وخلي بالك وانت بتفتحه علشان ما تكسرش الظهر بتاعه ما كانش فيها حاجه يا ايتل لو خلينا الشرايح في درج منفصل خار, رسيفر بلت ان ,جي يعني كان هيبقى عملي اكتر في الاستخدام ندخل على الشاشه شاشه كبيرهبوصه اي بي اس بدقه hd بلس ما تطمعش في اكثر من كده شكل الشاشه النوتش واستغلال الحواف هنا ميزه وحلو جدا على سعر الموبايل الشاشه المقبوله جدا طبعا مش احسن تجربه زوايا رؤيه ولا احسن تشبع الالوان لو هتفرنها بموبايلات اغلى ولكن شايف انها تقضي الغرض جدا على سعر الموبايل مميز كمان ان الشاشه دي مشتركه مع موبايلات ثانيه كثير هتلاقي في المحلات بره بسعرجنيه او السطوع تحت الشمس حلو جدا على الفئه السعريه الموبايل ده محطوط فيها ولكن الشيء الرخم كالعاده ان ما فيش حساس اضاءه يظبط درجه سطوع الشاشه اوتوماتيك هتضطر تعد.

  • لها بايدك مانيوال على حسب المكان اللي انت موجود فيه ندخل على المعالج الموبايل هنا جايبه معالج رباعي النواب شركه يونيسك واسم المعالج اس سي اي بتردد اقصى واحد واربعه منجير مع دعم لرام ال بي دي ارفقط مشبص المعالج ده اقتصادي بحت بس احسن شويه من العادي اللي رجعناه من فتره كبيره لو تفت, كود تفعيل سيرفر اكشن ,كر وادعي المعالج ده قال لي شويه من الهليو ايهالموجود في انفينكس سمارتالاغلى منه حواليجنيه الايتل فيجنبرو بيجي بنسخه واحده بمساحه تخزينجيجا معجيجا رام معقول جدا في الفئه السعريه دي سوفت وير الموبايل جايب اندرويد جو نسخه مخففه من الاندرويد هتدي لك اداء معقول على قد امكانيات الموبايل اول ما فتحت الموبايل جالي كميه سوفت وير ابديت مش طبيعيه كل ابديت مساحته بتتراوح منلميجا ما اعرفش ليه الابديتس كلها ما تجيش مره واحده لملف قنوات رسيفر سترونج shtop 4ا كل شويه ايه اعمل ابديت بعد ما اخلصه يجي قبضت الثاني اخلصه قضيت الابديت دي بقى كلها اداء الموبايل بقى معقول شويه مش هتحس ان هو هيضايقك ولا تحسه ان ا.

كود تفعيل سيرفر اكشن


ن موقع موبيزل وعلى ما الانترو تعدي كده ينزل اعمل لايك الجميل وركز معايا اول حاجه بت اول ما بتجيب التليفون تيجي عايز تقفله تلاقيه بيفتح لك المساعد الصوتي بتاع سامسونج وهو بيكس بيكسبي ده تقريبا بيستخدمه ثلاثه بس في العالم يعني رئيس سامسونج تقريبا واثنين اصحابه بس فعشان الغيه واستخدم زرار الباور براحتي هعمل الاتي هدخل على السيتنج بتاعه الموبايل وبعدين اروح على ادفانسد فيتشرز وبعدين اروح على سايد كي بيظهر, اشتراك اي بي تي في , لي كذا اوبشن ان انا لو عايز ادوس عليه نص طويله هل يشغل لي المساعد الصوتي بيكسبي ولا يفتح لي الباور اوف منيو فاختار الباور اوف مني وكمان في اوبشن جميل قوي ان انا لو دوست عليه مرتين بسرعه اقدر اخليه شورت كات يفتح لي الكاميرا مثلا او اختار اي برنامج واختار التطبيق اللي عايز لما ادوس مرتين على زرار الباور الموبايل يفتحه لي وبخصوص فتح وقفل الموبايل لو عايز الموبايل يحس بمسكتي ليه واول ما ارفعه كده يبدا يفتح لي الشاشه يبقى لازم افعل اوبشن ليفت توي بد.

  • خل على السيتنج بتاعه الموبايل وبعدين ادفانسيد فيتشرز وبعدين بفعل اول اوبشن هو ليفتطيب لو التليفون مثلا على المكتب وعايز الشاشه تفتح من غير ما ارفعه ممكن المس الشاشه لمستين فيفتح لي الشاشه افعل ثاني اوبشن ده دبل تاب ولو عايز لمس ثاني يقفل الشاشه اوفر حلو قوي عارف انك لو م, برنامج لمشاهدة القنوات المشفرة ,عاك موبايل من عيله سامسونج اساو عيله اساو جالكسي نوتهتقدر تبدل موبايلك القديم بموبايل سامسونج جديد جالكسي اسبلسترا بالاضافه العشره في الميه خصم على سعره وكمان تقدر تقسط البيت لو مهتم بالاوفر الجامد ده خذ موبايلك واطلع على اقرب فرع من فروع توبي عشان تعرف كل التفاصيل يلا نرجع لموضوعنا مين فينا ما فيش مره عمل تليفونه سايلنت ونسي فتره كبيره وراحت عليه مكالمات وحاجات مهمه فلو انت عايز انك تعمل موبايلك سايلنت لمده معينه ساعه او ساعتين لو مثلا هتدخل محاضره وعايزه يلغي اول حاجه بنزل شريط الاشعارات بلاقي الايقونه بتاعه الصور انا لما بدوس عليها بيبدا يغير لي وضع الص.

  • وت بتاع التليفون لكن لما بدوس على الكلمه اللي تحت الايكون بيبدا يفتح لي اوبشنز ثانيه لما بختار بقى ميوت في اوبشن تحت اسمه تمبرري ميوت يعني ده ميوت مؤقت انا بقدر افعله بيبدا يظهر لي تحت ان هو هيلغي بعد ساعه طب لو انا عايزه اكثر من ساعه بدوس على الزرار طيب لو عايزه يظهر لي من صاحبه و, اكواد iptv بتاريخ اليوم ,احده افعل الايه هنزل شريط الاشعارات بالكامل من خلال سحبتين لتحت وبعدين هدوس على الثلاث نقط اللي فوق واختار هيبدا يظهر لي اثنين اوبشن الاولاني ده شوبرايتنسكيشن يعني اظهر لي تحكم السطوع فوق النوتيفيكيشن فبالتالي اول ما افعله كده وادوس من اول لمسه هيبدا يظهر لي التحكم في سطوع الشاشه من اول سحبه ومن نفس المكان لو انا عايز الغي الايقونات بتاعه الديفايسز والميديا يعني عشان ما تبقاش واخده مساحه لو انا مش بس وبالتالي لو انت من الاشخاص بتحب الانيميشن بقى والتكات والحركات وعايز لما يجي لك على الموبايل يبدا يعمل لي زي اضاءه كده او يظهر لي انيميشن مميزه فدي بفعلها من الفلكيش.

اكواد iptv بتاريخ اليوم



ن سيتنج بدخل على السيتنج وبعدين بدخل على النوتيفيكيشن وبعدين بتاكد انها بريف مش دي تيلد بعد بريد بختار بريف بوب اب سيتنج وهنلاقي في عندي اوبشن اسمه ايدج لايتنينج ستايل وده بقدر اختار من اشكال كثيره جدا موجوده واقدر كمان اختار اللون اللي انا عاوزه وعدل في الاعدادات بتاعتها من حيث السرعه والشكل وكده طيب لو انت بتهتم جدا بتسجيل المكالمات وعايز تسجل كل المكالمات بتاعتك ساعات بتنسى هدخل على الفون , الرسيفر لا يعمل بعد التحديث ,وبعدين بدوس على الثلاث نقط اللي فوق دول بدخل على السيتنج وبعدين هنلاقي الريكورد كونز بفعل ثاني اوبشن ده اللي هو يسجل لي كل المكالمات ولا مثلا يسجل لي الارقام اللي انا مش مسجلها على الموبايل او يسجل لي ارقام معينه لما اكلمها ولو انت من الاشخاص اللي بتتشتت بسهوله يعني مثلا بتبقى داخل انا داخل افتح الموبايل عشان اعمل حاجه معينه وتلاقي صباعك كده لوحده راح على ابلكيشن التيك توك مثلا او الفيسبوك وسرحت ساعه ولا ساعتين ونصير اصلا مميز قوي هو ال.

  • فوكس موداو وضع التركيز الفوكس مود ده وضع بتقدر تفعله وتختار بعض التطبيقات بس اللي تبقى متاحه انك تستخدمها والباقي لا ولما تيجي تفتح تطبيق ثاني مثلا بتلاقي صورته غريبه كده وبيفكرك انك في وضع التركيز دلوقتي والجميل انك تقدر تحدد تطبيقات معينه لوقت الشغل مثلا الوقت الفراغ و, برنامج لمشاهدة القنوات الجزائرية على الكمبيوتر ,تقدر تزود بقى عدد الاوقات اللي انت عايزها وكل وقت بيكون ليه الضفيه للتطبيق ده طيب لو انا بقى عايز اوصل للاوبشنز دي من غير ما ادوس الدوسه الطويله بروح مثلا لاي ابلكيشن في الاختصارات دي وابدا ادوس عليه دوسه طويله وبعدين بسحب الايقونه دي في اي مكان في الهوم سكرين فبالتالي افتح لي الشات على الشخص الفلاني او تحليل الماب على البيت على طول مش لازم افتح الجوجل ماكس وبعدين اختار جوتو هوم وهكذا دي حركه بسيطه كده بس بتوفر عليك شويه وقت نيجي بقى للحاجات التقيله والمهمه زي تسريع البصمه بتاعه التليفون وخاصه لو انت فئه متوسطه زي مثلا لقيت وبعدين بدوس على بايو.

  • متريكس اند سكيورتي وبعدين بدوس على مور بايومتريكس وبلغي التفعيل ده من شو انلوك ترانزيشن بتاعه الهوم سكرين لما يتعرف على بصمه صباعي فدي بتبطئ شويه من فتح الموبايل ثاني حاجه بعمل سيرش في الاعدادات هنا على اوبتي وبعدين بختار من الايكون دي اول اظهر لي كل الانس وبعدين بعمل سيرش , سيرفر iptv مجاني 2024 ,على بايو والغي التفعيل اللي هيظهر لي ده فبالتالي هتحس بتحسن ملحوظ كده او تحسن بسيط في سرعه البصمه وسرعه فتح الموبايل بتاعي طيب لو انت بقى بتشتك مش قريها او اريها ضعيفه شويه هقول لك على اوبشن هنفعله في الديفوليبر اوبشنز او في وضع المطورين هيحسن حاجه بسيطه جدا من الواي فاي اول حاجه لازم افعل اصلا وبعدين سوفت وير انفورميشن واجي على البلد نمبر مبدا ادوس سبع دوسات تقريبا هيطلب مني الباسورد ادخله هيبدا كده يقول لي يعني وضع المطورين اشتغل هبدا انزل تحت خالص هلاقيه موجود بفتحه وبعدين هنزل لحد النتوركينج هشيل العلامه من على الواي فاي سكان دي وهفعل الاوب.

سيرفر iptv مجاني 2024




جعات في الجزئيه الكاميرات في الفيديو ده فبعد اذن حضرتك يعني ايه اعمل اللايك الحلو بتاعك وخليك ايه مهتم شويه ويلا بينا اول فئه منلجنيه وبص علشان ابقى صريح معاك الفئه دي مش هتاخد موبايل بكاميرات خرافيه يعني الكاميرات هتبقى مقبوله وانا حاولت اجيب لك احسن حاجه بالسعر ده اول موبايل وهو السامسونج جالكسي اياس انت ممكن تستغرب وانا استغرب واللي معدي من هناك يستغرب ازاي الموبايل ده هو الافضل تحت الجنيه في الكامي, nashare pin code 2024 ,رات باختصار يا باشا معالجه الصور في سامسونج بقت حلوه جدا وكمان معك hdr مظبوط نوعا ما ودي حاجه بتبقى غايبه في الفئه السعريه دي المهم الايهاس بيجي باربع كاميرات في الظهر والسيلفيميجا بيكسل فتح عدس الموبايل ده بيطلع صور حلوه قوي بالكاميرا الخلفيه في الاضاءات العاليه والادوات المعتدله حاجه محترمه فعلا صور تكات تكون الافضل بسعر ده يعني لما قارنته مع الشاومي نوتلايت الاياس بيكسب الشاومي في معظم سيناريوهات التصوير مش بس كده ك.

  • مان انت هتاخد احسن تصوير بالعدسه اللي هنا طيب ايه اللي ممكن يضايقك في التصوير بالاياس ثلاث حاجات اول حاجه ما فيش ثبات الكتروني في تصوير الفيديوهات علىبي ثاني حاجه ما فيش نايت مود في الكاميرا خلفيه ثالث حاجه السيلفي مش الافضل ولو اهتمامك الرئيسي سيلفي فالموبايل ده مش ليك س, تحميل برنامج مشاهدة القنوات الاوربية المشفرة والممنوعة مجانا للكمبيوتر ,عر الاياس حواليجنيه للنسخه الجيجا معجيجا ندخل على ثاني موبايل وهو موبايل السيلفي والافضل في السيلفي ريلمياي موبايل بيجيب اربع كاميرات في الظهر الاساسيهميجا بكسل فتحه والسيلفيميجا بيكسل فتحه عدسات وبنزين الكاميرا الخلفيه هنا عاديه يعني ما تقدرش تتفوق على الاياس تصوير الفيديوهات برده علىبدون ثبات الكتروني التفوق بس هنا في السيلفي يا كاد يكون الاحسن في الفئه السعريه دي وما تفهمنيش غلط وتفتكر بقى ان السيلفي هنا واو وخ سمسار سيلفي بالسعر ده ريلمياي النسخه المعجيجا رامب حواليجنيه وما تشتريش النسخه العاليه منه لان سعرها دخلها في م.

  • نافسه مع موبايل تاني اجمد هتكلم عنه كمان شويه في الفئه الاعلى منجنيه طبعا انت مستني نقول لك ان ثالث موبايل هو الشاومي نوتبص بصراحه انا مش عارف ارشحه ليه في الكاميرات الكاميرا الخلفيه بتاعته خسرت لو اتحطت قدام السامسونج اياس والكاميرا السيلفي بتاعته مش قد كده وتخسر قصاد الريلمياي, كود تفعيل nashare , تصوير الفيديوهات علىوالثبات برده اعتبره مش موجود كتير غابت عن الفئه دي ريدميوريلمي سيدول موبايلات كاميراتهم متواضعه وهم اصلا في فئه اقتصاديه واقل شويه اقل منجنيه موبايلات انفينكس النوتوالنوتغابوا عن الترشيحات لان لسه معالجه انفينكس فيهم مش قد كده وما يقدروش ينافسه قوي هو النوتتتحسن بس برده لسه مش الافضل ندخل على الفئه السعريه الاعلى منلجنيه وانا عندي هنا وجهه نظر اسمعها وفكر فيها لو بتدور على افضل كاميرا هنا فقدامك اختي اتكلم عنك كمان شويه المهم نرجع لموضوعنا النوتاس بيجي برده باربع كاميرات الاساسيهميجا بكسل فتح جي امسيلفيميجا بكسل فتح عدسه اللي بتطلع صور اح.

كود تفعيل nashare



سن واحسن خصوصا مع السيلفي لان السيلفي اللي هنا مش قد كده قوي يعني لازم جوجل كاميراو ودي اللي انا بنصحك بيها بجنيه اضحكش بيها بجنيه هتقول لي ليه هقول لك لان سعرها زي ريلميوزي النوتبرو النسخه الصغيره والثلاثه دول انا شايفهم كده سعرهم قرب قوي والسيلفيميجا بيكسل فتحات وبنته بص الموبايل ده في حته لوحده في الكلام لوحده كنت عملت ليكم مقارنه كاميرات كدهبجنيه والوبجنيه الترشيح الثاني وده ممكن تستغربه وهو ا, كود تفعيل nashare ,لاوبو رينوبعد ما سعره رخيص الموبايل ده كان بيقدم كاميرات حلوه بيجي باربع كاميرات الاساسيهميجا بكسل وفي كمان عدسه مخصصه للزوم بتوصل لحداكس والسيلفر فتحت على الموبايل ده وقت ما جربته كانت كاميرات بتاعته تقدر تنافس بقوه في الفئه السعريه اللي هو موجود فيها سواء الكاميرا خلفيه واماميه عموما الاختيارات كلها قدامك علشان تلاقي البراند اللي تحبه موجود بالنسبه لتصوير الفيديوهات رينوبيتصور علىكي من غير ثبات في الترا استديو مود بينزل الجوده الوال بيبقى .

  • كويس جدا رينوسعر دلوقتي في المحلات حواليجنيه للنسخهجيجا معجيجا ثالث موبايل محترم هو قديم شويه بس جامد كاميرات اربع كاميرات في الظهر الاساسيهميجا بكسل فتحت على سامبو لو عاوز رايي بالمختصر المفيد اللي امالاثنين متاحين قدامك شوف انت ميال اكثر الاوبو ولا السامسونج نقطه التفوق, تحميل برنامج مشاهدة القنوات الاوربية المشفرة والممنوعة مجانا 2024 , في الكاميرات اوبو هو العدسه المخصصه للزوم علشان كده خليت الامفي المركز الثالث بعد التمام متفقين وبرده تصوير الفيديوهات وعلشان الثبات يشتغل بتنزل الجوده لطب الامبكم بحواليجنيه للنسخهجيجا معجيجا اخر فئه سعريه منلجنيه وهنا انا كنت عامل اللي عليا وعملت لكم فيديو مقارنه بين الاموالمينوت اللايت والاوبو رينووكلكم اخترتوا الامفي المركز الاول في الكاميرات وبالتالي انا هاخذ بالكلامكم اول موبايل معانا هو سامسونج امبيقدم اربع كاميرات في الظهر الاساسيهميجا بكسل فتح العدسهميجا بكسل فتحت على الموبايل ده ما اقدرش اقول عليه غير انه جامد في التصوير سوفت.

  •  وير كاميرات سامسونج حلو قوي وكمان مع السنسور اللي هنا فانت مش محتاج اي حاجه يا باشا ايه افتح الكاميرا كده وصور هتلاقي صور حلوه خلفيه او الاماميه موبايل بيصور فيديوهات على k في ثبات الكتروني الامسعره حواليجنيه للنسخه الجيجا معجيجا رام ولو انت بتسال عن الاياحسن في الكاميرا الخلفيه ثاني م, action iptv code ,وبايل معانا وهو موبايل العظمه المي نوت لايت موبايل جامد من شاومي بكاميرا خلفيه الرئيسيهميجا بكسل فتحه بمستشعر سوني اي ام اكسمستشار محترم جدا وبيقدم افضل كميه تفاصيل في الصور فتحت ممكن تاخدها بالكاميرا الخلفيه تحتاج تدخل منك في معظم الصور علشان تخليها احلى يعني من الاخر موبايل بيطلع لك الرو او الماده الخام للصور وانت عدل براحتك يناسب جدا الناس اللي بتحب تعمل ايديت على الصور كان بيصور فيديوهات على فور كي بثبات الكتروني عادي جدا وانا شايف كمان انه تصوير الفيديوهات هنا تقريبا ده احسن موبايل بيصور فيديوهات في الفئه السعريه مينوت اللايت النسخه الكبيرهجيجا معجيجا رام س.
ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
 


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع