القائمة الرئيسية

الصفحات

ملف قنوات شاشة lg 2024

ملف قنوات شاشة lg 2024
ملف قنوات شاشة lg 2024

 اختار قناه المجد والاون اي هنبدا الاول بقناه المجد فانا بدور على قناه المجد وقناه الناس ونفترض مثلا قناه البي ام سي وقناه اقرا وقناه مثلا محو الشمال وادوس على اضافه بس اللي يحصل لو دخلت هنا على القائمه اللي هي . القناه المفضله عايز اسميها اعاده تسميه المفضله هي مكتوبه المفضله رقم واحد لو ضغط ضغطه واحده هيجيب لي الدال ضغطتين هيجيب لي الحاء تمام عايز احذف اللي انا كتبته بدوس على الاكس ، ملف قنوات شاشة lg 55uk6300pvb ،ده او الاكس ده قائمه القنوات هتظهر لي هنا القائمه المفضل عايز ارجع للقنوات الثانيه مثلا دول خمس قنوات بس انا عايز ارجع للكل خلاص هتطلع عند كلمه الكل وطلعت عليها هيوديك على كل الق، مواصفات شاشة lg 50 بوصة سمارت ،نوات الراديو اكثر من قمر صناعي هيجيب لك برده الصناعيه كلها عشان تختار القنوات اللي انت عايز تشوفها فانا هختار مثلا . قنوات تي في واقفه عليها تمام طيب يا ريت انت لو دوست على السماح ايه اللي هيحصل التليفون بتاع جربك اللي فوق هيظهر عندك .



هنا وممكن الموضوع يحصل بالعكس ان انت تبقى عايز تعرض شاشه الهاتف بتاعك على التلفاز الجهاز مثلا انا اسمي مجدي عبد الغفار لو انا دخلت هنا على، ملف قنوات شاشة lg 55up7550pvg ، علامه البيت واخترت الاعدادات واخترت كلمه عام وقفت عليها وبحوت شمال واخترت مدير نظام واسم الجهاز اخترت ان انا ادخل المستخدم وهمسح كل ده بالاكس وهكتب افترض انجلش مج، مميزات وعيوب شاشة lg 55 بوصة 4k ،دي اسم الجهاز بقى مجدي عبد الغفار لو انا . مسكت التليفون ودخلت على سمارت فيو سمارت فيو لو انت تليفونك من سامسونج فالميت عبد الغفار ودوس على البدل الان هيتم دلوقتي عرض شاشه الهاتف على التلفاز ظهر لي الاشعار ده وده اللي بيظهر لك ك.

شاشة lg مستعملة للبيع


ل شويه ضد السماح ولا تدي المنع الجهاز ده مجدي عبد الغفار البيضه الان بيقول لي جاب الاتصال ظهر لي دلوقتي الاشعار ده الاشعار وبالفعل تم الا، مميزات وعيوب شاشة lg 50 بوصة سمارت 4k ،تصال كل ده ما فيش مشكله خالص هدوس على سمار هختار كلمه سمارت فيو وبعد كده بيبحث عن كل الموديلات فانت لازم تكون عارف اسم الشاشه بتاعتك انا الشاشه . بتاعتي الاسم مجدي عبد الغفار ، مواصفات شاشة lg 43 بوصة سمارت 4k ،وبعد كده ادوس على التوصيل ما ظهرليش الرساله ليه عشان خاطر انا اتصلت قبل كده طيب واختار مدير الاجهزه الخارجيه اداره توصيل الجهاز قائمه الاجازه ده التليفون بتاعه طيب انا احذفه هدوس عليه تحرير هعلم على علامه صح وبعد كده اد.



وس عليها حذف لي الاشعار اللي هو بتاع السماح ولا اغلاق ادوس نفترض لو انا بالغلط بدل ما ادوس على كلمه السماح دوست على المنع اعمل ايه هتدوس على ا، شاشة lg لا توجد برمجة ،لبيت في ريموت كنترول وبعد كده هتروح على الاعدادات وتروح على كلمه عام وده حوض . شمال وتختار مدير الاجهزه الخارجيه اداره توصيل الجهاز قائمه الاجهزه وتيجي عند كلمه تحرير بتحذ، شاشة lg لا تتصل بالواي فاي ،ف الجهاز من الشاشه عشان خاطر تقدر تعمل اتصال من اول وجديد انا هعمل اتصال اختار مجدي عبد الغفار البدء الان ظهرت لي رساله فانا لو بالغلط دوست على منع بص اللي يحصل ودص على موافق ودخلت هنا على قائمه الاجهزه هلاقي الجهاز بقى جنبي.

شاشة lg مستعملة


ه كلمه ممنوع لو حاولت ان انا اعمل اتصال من اول وجديد لو دخلت على سمارت فيو مش هيعمل اتصال عشان الجهاز في حاله المن فانت لو ظهر لك الرساله دي واي، شاشة lg لا تستجيب للريموت ، . جهاز غريب هتعمل له منع ايه اللي هيحصل مش هيعرف يتصل بالشاشه بتاعتك خالص نهائي طيب نفترض بقى الجهاز اللي انت خليته في حاله المنع هو جهازك انت فانت هتحذفهم من هنا و، دراما لايف شاشة lg ،بس كده نفس الاتصال هدوس على سمارت فيو طيب هنخش على تطبيق يوتيوب ندوس على علامه البيت واحود شمال واضغط هنا اوكي هختار اللغه english اليو اس يونايتد اطلع فوق خالص english اليو اس وادوس على كل القنوات اللي انا مشترك .



فيها واتفرج عليها هاخد بعد كده يمين السلام عليكم ورحمه الله تعرفشاشه اللي موجود . معاكي سيجي جياي اكس شاشه بتنزل بمواصفات كويسه هنعمل مرا، اماكن بيع ليدات شاشة lg ،جعه سريعه على الشاشه هنطلع مع بعض ونشوف من الرسيفر الداخلي اللي موجود عندنا في الشاشه مجموعه من المواصفات الكويسه اولا نظام التشغيل زي ما قلنا هو نظام الاندرويد والشاشه بتنز، القائمة السرية لشاشة lg ،ل واندرويدمساحه التخزين الداخليه للشاشهجيجا تنزل برسيفر شاشه فيها اوامر صوتيه من خلال ريم وطبعا عندنا مساعد جوجل الصوت الخارج المتجر الرسمي اللي موجود معانا شاشه بتنزل بضمان ثلاث سنين من العربي والجديد والجميل في الش.

شاشات lg مستعملة للبيع


اشه اللي معانا اللي بعد . انتهاء فتره الضمان في حاجه اسمها العمر الافتراضي ان الشركه بتلتزم بسنه بعد فتره الضمان ان الصيانه بتبقى من خلال الشركه ولكن بد، برنامج iptv لشاشة lg ،فع تكاليف قطع الغيار والصيانه فده حاجه جديده عندي ثلاث سنين ضمان الشاشه اللي موجوده قدامنا طبعا ضمان بدون تكلفه وبعد ما بتنتهي الثلاث سنين انت كمان عندي من مواصفات الشاشه الل، رمز الاقتران لشاشة lg ،ي موجوده معانا زي ما هنشوف بعد كده لما نطلع الشاشه ان الشاشه بتيجي في ريلميس يعني بدون حواف او بدون اطار زي ما موجود عندك في الصوره انا عندي الثلاث جوانب ثوانين او الجنب . الشمال او الشاشه من فوق خالص وده من الحاجات كمان الشا.



شه بتيجي باللون السيلفر ده شكل جميل شكل مش تقليدي اللون السيرفر اللي موجود معانا بالنسبه لابعاد الشاشه اكيد بعرضسم والارتفاع الشاشه بيجي حواليسم والوزن بي، تغيير ليدات شاشة lg 43 ،كونكيلو ده كام بعض المواصفات اللي موجوده معانا هنبدا نفتح مع بعض العلبه ونبدا نطلع الحاجات والمكونات اللي موجوده ونشوف مين الشافر يشوف عدد معانا من الظهر الشاشه المداخل موجود، جميع مباريات ليفربول وبايرن ميونخ ،ه كلها في الجنب اليمين وموجوده بطريقه ممتازه بحيث ان السلوك والكابلات تبقى واصله بدون ما تضغط على . الحيط وتكون سهل الوصول اليها اول حاجه معانا ده عندي مدخل الاي في لو عندك اي جهاز قديم بيوصل عن طريق كابل لاوديو فيديو تقدر توصله من.

مواصفات شاشة lg 43 بوصة سمارت


 خلال المدخل ده وهنشوف الوصل اللي موجوده معانا هنا الرسيفر داخلي هوائي خلي يو اس بي بعد كده عندي اثنين مدخل hdmi وبعد كده عندي هنا مخرج الصوت م، تحميل سيرفر نوفا iptv ،دخل سلك الانترنت والشاشه طبعا بتدعم الواي فاي وبتدعم البلوتوث يبقى ده عدد المداخل اللي موجوده معانا قلنا المداخل متوزعه بشكل ممتاز وبطريقه تسهل على المستخدم انه يقدر يوصل السلوك، تحميل تطبيق كودي iptv ، الكابلات بدون . الحاجه انه يشيل الشاشه او يرفعها لو كان معلقها على الحائط شوف الناحيه الثانيه الناحيه الثاني.



ه عندي من الشمال موجود مكان كابل الكهرباء وطبعا موجود بطريقه مميزه مش موجود في الظهر زي معظم الشاشات الثانيه لا ده موجود في الجنب علشان ما، افضل رسيفر 4k ، نيجي بقى نشوف الشاشه من اسفل هنلاقي هنا عندي في قناتين للصوت كل القناه منهم بقوهوات يبقى الصوت عندي بقوهوات ده بالنسبه للقناتين الصوت قناه يمين وقناه في الشمال هنا عندي مكان ما برك، رسيفر فيو بلس 4k ،ب رجول التثبيت عندي ايه وعندي بي وهنا في النص عندي الزرار التحكم . في الشاشه اللي بقدر اتحكم فيه في الشاشه بدل الريموت كنترول هنبدا نشوف بعد كده المكونات اللي موجوده معايا واللي جايه مع الشاشه اول حاجه هنا بنقول دي الوصله للاو.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
كودات شفرة قناة dvdbox بتاريخ اليوم جميع الرسيفرات
في خطونين شفرات powervu 2024 كاملة تناسب معالج صن بلص
ملف شفرات biss 2024 صن بلص مجاني محدثة باستمرار
سوفت استرا 10300 hd mini معدل باكواد iptv تعمل الان
رمز تنشيط التنين iptv دراجون 2024 تناسب الجهاز المتوقف
كودات تفعيل رسيفرات ماجيك وغزال Gazal hd تجديد صلاحية
تشغيل سيرفر iptv رسيفر سيناتور 999 انهي الصلاحية 2024
ترددات نايل سات 2024 pdf
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع