القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات شاشة lg 49uk6300pvb

ملف قنوات شاشة lg 49uk6300pvb
ملف قنوات شاشة lg 49uk6300pvb

 لهم في الايلاين على فيسبوك لو انت بتشوفني ما عرفتش اللايك الجميل بتاعك في القناه طيب بقى جاي النهارده بقى ليفربول دنيا باسم كل واحد يبقى معاه رقم الرقم جول بتاعه متسجل بالبطاقه بتاعته من زمان اول رقم ده متسجل باسمك ارجوك صاحب الخط بالبطاقه برقم القومي من هنا بقى لو عندك مشكله تقدر تقدمها عن طريق الابلكيشن ده كل اللي اشوفهم في الفيديو النهارده القائمه دي كلها برده تحذير ثاني ما تلعبش في ، lg 49uk6300pvb سعر ،اي حاجه موجوده هنا كل احنا هنحتاجه كلمه ايه انف هنمشي معايا بالخطوات وما تقلقش افتح لنا الصفحه دي كل محتاجينه برده منها ايه اس في سي انفو اللي انا واقف عليها اول واحده دي انت ممكن، 65uq80006ld ، عندك في شاشات بتبقى عندك مثلا هتلاقي رابع واحده خامس واحده بس هتلاقي الكلمه دي موجوده هتدوس عليها اوكي كده عشان اتوضح معاك الصوره ثانيه محتاجه اللي هي الكلمه ايه ثانيه اروح لكم عندها الاقي التايم دي يا جماعه اللي واقف عليها دي ده.



 انا انا الشاشه بتاعتي عاملهمليون الرقم ده ايه اللي انا اللي انا استخدمت فيه الشاشه بتاعتي الرقم ده اللي انا استخدمت فيه الشاشه بتاعتي اللي انتم شايفينه دوت زي ، 75up7750pvb ،ما انتم دقائق لو مش عايزه تساعد عدد ايه دي عدد ايه الدقيق اللي انا استخدمت فيها ايه الشاشه ديت لو انت رايح تشتري شاشه جديده ولقيت هنا مكتوب برقم كبير زي كده يبقى الشاشه دي مستعم، 75uk7050pva ،له قبل كده يعني الشاشه دي مثلا انا جايبها حوالي بقى لي مثلا سنتين فعملت الرقم دوت انت مثلا شاشه بتشتريها الا ما استعمال شهر هتلاقي الرقم ده قال لي وبالطريقه دي عرفنا ازاي نعرف ان الشاشه بتاعتنا جديده ولا مستعمله ولا عامله عامله كم ساعه .

ملف قنوات شاشة lg 49uk6300pvb


بالظبط او كم دقيقه بالضبط عن طريق الدخول هنا وزي ما قلت لكم عشان نخش هنا لازم يبقى ماشيين بخطوات بالظبط ما ينفعش نغلط في اي حاجه عشان ال، 70up7750pvb ،سبت بتاعتنا ما يحصلهاش اي مشكله وان شاء الله هندوسه بعد كده على كلمه بحث اول ما ضفنا على كلمه بحث جاب لنا قايمه ايه الام بي سي كلها زي ما انتم شايفين كلها تحت بعض وتختار منها ايه ال، عمل سيرفر iptv ،لي انت عايزه السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ازيكم عاملين ايه النهارده نتكلم عن شاشه سامسونج سمارت ونكمل البيت حلقاتنا كانت في ناس بعتت لي ازاي نبحث عن القنوات في الرسيفر الداخلي الشاشه سامسونج سم وازاي كمان نرتب القنوات .



والمردوده سهل جدا وبسيط وازاي ايه نعمل قنوات مفضله في الشاشه نرتب قناه مفضله واحد مفضله اثنين مفضله ثلاثه وهكذا هنبدا معاكم النهارده ان شاء الله باو، رسيفر نكست اندرويد بوكس 4k ،ل حاجه ازاي نرتب القنوات تمام هنبدا نطلع بره خالص كده واوريكم كده كده جاب لك قائمه ديت طب انا طويله اوريك طويله كده تمام مش طويله قوي هندوس على زي ما قلنا اي دوسه واحده ون، اشتراك مجاني موبايلي ،يجي ايه الريموت كده ايه على الشمال تمام وننزل تحت خالص عند كلمه ايه تحريف القنوات تحليل قنوات يعني ايه ضبط القنوات وهندوس عليها اوكي هيفتح لنا القائمه اللي معايا دي كلها دي القنوات اللي عندك اللي انت مرتبها واللي عايز بلد في قنوات حديثه في الو.

49uk6300pvb


صف تحت تمام انا دلوقتي عايز ارتب قناه اعمل ايه كل اللي هتعم تنقلها مثلا قناه المجد مثلا هندوس عليها اوكي ام بي سي مثلا هندوس عليها ايه اوكي تغيير الرقم تغيير ، ملف قنوات رسيفر دريم 4k ،الرقم ليه عايزين نحطها ايه في اي مكان ثاني هننزل تحت كده وتحطها في المكان اللي انت عايز تيجي تدوس عليه ايه دوس اوكي بس هتنزل في المكان اللي ايه اللي انت عايزه طب دلوقتي دي ، رسيفر 4k bein ،ترتيب القنوات كده عرفنا ترتيب ما يلعبوش فيها كان حد بعث لي انا عايز اقفل القناه القناه عايز اقفلها هتعلم عليها برده وتيجي عند كلمه غلق ودوس عليها كده اوكي تمام وتدخل الرمز اللي هو غالبا بيبقى ايه اربع اصفار كده قناه اتقفلت ومش حد يعرف يخش .



عليها خالص مقفوله اهي انا بصوا يعني قناه سي ان مثلا هتلاقوها شغاله معانا اهي والقناه المجدي هتلاقيها مقفوله هنفتحها تاني ازاي عليك كده بس كان حد بعث لي، القيصر iptv سيرفر مجاني وحساب ثابت مدي الحياه الابديت الجديد ، عايز اعرف ازاي اقفل القناه دي طريقه قفل القناه طب انا عايز اعمل قائمه قناه ايه المفضله موضوع سهل جدا برده البسيط هنيجي عند المفضله واحد اهي تمام على الايميل خالص واضغط عليها ا، جميع مباريات شباب الخليل ،وكي برده وبعد كده اجي على الشمال خالص اضيفها عايز انت بقى تقلل في القناه براحتك خالص وتختار القنوات اللي انت عايزها مفضله مثلا عايز قنوات مش عارف ايه تعلم عليها كده اي غلط انت عايزه تتعلم عليها وتحطها ايه انت حدد علىقناه على.

lg 49lh590v


 قناه واحده زي ما انت عايز بس وهاجي عندي كلمه ايه اضافه اهي يبقى عندك ثلاث قنوات مفضلين ايه على الشمال تمام وهكذا مفضله اثنين مفضله ثلاثه وبتخ، جميع مباريات ليفربول ،ش عليهم بكل سهوله ايه توصل له يجي بقى عند ثالث حاجه واهم حاجه وهي ازاي ابحث عن القنوات في شاشه سامسونج سمارت ودي مشكله كبيره جدا الناس عايزه تبحث عن القناه مثلا انت عا، جميع مباريات منتخب مصر الأولمبي القادمة ،يز تجيب قناه الجزيره مثلا تكتب حروف لا ما فيش الكلام ده في سامسونج الكلام ده مش موجود اوريك طريقه البحث ازاي انت عندك كلمه البحث منوره بس انت مش عارف تعمل ايه هنخش عليها وتبحث ازاي بيجيب لك هنا ايه نوع القناه القناه اللي انت عايز .



تبحث عليها نوعها ايه تي في ولا راديو ولا بنات اخرى انا عايز ابحث عن تي في او راديو اللي انت عايز تبحث عنه تمام نيجي عند القمر الصناعي وندوس عليها كد، code activation iptv vision amigo 4 ،ه اوكي انت عندك القمر انت منزله القناه اللي انت عايز تبحث عنها او استرا مثلا نخش عند كلمه موفر هنا اتريكيه اللي موجوده اللي هي عقيمه جدا انا شايفها قيمه جدا انت بتبحث هنا ايه باقه قنوات ، كود تفعيل سيرفر نوفا iptv ،مش قناه مش هتبحث عن خراب عينها يعني باقه قناه ام بي سي مصر بي ان سبورت هنا كاتب لك بي ار تي وهكذا جي ام سي ام بي سي انا عايز ابحث عن ام بي سي مثلا هيجيب لك كل قنوات الام بي سي الطريقه الوحيده اللي موجوده في الرسيفر الداخلي لشا.

lg 49uk6300pvb


شه سامسونج سمارت بس جهاز الارسال والكلام ده كله مش ما لوش لازمه الوضع الكل عايز توصل لقناه مشفره ولا قناه مجانيه انا عايز اوصل لمشفر هتدوس عل، برنامج تشغيل iptv على الاندرويد ،ى ايه مشفره دوسنا على كلمه بحث جاب لنا قائمه ايه الام بي سي كلها زي ما انتم ما فيش الكلام ده في سامسونج خالص مش موجود فبالطريقه دي ايه وضحنا لكم ازاي نبحث عن القنوات وازا، تطبيق نوفا iptv مهكر ،ي نرتب القنوات وازاي نحط قنوات في المفضله بس واهم حاجه ما تنسوناش في اللايك والاشتراك في القناه عشان يو.



صل لك كل جديد والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته بس هنخش على كلمه تحديث الان هيبحث معاك وهيجيب لك ايه دلوقتي رساله سلام عليكم ورحمه الله وبر، افضل سيرفر iptv بدون تقطيع ،كاته ازيكم عاملين ايه النهارده كده بتاعه دي بتاع الشاشه بتاعتنا دخلنا الاعدادات دلوقتي انت عندك طريقتين للتحديث تمام في ناس كتير بتبعث لي ان هو بيجي يحدث الشاشه بيحصل فيه مشكله ما بتح، جميع مباريات دوري ابطال افريقيا ،دثش معاه عن طريق ايه الشاشه نفسها ففي طريقه اسهل بكثير اول طريقه هي معانا هي كلمه نخش على كلمه الدعم تحديث البرنامج في طريقتين زي ما انتم شايفين كده دخلنا عند التحديث البرنامج تمام جايب لك اول واحده التحديث الان دي التحدي.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع