القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات شاشة lg 55up7550pvg

ملف قنوات شاشة lg 55up7550pvg
ملف قنوات شاشة lg 55up7550pvg

ريقه دي من خلال اعدادات كارت الشاشه بتلاقي كل الالعاب ظبطت الفول اسكرينه عندك واعمل لايك للفيديو والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم يا اصدقائي بسم الله والصلاه والسلام على رسول الله اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد حاكي بشكل كامل من اجهزه رسائل الخطا اللي كثير منها بنشوفها ونفتكرها انها هي مشاكل في المحاكي ولكن هي للاسف مش مشاكل في الايقونتين دول ايقونتين بروجرام اوكي بتيجي على الجيمدلوقتي اني في الاعدادات على الكليك على الجيم لوب هنا بيقول لك اوكي مع السلامه وانا لو عملت هتلاقي الايقونه اختفت هاتي لي على سطح المكتب برده الايقونتين اختفوا لحد هنا كويس الملفين اللي احن، شاشة lg up77 ،ا هنشوفهم مع بعض دلوقتي عشان تحذفهم لو انت عندك علشان مهم جدا انك بتيجي هنا على الدي اوكي عندك ولكن بتوصل للملفات داخل الفولدارين دولارجيجا و وحاجه غريبه جدا المهم علشان تريح نفسك وتحل مشكله اللاجئ على طول على طول في اللعبه محاكم ش.



كل نائم من الجهاز بتاعك انت بتدخل تعملها انا هسيب لك فيديو فيديو من الاخر وكمان نسخه حلوه جدا ونسخه خفيفه انا عن نفسي ما بستخدمش غيرها يعني انا م، 70up7550pvd ،ش بدخل على الموقع الرسمي بتاع اللي انا بنزلها من خلال الموقع الرسمي اكتشفت ان الموضوع صعب جدا والجهاز عمال يفرفر مني وبعد كده رحت حاذفها خالص بالخطائرات دي ورحت وتحدي قربتها لكم و، 75up7550pvc ،الله ده كانت نسخه قديمه عندي مت ولا انت عملت اوكي الخطوه اللي بعد كده في ملف ثاني يا صديقي معلومه لازم تفهمها ولازم اشاركها معاك اوكي يا صديقي تنت شريط لك يا صديقي تمام يا صديقي اشتريته الاخضر اللي اسمه هم اي حاجه فيها احذفها يع.

شاشة lg 55up7550pvg


ني ازاي حاليا بشكل مطول انا ايد بحدد عليه وذبحي اهو وده مكانه في الشيء وده مكانه في السي انا حافظه عندي على الجهاز انا مش هحذف تمام بعد ما حدد د، شاشة lg 70 ،وله شفت دليت الخطوه اللي بعد كده انك هتبحث عن الكلمه دي اسمها ابدا ويندوز زائد حرف الامر ده الشكل ده وبتقرا على انتر فهنا صديق عندك وهنا لو لي انت بتضغط على كنترول زائد حرف الار بتحبي اللي، lg 55un7340pvc ، هو ده بنضغط عليها بعد كده على السوفت وير وهنا في السوفت وير بتدور على الشكل ده اهو المحاكي في جهاز انا وبتجيم لوبي يعني تحديث جديد ولكن نسخه خفيفه انا ما اعرفش تحملها من خلال الموقع الرسمي انصحك تشوف الفيديو ده خ.



ساره فيديو نقل اعجابكم في النهايه ما تبخلوش على اشتراك في القناه لايك ارسل ليه اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد قبل ما نبدا الفيديو يا اصدقائي صلوا على ، 43up7550pvg ،حبيب محمد عليه افضل الصلاه والسلام اصدقاء الغاليين كالعاده واصدقائي لو لسه ما عملتوش لايك للفيديو ما تنسوش تدعمونا بلايك للفيديو ولو لسه صديق ما عملتش اشتراك في القناه ما تنساش يا صديق تض، 55up7750pvb ،غط على زر اشتراك في القناه وتفعل زر التنبيهات عشان يوصلك كل النهارده كل اختصار جايب لكم نسخه محاكي جديده ولا اقول لك دي نسخه معدله او مطوره لا مش هقول لك ده كله ولكن النهارده هقول لك ان في نسخه محاكي اسمها لينوفو دي .

ملف قنوات شاشة lg 55up7550pvg


خفيفه جدا على الاجهزه الضعيفه ومعليه بنفسك صديقي بيحمل وتجرب النسخه مستني رايك من خلال التعليقات لان رايك مهم جدا بالنسبه لي بالنسبه لمشاكل الشاش، مباريات مهمه ،ه السوداء اللي فيه وقبل اللي فات على مكياج ظهرت مشكله الشاشه السوداء عند بعض الاصدقاء وده بسبب ان الكارت الشاشه اللي موجود عندهم يعني مش متحدث او الحزم المساعده اللي هي مثل، سيرفر iptv متوقف ،ا زي السي بلس بلس وغيره من الحزم دي مش موجوده في النظام بتاعهم او انه اللي هم شغالين عليه مش متناسب مع نسخه المحاكي فبالتالي بيظهر عندهم شاشه سوداء عموما اصدقائي النسخه صديق انك هتحمل رابط النسخه دي من اسفل الفيديو في الوصف بعد .



كده سمير هتبدا تثبت معاه النسخه دي وتجربها وبرده صديقي انا مستني رايك من خلال التعليقات تمام يا صديقي اول ما تفتح معاك الواجهه بتاعه الايميلاتور، حكم الاشتراك في خدمة التوصيل المجاني ، او المحاكي هيكون في حاجتين الحاجه الاولانيه اللي هو انستول انك انت هتثبت نسخه المحاكي ولكن اصدقائي في اداه جميله جدا مدمعه نسخه المحاكي هي بتحسن لك الفريمات بشكل رهيب جدا وهي انك ، هل يوجد رسيفر 4k ،انت بتقف على الاف بي اس انها تحسن معاك الاف بي اس بشكل كبير جدا في ملحوظه اصدقائي في الخطوه دي بالتحديد لو انت ويحسن لك الفريمات عندك مثلا لو ضغطت عليها كده تمام هي دلوقتي حاسه لي الاداء لو جيت اضغط عليها مره ثانيه او اضغط ع.

lg 55up7550pvg


لى انستول هيجيب لك رساله خطا بص كده مع صديقي هي دي الرساله الخطا هتظهر ليك طيب ليه ظهرت لي رساله الخرطه دي علشان انا ما ينفعش استخدم ال، رسيفر بي ان سبورت 4k حراج ،خيارين مع بعض يعني انا مثلا ظهرت لي رساله الخطا دي اهو لما اضغط على الانستول هبدا اقفل الايميلمره ثانيه علشان ابدا استخدم الخطوه الثانيه اللي هي الانستول او الاف بي اس فهمت الخطو، افضل تطبيق iptv شاشة سامسونج ،ه دي يعني لو ظهرت ليك مشكله زي كده ما تقلقش خالص انا حابب طبعا اشارك معاك الخطوه دي علشان ربما تحصل عند بعض الاصدقاء فيقول ان المحاكي مش شغال المحاكي في مشكله تثبيت فشل معايا بص صديق اول ما اضغط على انستول هيبدا يتثب.



ت معايا عادي المحاكي ولكن يا صديقي الخطوتين مع بعض اعمل كويك انستور اقدر اختار المسار اللي انا عايز اثبت فيه اهو وبعد كده كل اللي عليك انك بعد ما تختار ا، رسيفر bein 4k لبناني ،لمسار تضغط على الكويت انستول هيبدا اهو طبعا يا اصدقائي شايفين يعني خلاص خلص تثبيته هنا بيقول لي لانش ناو او تشغيل الان شكرا الايقونه دي خلصنا منها مش عايزين منها اي حاجه ثان، جميع مباريات دوري روشن ،ي حاجه بتاعنا اهو بيبدا يفتح معانا بالشكل اللي انتم شايفينه ده اشتغلت معانا وبالشكل اللي انتم شايفينه نقدر نظبط بعض الاعدادات نيجي هنا على الثلاث شرط دول ونقف على السيتنج او الاعدادات شويه متوسط وعلي واعلى يعني انت ممكن تختار اعلى .

up7550pvg


حاجه على حسب هنا عندك الرسومات اكس لو ما عندكش كارت شاشه الاوبن جي ال لو انت عندك كارت شاشه كالعاده يعني اختار الخيار المناسب للجهاز بتاعك ، احسن تطبيق iptv 2024 ،وحده المعالجه المركزيه ممكن انت تشغل الروت في روت اهو تقدر تشغله ممكن تضغط على مفتوح هنا تفعله عادي او تعمل له اغلاق بالشكل ده على حسب الجهاز بتاعك فانت ممكن تعمل له اغلاق ، تطبيقات تشغيل iptv ،او تشغيل تمام لو انت بتستخدم الرو بتاعك انت مثلا من هنا بتختار بتاعي اللي هوفيالدي بي اي المناسبتمام ده اللي هو هيكون مناسب معاك بالنسبه للاف بي اس انت عندك هنا القطاراتاف اس ممكن تشغل الاف بي اس اهو تمام لو عندك خاصيه تدعم الاف بي اس او.



اف بي اس بالشكل ده يعني عندكاوتمام اصدقائي ده بالنسبه للريزولوشن وفويسبا للمساحه طبعا تقدر انت يعني الحاجات دي يعني مش مهم قوي تقدر كمان تختار المو، مواصفات رسيفر 4k ،ديل بتاع الجهاز بتاعك بالتفاصيل كده عنك الجهاز المظهر المظهر اللي هو شكل الايقونه بتاعه الماوس المحرك هنا والشاشه تمام هم دول اهم خيارين تقدري تعدل فيهم بعد ما بتخلص بتقعد عل، جميع مباريات اليوم الوديه ،ى موافق ده بالنسبه للاعدادات هو اصدقائي انت طبعا لو انت عايز اسحب التطبيق ده واعمل له نظام افلات هيبدا يتثبت معايا بالشكل ده اهو تم التثبيت على طول مثلا عايز اثبت لعبه فري فاير طبعا انا اهو لعبه فري فاير انا محملها من متجر خارجي باخذها .

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
gogo tv code activation 2024
اكواد جيون 2500 هيبريد تناسب الجهاز المتوقف
كود تفعيل اكشن iptv لجميع الرسيفرات المتوقفة
مكتبة سوفت وير رسيفر Prifix 8500 افضل رسيفر hd
code dream iptv 2024 gratuit
افضل سيرفر يفتح قنوات dvdbox
استعادة كود تفعيل كينج ستار 888 iptv | لمدة غير محدودة تفتح جميع الباقات
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع