القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات شاشة ال جي عادية

ملف قنوات شاشة ال جي عادية
ملف قنوات شاشة ال جي عادية

انت عندك روفر بيستحمل لحد اخرهعلى يعني اوكي راوتر هو بيشيلفانت اوكي لازم تكونيبقى استحمل لحد ما خلاص انا الكونكت بقى الميزه رقميا معلم اليوزبي اللي موجوده في ظهر الراوتر دي فيها اكثر من اوشن تقدر تعمله ممكن تشحن بيها الموبايل بتاعك بس مش نفس الاوضه اللي طالع من لو انت بتشحن بموبايل يعني دي ممكن تستعملها حاله لو انت ما فيش مثلا دلوقتي طيب حاجه ثانيه انا دلوقتي عندي كم جهاز ك، هل شاشة الجوال تضعف النظر ،مبيوتر ثلاث اربع عايز انقل الملفات ومعايا فلاش ممكن احط الفلاشه دي ممكن احطها اشتغل فيه تبقى انت كده شيرت كل الملفات اللي موجوده على الفلاشه وعلى الهار عامله في الراوتر بحيث انا لو، ايهما افضل شاشة ال جي ام سامسونج ، عايز اي ملفات اقدر اخذها عن طريق الهايبر لينك فلو مجرد ما ادخل على الفلاشه خلاص انا كده ممكن اسحب اللي انت بتاع الفلاشه عمق الهارد ده فانت كده يعتبر ميزه بتاع الراوتر في مثلا معظم لان هو بيهنج معك شويه بياخد فتره على ما يطبق الحاجه ال.



لي بصراحه ده هنا بغير ويعني اي حد يدخل ابقى فاهم الدنيا ماشيه ازاي هزار لي الصفحه بتاعه الراوتر بتاعي هكتب اليوزر نيم ادمن والباسورد اللي هو في ظهر، هل شاشة التلفزيون تتصلح ، الراوتر بعد كده حاجه من تحت خالص سي ار بعد كده هتلاقي اللي موجودين انت بقى تكتب الانترنت طارق اللي هم من تحت خالص كده هتلاقي حاجه اسمها انترنت جي ارانت كده عملت الك، مشاكل شاشة ال جي ،ونفجريشن بحيس هو ده طيب طيب حبيت دلوقتي ان انا اغير الباسورد بتاعي في كارت اول طريق هتلاقي في حاجه اسمها سنتر دبليو هندوس عليها هيظهر لك الاثنين اللي انا حكيت عليهم في الفيديو اللي هو اكتب زي ما انت عايز الباسورد اهو لو انت عايز .

سعر شاشة ال جي 32 بوصة عادية


تشوف الباسورد اللي انت بتكتبه بتدخلوا سيف انت كده غيرت الباسورد بتاعك والاسم بتاعك من هنا طيب اسم الشبكه اهو وادي الباسورد لتظهر تورم ، شاشة ال جي كمبيوتر ،من هنا وكمان لو انت عايز تخفي الشبكه بعد كده انت هتيجي الشبكه وغيرت الاسم والباسورد بتاعك مجرد تعمل حظر للشبكه فانت كده الدبليو اكس بالنسبه لك مقفوله طيب انا كده عملت الكونفجريشن ، قاعدة شاشة ال جي ،الخاص بالواي فاي بتاعي عملت اسم الشبكه علشان يديني حمايه بحيث ما فيش اي حد يعمل عليا اكل تعالى بقى اقول لك لو انت عايزها منك فلتر وايه فكره المكتب بص الم اول حاجه هتيجي انت لو غلطت مثلا سلكت على انجي عبده ده نسال الله الكمب.



يوتر ده خلاص كده هو مش هيدخل الانترنت لو انا عايز اللي هو اللي يشتغل معايا هدوس له كده انت شغلته كل الاجهزه يبقى احنا زي ما قلنا معاك هتقول لي اجهزه، ضبط شاشة تلفزيون ال جي ، دي كده الاجازه دي هي بس اللي هتشتغل معاك اي جهاز ثاني يبقى انت كده عملت حمايه طب انت عايز تعمل لي بلوك من على الشبكه وتختار الجهاز اللي هو موجود عندك شبكه وادوس له سيف ك، صيانة شاشة ال جي جدة ،ريم ازاي تعمل حاجه كمان عاوزه اقولها لك لو انت عايز تعرف الخط بتاعك يستحمل قد ايه تعالى اوريك الصفحه تحت شويه انا عندي الخط تبعته يستحمل حد سرقه وتسعمني والابلوغ عندي يستحمل لحدميجا وصل لي فعلاميجا والابلود واصلي خمسه دي الصفحه.

عندي تلفزيون ال جي يشتغل ويفصل


 ارضي بتاعك يستحمل قد ايه دي الصفحه اللي احنا قلنا عليها من خلالها وصلوا لسرعه كام انت الكلام ده كله مثلا انت شايفه لو انت بتروحي الفيديو اللي انا فرح فيه ا، صيانة شاشات ال جي الرياض ،لابلكيشن الفرح كل الخطايا بس كده انت خلصت كل حاجه عن طريق الابلكيشن بكام اهلا بكم في فيديو جديد فيديو النهارده نتكلم فيه عن الرواتب اللي هو بجنيه و قرش اللي هو تدفعجنيه كل شه، تصليح شاشة ال جي سمارت ،ر على الفاتوره بتاعتك موجوده حاليا دلوقتي بتطلع الراوتر كاش ففي ثلاث فئات مخترع حد كان بيسال النهارده او الخط بتاعك يستحمل قد ايه كل ده هنشوفه بس بعد طيب قبل اي حاجه فيديو النهارده بقى نتكلم في ازاي تختار الراوتر او انواع الرواتب اللي موج.



وده جوه زي ما قلت في بيت الفيديو ان خلاص الشركه ما بقاش مرتاحه عندها نظام ان انت تقصر الراوتر ببالنسبه للناس اللي هي عندها مشكله بتجيبواجنيه نظا، شاشة ال جي رسيفر داخلي ،م تقسيط بقى سعرهاقل منه حوالياقل واحد خالص فرنج انت مين لو انت عايز تتاكد من الاسعار دي هتلاقيها عروسه الخاصه بشركه عايز اتاكد من المعلومه تقدر تدخل وتشوف هي سعرها كام نجيب ب، بث شاشة الجوال على الكمبيوتر ،قى النهارده هنشرح الفرق بين الثلاث انواع دول الفئه ديالراوتر نفسه يستحمل بسرعه هل ده انت المفروض دلوقتي تجيب راوتر اعلى من ايدي تجيب اللي هي كمان شويه مصروكمان الراوتر ده مش انا راجل يعني لكن هو عايز تجيبه مش معاك مثلا.

شاشة ال جي لا تعمل


 المبلغ بتاع اللي هو ثاني فئه خلاص هل ده هيقدمها لما ربنا يكرمك وتجيب الثاني ما فيش مشكله ده بالنسبه لاول راوتر وزي ما قلت لكم كده خلصت اول رابط وقلت، بث شاشة الجوال على التلفزيون ، لكم هو بيستحمل قد ايه وشغال على تردد اغاني راوتر اللي هو ثاني طيب اللي هو اللي هو شكله ده برده اولا هو بيستحمل اكل حبه اخته بالنسبه اجيب الراوتر اللي هو الفيديو اللي على السوبر، جميع مباريات ريال مدريد في دوري ابطال اوروبا 2024 ، ليكتور هتلاقي ان هو شغال علشان التردد اثنين تردد دول هتلاقي عندك انت علشان تعرف بس الفرق بينهم بس ام عبده اللي بينات بينك وبينه هتلاقيه قليل عكس الفايف منه ده بالنسبه للفي بي اس ال راوتر اللي انتم شفتوه ده كده خلاص انا والله عرفت بالفرق.



 بين ايه معاك سرعات من اوللحد ميت ده كده خلصنا اللي هو بتاع التانيه بص بقى جميل في السوبر فيكتور ده ان هو بيستحمل لحد على حسب البنيه التحتيه انا لو الب، جميع مباريات ريال مدريد و ليفربول ،نت عندي مثلا ما فيهاش مشاكل وتشيل لحدميجا الراوتر ده هيفر دي حاجه محترمه جدا وكمان انت مثلا لو انت عندك اكتر من جهاز كمبيوتر وعاكس الملفات حط الكابل خلاص وصل بص هتلا، iptv تطبيق ،قي الدنيا معاك اسرع كمان من الفلاش وكمان في السنتين تردد حاجه ممتازه جدا اخيرا اللي هو السوبر فيكتور اللي عندك البنات تبقى احسن حاجه عاليه انا موجوده عندي على فئه موجوده تجيب واحد من دول مش عايز وعايز تجيب من بره بس طبعا هتجيبني م.

مشكلة شاشة ال جي تطفي وتشتغل


توافق مع كل حاجه عارف بقى غير صعبه معايا انا بالنسبه لي لا عارف مكان البتاع انا انت عايز تجيب اللي هيشتغل عادي جدا بس كل فكره ان انت اللي هو الضبط بت، رسيفر بي اوت كيو 4k ،اع الراوتر عكس الراوتر اللي هو موجود انت مجرد متوصل الراوتر وعملت له الرساله دي ميزه ما هو مش بيسحب بصوره عشوائيه مثلا وخلاص لا هو بيسحب مخصص ليه على الشركه بتاعت، اشتراك مترو مجاني ،ك فده كان ملخص بث انت بقى براحتك عايز تجيب الانسان دي ترجع لي تاني بالنسبه بتكلم ايه هو بيحصل ازاي.



 ويقول الاجهزه اللي بيشتغل وحل في مثلا ان انت تقدر توصل افتكش فكل ده خليه في حلقه ان شاء الله في الفتره الجايه وكده انا كده عايز بتاع الشركه الفيس بتا، مواصفات رسيفر هايبر t500 4k ،ع الراوتر هتلاقيها لذيذه وخفيفه عليك بس كده انا خلصت الفيديو ما تنساش بقى تدعمنا بلايك والاشتراك في القناه لو انت لسه مشترك معانا وكمان اجرك على عشان يجي لك اشعارات بالفيديوهات الج، ملف قنوات رسيفر dream 4k 2024 ،ايه شكرا جديد سلام عامل ايه يا رب تكون بخير قبل اي حاجه متشكر جدا يا جماعه على الناس اللي دعمتني على الفيديو اللي نزل من كم يوم وكنا بنتكلم ان انت ازاي تتحكم في الراوتر بتاعك عن طريق برنامج معين الناس اللي لسه ما شفتش الفيديو هات.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
اكواد تفعيل رسيفر spider t777 elite متجددة ومجانية
ملف قنوات رسيفر رويال 999 hd بلص افضل انواع الرسيفرات
جميع ترددات النايل سات بتاريخ اليوم pdf 2024
استعادة كود القنوات المشفرة على النايل سات 2024 يناسب معالج صن بلص
سوفت سيناتور 999 بلوتوث تفعيل كامل يناسب الجهاز المتوقف
تحويل ملف iptv m3u الى webtv list محدث بأستمرار و متجددة
كودات تفعيل رسيفر CLEVER 666 PLUS تناسب الجهاز المتوقف
كود تفعيل iptv رسيفر رويال 8000 ultra شامل الجهاز المنتهي الصلاحية
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع