القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات شاشة سامسونج برسيفر داخلى au7000

ملف قنوات شاشة سامسونج برسيفر داخلى au7000
ملف قنوات شاشة سامسونج برسيفر داخلى au7000

بعا الهارد هو ما فيش اي حاجه خالص اي ملفات مش موجوده فانا طبعا تمام بعد كده فورمات اوكي ماشي كده يعني كده يعني ما فيش اي مشاكل لحد الان طبعا بعد ما تختار اللي انت هتشطف فيه الويندوز هتضغط الرساله اللي هتظهر لنا دلوقتي طبعا مشكله كبيره جدا جدا شايفين يعني هو هيعد واحد بس هنشوف دلوقتي الرساله اللي هتظهر لنا طبعا والرساله دي يعني زي ما انتم شايفين الرساله اهو بيقول لك ويندوز كانت انستول، شاشة سامسونج au7000 65 ، ريكو الاندر ستارت تذاع انستاليشن ايرر كود يعني رمز الخطا اللي هو صفر اكس دي اللي انت بحثت عليه عموما وطبعا هنحل المشكله مع بعض ان شاء الله طبعا انا هوقف الفيديو تمام وهقول لكم ازا، au7000 samsung مواصفات ،ي تحلوا طبعا تابعونا بعد الفاصل السلام عليكم ورجعنا لكم مره ثانيه علشان نحل المشكله طبعا دي فلاشات طبعا وصدمت عليها او حرقت عليها ويندوز اكس بي تمام دلوقتي هنشغل الجهاز علشان نحل المشكله طبعا انا هضغط على افهنا طبعا السؤال اللي ان.



ا اتكلمت عنه وهتقول لي طيب انت كنت هتفرد ويندوزايه اللي انت عايز تعملها بالاضافه ان كمان هتخلي الهارد اكتف طيب واحد هيقول لي طب ما انت تقدر بب، شاشة سامسونج au9000 ،رنامج بارتيشن ماجيك او اي بتقدر تخلي طيب طيب لو احنا خليناه اكتب برنامج بارتيشن ماجيك او بارتيشناو اي برنامج ثاني هيتفعل معانا وكل حاجه بس انا نتقابل ويندوز خاص تعال نشوف دلوقت، الفرق بين شاشة سامسونج au7000 و au8000 ،ي هنقسم الهارد من جديد هنا بيقول لك دي يعني ليه تمام وهنا اخر حاجه اللي هو افيعني اكزايت يعني خروج من الشرطه طبعا احنا هنعمل نضغط على حرف الدي من الكبار تمام نضغط على الدي كمان وبعد كده نضغط على الايه تمام شايفين كده فري بقيت المسا.

شاشة سامسونج برسيفر داخلى au7000


حه فري زي ما انتم شايفين سبيس تمام نيجي على اللي بعده اللي هو البارتيشن اللي بعده نفس الحكايه هنضغط على دي من الكيبورد للاضافه الى حرف الال تم، الفرق بين شاشة سامسونج au7000 و bu8000 ،ام زي ما انتم شايفين المساحه كلها الهارد بتاعنا ام بي ار الهارد بتاعنا ام بي ار يعني الهارد بتاعنا الجي بي تي طبعا وانا اتكلمت قبل كده في حلقات سابقه ازاي تحول الهارد بتاعك من الام بي ار الى الجي بي، تلفزيون سامسونج au7000 ، تي ومن الجي بي تي الى الام بي ار تمام دلوقتي هنقسم الهارد من جديد تنزل كده بالاسفل هتلاقي انت دي يعني حرف السي من الكيبورد السي تمام وتيجي هنا تكتب المساحه طبعا انا حافظ المساحه بتاعتي تمام طبعا هنكتب المساحه بتاعتنا طبعا انا اسمي المساحه و.



حافظها وعارف البارتيشن اللي انا هعمل علشان يعمل كريت لو نزلت كده بالاسفل هيقول لك انت بيساوي كريم يعني هنا تضغط على انتر زي ما انتم شايفين انا ك، ضبط شاشة سامسونج au7000 ،ده قسمت الهارد بتاعي فاضل البارتيشن اللي بعده هضغط على السي علشان يعمل كريات وهنا هضغط على انتر علشان يعمل الهارد بتاعي اتقسم وشابلي مساحه اللي هي في الاسفل خالص اللي هيامب، شاشة جوال سامسونج a70 ،ي لو هنا هتلاقي فري طبعا انك تعمل للهارد بتاعنا تمام وهنا طبعا بيقول لك بيخي انت اف اس فايل سيستم اكويك طبعا هي اللي احنا هنختارها تمام هنختار الاولى دلوقتي يا جماعه بيعمل لنا فورمات بيعمل فورمات للهارد بس كويك بسرعه طبعا انا هوقف الف.

ملف قنوات شاشة سامسونج برسيفر داخلى au7000


يديو لحد ما يتم هو اصلا عمل فورمات بس هنا بيقول لك بليز ويت ويل ستوب شايفين يا جماعه الطريقه سهله وبسيطه وهو دلوقتي بيقول لك طبعا انا هوقف الفيديو ل، samsung au7000 70 inch ،حد ما يتم التشطيب وارجع لكم بعدالتسطيم ارجعنا لكم مره ثانيه طبعا هو الجهاز راستر وطبعا كمل الجهاز وزي ما انتم شايفين يا جماعه ان الجهاز بدا ان ستابلانه او يصبب لينا النسخه الاكس بي اللي احنا عملنا لها حرق بيقول لك الوقت المتبقي على الويندوزدي طبعا يا جماعه المشكله مش في الدقيقه المشكله او يعني الحاجه الج، سامسونج سيريس 7 ،ميله ان الجهاز او الهارد بتاعك ابل ويندوز يعني الهارد بتاعك طبعا انت هتنتظر لحد ما يتم فتح بكل سهوله وكل بساطه.



 ما فيش اي مشاكل طبعا الطريقه دي يا جماعه للي هو الهارد بتاعه مش قابل اي ويندوز نهائي او حصل معاه مشكله طبعا هتتابع الشروحات كثير على اليوتيوب ، رسيفر سامسونج الداخلي ،وان انت تشاهد فيديو على اليوتيوب الطباخ طبعا كلنا بنشوف فيديوهات على اليوتيوب نطبقهم بس مش بتنجح وحيد اللي انت تقدر تستخدمه وتستخدمه كصقه وطبعا اي ويندوز اكس بي موجوده عندك اي ، تطبيق iptv للكمبيوتر ،ويندوز يعني مش شرط ان يكون ويندوز اكس بي معينه لا اي ويندوز اكس بي موجوده عندك الويندوز بطريقه عاديه جدا مع تقسيم الهارد من اول وجديد هيتم معاك تشطيب الويندوز بنجاح النهارده اتمنى ان لو عجبكم الشرح ما تبخلوش علينا باشتراك في.



 القناه لايك للفيديو شارك مع الاصدقاء اللي هم واقعين في نفس المشكله وطبعا هم هيشكروك جدا جدا على انك قدرت تساعدهم في حل المشكله دي السلام عليكم 

اعدادات شاشة سامسونج au7000

ورحمه الله وبركاته سلام الله عليكم اخواني واخواتي واحبابي في الله رمضان كريم وكل سنه وانتم طيبين ويا رب تكونوا في الحقيقه الدرس ده طلبوا مني احد المشت، family iptv apk ،ركين في القناه طلب مني وقال لي ان لما اجي بحمل تطبيق من متجر ويندوزبيقول لي حاول مره ثانيه او اعتقد ان في مشكله عنده في المتجر لما يجي يثبت تطبيق او ممكن المتجر بيفتح معاه و، تطبيق iptv plus ،لما يجي يحمل التطبيق مش بيشتغل او ممكن يعني كلها حول متجر ويندوزان شاء الله في الحلقه دي او في الفيديو ده باذن الله هنعمل عند الطرق لحل المشكله دي وباذن الله فيهم حل هيصيب معاك ويحل المشكله عندك باذن الله ولو قدر ما نجحت.



ش معاك الطريقه اكتب لي في كومنت وانا باذن الله هرد عليك واشوف لك طريقه ثانيه باذن الله تنجح معك نبدا الشرح على بركه الله اول حاجه لازم لازم قبل ما تعمل اي ، افضل رسيفر 4k في الاردن ،حاجه تتاكد ان الوقت والتاريخ مظبوطين عندك في الجهاز بتاعك تاكد من الوقت والتاريخ تاكد من الوقت والتاريخ من الوقت والتاريخ مربوطين عندك في الجهاز ولا لا ثاني حاجه اللي احنا هنستخد، كيفية عمل سيرفر iptv خاص بي ،مها تيجي هنا في ستار وتكتب سيرفس اهو سيرفس او السيرفس بعد ما تدخل على السيرفس تنزل بالاسفل كده تمام هتلاقي حاجه اسمها ويندوز ابديت شايفين اهو انا عامله لما اجي افتح المتجر المتجر شغال معايا زي ما انتم شايفين المتجر شغال معايا.

شاشة سامسونج برسيفر داخلي


 عادي جدا وطبيعي بس لو لو جيت احمل اي تطبيق مش هيرضى يحمل معاك يعني شايفين حتى مش قابل يعني اني ادخل على اي حاجه بيقول لك او التحدي، استخراج روابط iptv من أي تطبيق ،ث مقفول ترن اون ويندوز ابديت يعني شغل التحديث طبعا انا قافل التحديث بتاع الويندوز فمستحيل انه هيحمل المتجر نهائيا لازم تفتح التحديث تمام ويندوز ابديت لو كان عندك ديسيبل تيجي هنا يا اما تعمله ي، تشغيل سيرفر iptv على شاشة سمارت ،دوي اي حاجه من الاثنين يعني هو عامه يعني بيبقى مانوال يدوي عامه في اي جهاز الا الا الا الا انت اللي قمت غيرته بنفسه تمام طبعا افضل انك تخليه يدوي يعني خليه يدوي افضل لك بعد كده ابلاي تطبيق وبعد كده اوكي طبعا انا مش عايز ا.



شغله علشان انا مش محتاج المتجر مش تمام بعد ما تخلص من التحميل لما يشتغل معاكوا تخلص من التحميل الافضل انك تيجي تكتب وتدخل ثاني وتعمل له ديسيبل ده ، رسيفر شاومي 4k جرير ،على طول هيسحب منك سرعه الانترنت والانترنت هيرضع في عندك ومش هتعرف تعمل داونلود او تعمل هيبيع منك نهائي عشان بس تبقى عارف انا عامل له الشيفون ايقاف او تعطيل بسبب ا، سعر سيرفر iptv ،لمشكله دي انك انت لازم تقفله بعد ما تخلص داونلود من المتجر بتاعك تمام اتفقنا على دي ثاني حاجه هنرجع المتجر لاصله ابعديها يعني الحل الثالث هنرجع هنيجي هنا على باور تمام نفتحه بران ادمن المتصفح او المتجر عفوا هيفتح تلقائي يعني زي.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
سيرفر جوجو لا يعمل | كود تنشيط في خطوتين فقط مجانا
أفضل المواقع للحصول على echoo iptv 2024 مجاني مدى الحياة
استعادة كود تفعيل ستار نت 9000 تناسب الجهاز المتوقف
icone - gogo iptv activation
مجموعة اكواد تفعيل رسيفر x96 mini تناسب الجهاز المتوقف
كود بيس شفرة قنوات yes بتاريخ اليوم الاسرائيلية تناسب الجهاز المتوقف
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع