القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات شاشة بريميوم

ملف قنوات شاشة بريميوم
ملف قنوات شاشة بريميوم

عني ثبته علشان ما تلاقيش مشاكل في التشغيل الالعاب او في الصوت عندك في الجهاز بتاعك الصوت مش شغال او تلاقي مثلا في حجم الايقونات كبير فين هو دلوقتي بيعمل لك فحص اقل في تحديثات او تحديثات هنا بيقول لك ان ستولينج انستولينج او لود يعني الحاجات دي لازم تتحمم ومهم اي تحديثات دي ما تحملش معاك يعني سواء نت فورم ورك مهم جدا برامج النت في تشغيل الالعاب وبالتشغيل البرامج عندك وكمان في الصوفهمت النقطه اللي انا اتكلت بتاع الجهاز فانت لازم لازم انك تهتم بالنقطه دي فانت لو شغال على ويندوزاللي هواخر تحديث لعامومهم جدا لازم تطبق الخطوات دي وتخلي التحديثات بتاعتك بالكامل في ال، ريموت شاشة بريميوم ،جهاز اعاده تشغيل لي الجهاز بتاعك وبعد كده بيظهر لك التحديث بيبدا يحدث يقول لك % او % وبعد الشاشه وغيره من التعريفات اللي كانت ناقصه ويتحملت من خلال التحديث دلوقتي هنعمل اعاده تشغيل ونرجع لكم مره ثانيه ونكمل مع بعض باقي الخطوه الثانيه وه.



ي ايقاف التحديثات الخاصه بالوينز عن طريق اداه صغيره جدا حجمها صغير جدا وهي اسمها اسفل الفيديو في الوصف اي حاجه هستخدمها هسيب لك الرابط، سعر شاشة بريميوم 32 بوصة ، بتاعها موجوده اسفل الفيديو في الوصف وبتنتظر لحد ما تتثبت معاك الاداه دي هنا بتشيل العلامه من هنا وبعد كده بتضغط على تخلي العلامه دي اللي هو علشان يبدا يشتغل معاك بالشكل ده بيقول لك التحديث الخ، سعر شاشة بريميوم 50 بوصة ،دمه دي حاليا شغال نوقفها ازاي لاحظ معايا لو جيت هنا وضغطت على ستوب ويندوز هنا هو دلوقتي بيعمل تحديثات او التشغيل التحديثات الخاصه او متعطل تم تعطيله بضغطه واحده وبضغطه واحده تقدر تعيد تشغيل همسات الويندوز لو ضغطت مره .

مميزات وعيوب شاشة بريميوم


ثانيه هنا لحظه هيتم تشغيل التحديثات الخاصه من خلال الضغط دي علشان كده اضمن اني لو في تحمسات ما تتحدثش غير علشان اشوف التحديثات واحملها، تشغيل شاشة بريميوم ، زي ما انا وريتكم في الخطوه الاولى بتاعه الفيديو بالظبط ده بالنسبه للخطوه الثانيه اللي احنا عملناها وكده سرعه الانترنت عندنا في الجهاز بتاعنا انها هنستخدمها بشكل كامل يعني ما يكونش فيه استخدم سرعه الان، يوتيوب بريميوم شهر ،ترنت ده في شغل معين او ارفع ملف او احمل ملف فانا كده اضمن نفسي ان انا بستخدم السرعه الكامله للانترنت اللي وصلاني من الشركه الخطوه رقم ثلاثه اصدقائي وهي قاف الخدمات الخاصه الفرق ده انا ان انا اقدمها ليك مره ثانيه علشان تستف.



اد من خلال الاداه دي الاداه دي اسمها سيرفس مانجر هسيب لك الاداء الصديق هتتحمل معاك بالشكل ده هتفك عنها الضغط منعادي مره ثانيه بعد كده انستول وهنا بتقعد، يوتيوب بريميوم 3 شهور ، على فينش هنا عندك خيارين هنا السيف والماكسمام اوبتي هنختار لان الخيار الجهاز بتاعك سواء شغاله معاك لكن انا كنت عامل ايقاف ليها ولكن انا بوضح ليك ازاي توقف واختار نفس الخيارات وبعد كده، يوتيوب بريميوم اشتراك ، اضغط close هتلاقي جدا حتى عند الكليك بتاع كده الجهاز حسيت بفرق كبير هتلاحظه بالنسبه للاشخاص اللي انا قلت ان يكون عندهم الجهاز بتاعهم او موارد الجهاز بتاعتهم ضعيفه من رامات او بروسيسور قليله تقدر تاخد مساحه من الهجود عند.

ملف قنوات شاشة بريميوم


ك وتحولها الى رامات ازاي تطبق بشكل بالنسبه للاشخاص اللي بيعانوا من مشكله في الرامات الخاصه بالجهاز بتاعهم حول مساحه من الهارد تحولها لرامات في الجهاز، يوتيوب بريميوم السعودية ، بتاعك عشان تتم الخطوه دي بنجاح وتتم بطريقه صحيحه لازم تطبق المثال كم جيجا رام انا على سبيل المثال عنديجيجا رام في الخطوه دي لو انا عندي مساحهغ فانا هضرب الجيجا رام فيجيجا وهنا بتك، هل شاشة البلازما تتصلح ،ون مقفوله بالشكل ده كيف انا اختار السي بي الشكل ده واضغط هنا على كاست ام سي طيب احنا قلناجيجا رام هنقراها في الناتج اللي هيطلع لنا انا طلع لي الناتج ده بالنسبه لما انا ضربت الثمانيه جيجا رام فيطلع لي الناتج ده بعد كده الناتج اللي هيطلع لي ده تمام ا.



لناتج اللي هيطلع لي ده هضربه في واحد ونص اوكي هضرب الرقم اللي هيطلع اللي هووده اللي انا هضيفه في المكان ده الناتج اللي انا طلع لي دههضربه في ثلا، الفرق بين بريميوم وستاندر ،ثه اضعاف انا هضربهوهيديني ناتج اللي هو ايه الناتج ده اللي هو , وبعد ما الحسبه اللي انا عملتها دي على وبعد كده بضغط على اوكي صباح الخير مره ثانيه اوكي وبعد كده بعمل الجهاز بتاعي ازاي تخلي ا، الاتصال المجاني الراجحي ،لويندوز يشتغل معاك بشكل سلس وازاي تحسن من مين بعد كده بتقعد على السيتنج وهنا بتحدد على الخيار قبل الاخير وبتعلم على الخيارات اللي انا حددتها قدامك بالظبط الخارق الاخير والخيار ده بتاع الفوند والخيار ده اللي هو بالشكل ده والخيار اللي تحته ب.

سعر شاشة بريميوم 43 سمارت


يه الشكل ده اوكي وهنا اوكي وكده تكون خلصت الخطوه رقم خمسه والخطوه رقم سته والاخيره وهي ايقاف التطبيقات اللي بتشتغل في الخلفيه وبتستهلك برده من موا، شاشه ال جي 65 سمارت رسيفر up7500pvg 4k ،رد الجهاز سواء من الرامات او البروسيسور او من الطاقه كل اللي عليك انك بتقعد هنا على قائمه بعد كده بتيجي على برايف سي بي بالشكل ده تنزل بالاسفل بتلاقي حاجه اسمها جراوند ان هنا ال، افضل تطبيق لتشغيل iptv على الاندرويد ،طريقه لا توقف مثلا تقدر وهكذا او ممكن توقف التطبيقات كلها من خلال زر واحد تضغط عليه كده بيوقف لك كل التطبيقات اللي بتشتغل معاك في الخلفيه انا اعتقد ان الكود بس بتاخذ عندك من موارد الجهاز البروسيس شغال بالبطاريه بتاعه اللاب توب كمان فانت .



مش بتستخدم الحاجات دي بمعنى صح فالافضل انك توقفها من خلال الزر ده هيكون افضل ليك هتلاقي الفرق كبير جدا في الاداه فدار الفيديو بتاع النهارده يكون الفيديو، افضل رسيفر يدعم 4k ، ينال اعجابكم في النهايه ما تبخلوش على الاشتراك في القناه لو ما كنتش مشترك ما تنساش شارك الفيديو مع اصدقائك علشان يستفادوا من الفيديو السلام عليكم اصدقائي بسم الله والصلاه والسلام عل، جميع مباريات الاهلي السعودي ،ى رسول الله اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد عليه افضل الصلاه والسلام بحب اشكركم يا اصدقائي على الدعم اللي قدمتموه على اخر فيديو نزلته في القناه شكرا شكرا من اعماق قلب اخواتي واصدقائي الغاليين ربنا يحفظكم دائما وتكونوا بخير وب.

عيوب شاشة بريميوم


صحه وعافيه دائما باذن الله انا على قد ما اقدر وانت بصراحه ما قصرتوش معايا ولايكاتكم واشتراككم في القناه الجميل ولو في اي استفسار يا صديقي اكتبه اسفل ، كود تطبيق iptv plus ،الفيديو وان شاء الله هرد على جميع استفساراتكم الفيديو بتاع النهارده اصدقائي جايب لكم محاكي خفيف جدا جدا للاجهزه الضعيفه وده عن تجربه وكمان عايزكم كمان تجربوا المحاكي وتحكموا ع، 4k uhd iptv activation code ،ليك بنفسكم والمحاكي يا اصدقائي الخاص بلعبه فري فاير كثير من الاصدقاء طلبوا مني بالنسبه لاجهزتهم الضعيفه جدا محاكي تقيل على اجهزتهم حتى ابسط الامور ان احنا يعني محتاجين نلعب فري فاير او بعض الاصدقاء محبين انهم يلعبوا لعبه فري فاير وي.



كون المحاكي سلس معاهم في اللعب ما يكونش فيه تقطيع ما يكونش فيه مشكله زي البلو سكرين اللي هي بتظهر دي ان الجهاز يفصل معاك ما يكونش فيه مشكله الش، اشتراك مباشر مجاني ،اشه السوداء او الشاشه البيضاء المشاكل كلها اللي احنا بتوجهنا لو كانت اجهزتنا ضعيفه او كارت الشاشه اللي في الفيديو كل اللي عليك تطبق معاه الخطوات زي ما هي في الفيديو بالظبط اهم حا، تطبيق iptv مجاني للشاشات ،جه تكون اتاكد ان يكون جهازك متعرف مهما يكن القطع اللي عندك اتاكد انها تكون متعرفه كويس على الجهاز بتاعك بعد كده اطبق معي الخطوات ودلوقتي يا اصدقائي بكل اختصار هتحملوا المحاكي من الرابط اللي انا هسيبه لكم اسفل الفيديو في الوصف مع ال.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
الفلاشة الاصلية لاجهزة sonic super جميع الاصدارات 2024
اكواد تفعيل سيرفر xtream iptv starsat تجديد الرقم المتوقف
ملف قنوات شاشة توشيبا 32v35kv
ملف قنوات شاشة 32lj520u
ملف قنوات شاشة ال جي عادية
ملف قنوات شاشة lg 49uk6300pvb
ملف قنوات شاشة توشيبا 55u5965ea
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع