القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات شاشة 32lj520u

ملف قنوات شاشة 32lj520u
ملف قنوات شاشة 32lj520u

 كمان ممكن على اهو بس لازم يكون فاتح داتا طبعا علشان ينزل لك عايز تقفل الصوت وتدوس هنا هيشتغل الصبح اهو عايز تخليها نعم تطلع بره تلاقي بصراحه جميل جدا بص اهو قال لي الموبايل بتاعكم ممكن كمان تعملها من بره من جوه يعني كنت اختار فيديو k فده هيساعدك جدا من شكل الشاشه وشكل فيديو نفسه طيب هرجع تاني الابلكيشن هتلاقي كمان في صور فور فور كي من تحت وتقدر تنزلها او تخليها تسليم مثل، فيوز شاشة البلازما ،ا صوره زي كده دوس له تطبيق الخلفيه اهو الشاشه الرئيسيه هيطبق معاك الصوره اللي انت منزلها فور كي او دلوقتي تطلع بره تلاقي ايه ان الخلفيه مطبقه زي ما انت شايف والصوره قليله وليلها k ابل، فيوز شاشة لاندكروزر ،كيشن زي ده بصراحه شايفها ان هو ليه تقدر تستخدمه لو انت عندك فيديو تخليه شغال في الخلفيه الموبايل بتاعك بيعمل ايه بيفصل اغنيه هنا عن بعض يعني انا حاضر اشغل اغنيتين في كل اغنيه سماعه انا دلوقتي رخم فبيقول لي هات نسمع معاك فبتجي له السم.



اعه مثلا دي وانا باخد السماعه عادي فانا بحط اول معايا معايا اسمع يبقى هو كده الابلكيشن بيشتغل ان هو بيقسم كل السماعه بتشتغل على حدا على نفسها اليمين ، حراج شاشة 32 بوصة ،وانت طيب على الموبايل طبعا انا منزل برامج دي قبل ما اشغل الفيديو زي ما قلت لكم ادي شكل ابلكيشن اسمه بتاع الفيديو ده طيب جينا من فوق خالص هتلاقي عندك انتظر في اي موسيقى انت ع، بث شاشة الكمبيوتر على التلفزيون ،ايزها محمد منير لو كنا من شويه انت كده على دي السماعه اللي هي المفروض مش مكتوب عليها مش مشكله طيب انا عايز اشغل على السماعه الثانيه بس الغريب بيقول لك لو انت بتجاوب عليه بحيث انت عندك مثلا لو انا عايز نصر انا هصور قلت عاي.

ملف قنوات شاشة 32lj520u


ز اللي هو شغال سواء الشبكه نزلت الجهاز انت كده عملت له كمان وت بحيث ان هو ما يقدرش يدخل على الشبكه بتاعتك من تحت خالص هتلاقي الاي د، بث شاشة الجوال على التلفزيون ،ي اللي هو حتى اهو وكمان الموديل بتاع الجهاز من شركه سامسونج وامفبتجيب لك كل التفاصيل بتاع المفروض يعني مرداها الباسورد او اللي هي عامله حاكم بيقول لك بقى لو انت عايز تختبر السرعه، بث شاشة الجوال على الكمبيوتر ، والمزود الخدمه انا مشترك طبعا تبع شركه وي هيظهر لي كم ايجيبت اختبار السرعه هيقول لك زي ستيت فده بيشوف السرعه اللي وصلك فالكام ابلكيشن اللي هو معروف طبعا عالميا سبيكر طبعا علشان بس هو هياخد وقت شويه فده خلاص عرفنا ا.



يه ده كان اخر ابلكيشن اسمه رحت لك كل ابلكيشن بالتفصيلات تقدر تستخدم الموجود ده عايز الجرس ده بالنسبه ان شاء الله فيديو سلام النهارده اشرح لك كذا طريقه ، 32 بوصه شاشه ،اول طريقه جوجل المسجل بالايميل بتاعه على الموبايل ثاني اما تتبع الجهاز بالظبط الموبايل وهو يقدر يرجعك الموبايل عن طريق المحضر اللي انت عملته باسم الشغل كل الكلام ده هنشوف الفيدي، 43l5995ee ،و فيديو لايك واشتراك في القناه وفعل زر الجرس عشان يوصلك كل جديد الفيديو على ثلاث طرق مختلفه اول حاجه عن تقرير جوجل ازاي تستخدمها وازاي ترجع بها موبايل حجركهم اثنين هو ان انت بتعمل محضر في اسم الشرطه بالسريع النمر لو الراجل ده لسه .

ملف قنوات شاشة lg 32lj520u


على الموبايل عن طريق السيريال بتاع الجهاز عن طريق السمان نقدر نجيب كام بتاعه بقول لك الخطوات تقدر تعملها اول حاجه هنطبقها مع بعض دلوقتي عن طر، تلفزيون ٥٢ بوصه ،يق الكمبيوتر بتاعنا او اللاب توب اول حاجه هفتح جوجل لازم تكون عارف الميل والباسورد ولازم يكون كان في انترنت موبايل فانا دلوقتي بكتب الايميل موقع من جوه اول حاجه على ، 65uj630v ،الجنب اليمين هيقول لك مواصفات الجهاز بتاعه ونوع جالكسيوالبطاريه % والخط اللي فيه اوضه لو انا قبضت هنا كده هيظهر لي الموبايل بتاعي يقول لي عنوانه فين بالظبط هذا هو العنوان طيب انا دلوقتي عايز اشوفك على امر الصناعي لو دوست هنا كده ه.



يقول لك الموبايل ده في المنطقه كذا اهو تقدر كمان تزوم اهو يقول لك ان هو مثلا في المكان الفلاني ده كده عرفت مكاني طيب في حاجه ان انت ممكن تشغل الج، شاشة جولد تك 32 ،هاز ده لو انت قربت من الجهاز مثلا وبينك وبينهم عايز تسمع صوت الجهاز بتاعك لو انت دوس على تشغيل الصوت حذرا اللي انت خلاص تسمع صوت موبايل او كريم مسروق معنا الجهاز ده ، كيفية الاشتراك بخدمة الرصيد المجاني اسياسيل ،مسروق الموبايل وعايز تفرمت كل حاجه موجوده على الجهاز هتيجي هنا ذكرى الطريقه اللي هي موجوده على الكمبيوتر او لاب توب طيب امتى كده عن طريق اللاب توب او كمبيوتر طب انا دلوقتي وازاي تنزل كل اللي انا هعمله دلوقتي هفتح .

وزن شاشة 32 بوصة


واكتب كلمه فايند ماي فون طبعا انا عشان منزل ابلكيشن فيظهر لي بالشكل ده هيقول لك دخل الايميل بتاعك فانا علشان انا مسجل الايميل ده والباس موجودين عل، رسيفر شاومي 4k ،ى الموبايل اللي هو ضايع مني ابن الباسورد اهو واقول له تسجيل الدخول كده هو بيعمل لوجن على الموبايل بتاعي بينزل يشوفه هو فين بالظبط فهوريكم دلوقتي المكان بتاعه بيحمل معايا اه، iptv activation code free xtream ،و بيقول لي طبعا موبايلك املو انا عايز اخلي الموبايل ده يرن مثلا ان انت قربت الموبايل وعايز اخليه يرن ادوس على تشغيل الصوت هتلاقي البول بتاعي زي كده بالظبط ايميل الجهاز وتكتب هنا مثلا الموبايل ده مسروق او الموبايل مسروق طبعا لو ده ابن حلال.



 لو طبعا حاجه ثانيه فخرز الله يسامح حاجه قلنا لو هو عايز يعمل ديليت لكل حاجه موجوده على الموبايل هندوس اسماء رسائل على المكان اهو على الفون اهو هتقر، رسيفر نت 4k ،ب هقول لك مكانه فين بالظبط في من على الشمال كده هتلاقيك جوجل ماب دوس عليه هوديك على المكان اللي موجود في الموبايل كده مع بعض واقول لك مكانه في الحته الفرعونيه انت دلوقتي عايز ، كود تطبيق iptv ،تروح للجهاز ده او عايز تمشي زي كده حد بعتك اللوكيشن بتاعه بدل اول حاجه ممكن من الطريق او ترجع كده ثاني هتلاقي في ايقونه دي برده بتوديك للموبايل اهي ليله هيقول لك بقى ازاي توصل الموبايل بتاعك كانك حد بعث لك لوكيشن بالضبط اهو ثمن النقطه ال.

تغيير شاشة هواوي p20 pro


حمراء ده ده الموبايل بتاعك تمشي لحد هناك مجرد ما توصل خلاص بص يا سيدي محفوظه حبيت اقول لك عليها ان الطريقه دي لازم يكون في انررت على الموبايل ، جميع مباريات ودية ،عشان تقدر تطبع كل اللي احنا عملناه على الموبايل او اللاب توب ارتبط دلوقتي ان الموبايل بتاعك خلاص هو خده عمل له فورمال او الموبايل بتاعك ما فيهوش البرنامج % هيرجع الموبايلطريقه، رسيفر رويال 8200 4k ، رقمطيب الطريقه الثالثه بقى انت دلوقتي عملت المحضر ومش عايز كل شويه تتابع بتاخد المحضر ده تعمل حاج.



ه زي الاول اهو هيقف بس يتابع واحد ورا الثانيه ورا الثالثه لحد ما يجيب لك بتاعك بس بالنسبه كبيره بياخد نسبه الموبايل على الموبايل ويشوف الاجراءات اي سؤا، تطبيق iptv بدون كود ،ل او اي كتاب اهلا بكم فيديو جديد فيديو النهارده معك جدا هنشرح النهارده بقى نعمل ازاي طيب قبل اي حاجه الجميل بتاعك والاشتراك في القناه وتفعل زر الجرس ولو انت مش متابعني على فيسبوك هت، جميع مباريات حسنية اكادير 2024 ،لاقي في الديسكريبشن بتاع الفيديو ده اللينك الخاص بي الفيديو قدام والانترنت والدبلي راوتر لو انت هتوصل جهاز كمبيوتر بكام بص لما تجيب واحده الراوتر بمعنى ايه انا دلوقتي رحت الشركه بتعويل قلت لهم عايزه تعاقد معاكوا على طب .

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
تحويل ملف iptv m3u الى webtv list محدث بأستمرار و متجددة
كودات تفعيل رسيفر CLEVER 666 PLUS تناسب الجهاز المتوقف
كود تفعيل iptv رسيفر رويال 8000 ultra شامل الجهاز المنتهي الصلاحية
تشغيل سيرفر gogo iptv انهي الصلاحية 2024
سوفت تايجر 888 q1 hd mini معدل باكواد iptv تعمل الان
كودات تفعيل رسيفر انفنتي 9977 شامل الجهاز المتوقف
خطوات اعادة كود تفعيل تايجر x2 لمدة عامين 2024
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع