القائمة الرئيسية

الصفحات

افضل 4 طرق لحل مشكلة برنامج كوبرا للايفون مايشتغل

افضل 4 طرق لحل مشكلة برنامج كوبرا للايفون مايشتغل
افضل 4 طرق لحل مشكلة برنامج كوبرا للايفون مايشتغل


انا اخذت جنب بالمره ونزلت على القناه نزلت مشروعات لهم وبيطلع كلامه صح فاهم دلوقتي حاليا في حلقة ثانية هنتكلم فيها هنقول لكم بقى ان هي مسروقة ولا مش هنتكلم في الحلقه الجايهamos 4 w اقوى تردد اموس طيب بعض الناس اللي تتكلمي ده هيشتغل اجهزه وما تخافيش على جهازي الفانلة بس مش عايز اقول حاجه يوم ما نزلتش هتاكل مش هتاكل على الكل انا كان شغال على جثة الاسبوع بتاع اسمع صوت عندي انا شغال فاضل ساعه بالضبط واحد فاصله شغال دلوقت اللي هي اللي بيشتغل برده هو الكلام اللي هم بيقولو, تشغيل برنامج كوبرا على التلفزيون ,ا ان الباقه او السيرفر لسه بنحاول نثبته على جميع الرسيفرات ان السيرفر ما تعبش بحجزكم السنافر بس مجرد ان احنا بنحب توك اول حاجه عشان الكلام بس في نقطه لسه طالعه كود كوبرا مجاني للايفون بتكلم شكرا كذا شكرا فريده اول حاجه مافيش اي فريق بطاقة تشتغل عشان ما بحبش على بعض ماشي.



 وهي موضوع نازل يعني للأسف الشديد اللي فصل في الفتره اللي جايه وده اللي انا يعني ولع ولع ولع بتشتغل الباقة ليه بقى عشان لما للاسف احنا شعب جعان بطبعه طماع اول ما بيننا حاجهمن خبر مبسوط جدا مش هتستمر شهر واحد بعدم ما الشفره تم توزيعه طبعا الكلام ده لو الشفره طلعت مسروقه مش هتستحملي شهر و, اشتراك الكوبرا بلس ,احد لو الشفره طلع من الباعه يبقى الاخيره من شهرين الى ثلاثه عشان الكلام واضح لو الشفره مسروقه زي ما هو المصدر الثاني قال لي الانيميا قله يبقى مش السرير اصلا هي مش السمر ولا شغال كود iptv كوبرا على الفاضي برده وعلى ابيض باذن الله يشغلها النهارده الاخبار الحصريه اللي موجوده معنا بالنسبه الخاصه الاسامي انتظر الحرق اللي جاي عشان لسه مصادر اشدو اعلى من كده عشان نقدر نقول لك مكان مسروقه كان متباعدتان ومسروقه يبقى ده بالفعل اشهر وان, برنامج بديل الكوبرا ,ا من شهر وخلاص لا مش مسروقه اقدر اقول لك هاجيب لك ساعتها هتقعد قد ايه بالضبط بس تستقر بس الباقه تستقر ويا رب ما يطلعش الخبر الثاني .


اللي انا منزله يطلع صحيح عشان تبقى صحيح هتبقى كارثه بكل المقاييس ممكن تقفل خاص اصلا على طول ما بيفتحش تاني اصلا علي على طول وبلح الشام احنا مش عايزين خالص ان احنا وصلنا المحامي دي بها لاقيه عشان فيها معلومات مهمه جدا بالنسبه بقى كمان ان شاء الله الناس اللي فيشفرات و ترددات قمر اموس المفتوحة اي وقت بس وقت بس كنت قاعده تكتبي اسامي الناس اللي هي طلبت مني استماع والسنجاب الدعم السابقة الثلاثاء باذن الله بس يا رب بس الباقه تستمر وتستقر السلام عليكم عربي كل واحد داخل دلوقت كوبرا للايفون بعد اللبس يضغط لايك لايك عشان اخبار , كود cobra iptv ultra ,ضرب نار على كل السيرفرات الباقة الحمراء والا وسام على كل السيرفرات على كل السيرفرات ويقول مره واثنين وثلاثه وعشره الجو ساقعه فاتحها من حوالي مفيش ربع ساعه الناشر فتح الباقة بالكامل اضيفكم الجزائري اللي على اوكسي فاتحه خذ الخبر الجميل السيسي كم خلال ساعه أعلى الرسمية ان الباقه راحت في يده السيسكام العالي وسد عماد السيسكام العادي ابو القرايب ولحد دلوقت بيقول لي حول ولا قوه الا بالله مش عارفين يعني ايه بره عن طريق انها الشير بس طالما كل السيرفرات فتحت الباقة يبقى اكيد الفايبر والقلق والغضب عملاقة تتفتح الباقة عشان في خبر كان كل دلوقتي يا ريت كل اللي معنا , كود تفعيل istar مجاني ,بقى يا ريت كل اللي معك بس انا عندي واحد في بس دلوقتي حاليا مفيش انا لايك داخليه على السكين واحد يا جدعان ده اللي يقابله عليهم اعطال الجميله اللي فرحكم كل واحد بتاع فسيخ النهارده عشان يعني فلوس وافتح ولا ما فتحش يضغط لايك يضغط لايك .


كودات و شفرات قمر اموس



افضل اشتراك iptv للايفون مجاني مدى الحياة






  • كده صعبه عليهم النهارده النهارده او بكره بالكثير عايزين نتفرج على البطاقه الحمراء و انت و هو ده عندي الفي بي ان اي حاجه احنا في بي ان كان بيقول لكم عشان خاطر احاول ان احنا نشوف لكم حاجه الحمد لله دلوقت بدون بي بي ام اتفرج على الباقة الحمراء بدون في بي ان ابو ظبي رسيفر ستار نت شغال ميه ميه من بو صادق في أشغال % حبيبي يا غالي حبيبي انت تعرف عبد المغيث اي احد بقى عنده سؤال او هيسال تحميل برنامج كوبرا بلس للايفون عليه حاجه النهارده بقى الاسئله هي كده قلنا كم الخبر اخبار المفرحه الموبيل دا اي احد عن ثروت انا صاحب ما قولت ان الباقه ملهاش يلازمك ماشي يا استاذ احمد حامد والله الناس بقى ترد يا جدعان الباقة لحد لازمه وجه الإنسان ولا ما الاشتر, قنوات كوبرا 18 ,اكي الأسبق انتم اللي كان فوق اه سيسكام مدفوع استاذ مروان ويبقى في جروبات كود iptv كوبرا مجاني للايفون كثير و وحكيت لك تنازلت فيسبوك ما تبقى فاتحه بس الافضل انك تشتري اصلا جنيه مش فلوس خليها بس يشتري يعني مثلا خليها السبت مثلا اتصل بجنيه برده الفلوس اشتراك سيرفر ولا طبعا اول وانت عندك جهاز على السيسي الاسكامتشا او عندك سنايبر .





  • جوست او عندك النشر مش محتاج ان تشترك البنك في البنك متابع الجوازات الصيني لسه لحد دلوقت لحد دلوقت مش لا يعني ما في الفريق بره واول واحده بس كانت فاتحه وقفلت في الشهر وكان محجوب عندنا استحملنا نجم بقى حبيبه ولا احمد ربك على فكره معي والله هتبقى موجود , كود كوبرا الترا ,علجميع ترددات النايل سات pdfى الفون من شويه هتبقى موجود على كل السيرفرات على كل السيرفرات يا ثاني كل السيرفرات هيبقى عليها البطل كل كوبرا اي بي تي في اخباره استاذ هاشم لحد دلوقتي ما فيش اي خبر عن الفراق الاب m يعني شغاله في بي ان انت منور الدنيا كلها بنورك يا غالي يا هندسه كنت مشترك من عندك حاضر السيستم شيخ العرب اللي رسيفر اشتري ان شاء الله بس كلميني خاص بك كده ان شاء الله وان شاء الله فاتحه بكره انا باقول لكم الفيديو بتاع بكره الايسر عشان اخش فيك كل حاجه , برنامج الكوبرا للتلفزيون ,بالتفصيل هو زعلسيس كم لمده ست شهور اوسعيعني اول ما تخرجي معي على الفيديو بكره ان شاء الله يا اسيل اقول لكمش هازعل حد اول ما اشتغل على السلام بتاعي وتبقى شغاله معي تمام هتجيء لك يا سيدي بكمان ساعه مكه لا كله دعوه سوفت سكاى لاين 222iv حلوه دعوه حلوه والله ما فتحت على سيرفر سيسكام ولا لسه كله كله يبقي ان شاء الله كله بيكتب هتفتح ملهاش لازمه ايه يا عماد الاشتراك ب , جنيه في الشهر حبيبه قمر قل لنفسك ايكون شاء الله كله يا غالي السماد ممكن ترد علينا ربنا يحفظك ان شاء الله انا عندي جهاز ميديا ستار يفتح عندي هيفتح يا غالي هتفتح فتحت, برنامج كوبرا للاندرويد , على على الفايبر في بي ان اه فاتحه بالفور للايجار في بي ان يا غالي يا ريت يا هندسه انا بافضل بقره يا باشا استاذ احمد زغلول الباقة فتحت خلاص الباقة خلاص صحيت في قبضة كل السيرفرات مش واحد بس هل هتفتح ولا لا يعني لا انا الحمد لله ما بيجيش الخبر فيك ما بيجبش تحت السرير زي ما بيقولوا الحمد لله انا سبت بعاني من شهر اللي فات بجرب اني اول واحده كنت باتكلم عن بقع حمراء وخضراء ما فيش خبر بفضل الله .





  • عز وجل الله الله يرحمه و كده وحش هو طلع فيك اطلع باقوله فضلنا بيطلع تمام طبعا انا فاتحه كواك يوم بتفتح طبعا يا داني تفتح والنبي يا نجم الدين إسلام حتى ست ساعات حاطه لما انا متاب, كود تفعيل برنامج king 365 tv للايفون ,ع جاي لك والله استاذ احمد حامد انا اديك ست شهور انا بوظ على حل مشكلة برنامج كوبرا الجروب اصلا انا على الجروب يبقى من المسابقات واوزع ومكنش في حد حاجه يقولها يبقى فيه كمان شكرا لك يا استاذ عماد ربي يحفظك ان شاء الله تحياتي لك امراة على انت فين انت فين صداقه يعني اسلام ابو جنيه فاتحه وانت مش عايز تحن الباقه رسيفر جروهى iptv يعني المفروض اللي يحصل كل ده عيب كده قوي وثقيل وهو بس محجوب عندنا هنا عندنا هنااسم اسم عليك شكرا جزيلا استاذ ايم, dump echosonic az 1000 plus ,ن حبيب قلبي سلم لي على كل الاختبارات وليد اشتراك اي بي تي في يوجد موجود يا استاذ وباقل الاسعار باذن الله جميع السيرفرات انت عايزها ان هو اوسكر اي سيرفر انت عايزه اكشن كله موجود عندي ان شاء الله واسعارها لي بالصوت هنقول ثاني .





تجديد الأشتراك في سيرفر برنامج كوبرا مجانا 2024






الرسميه السيسكام خلاص النشيد خلاص الرف كان الجزائري خلاص الاربعاء عليهم الاثنين بقى تحت أيديهم شغال عندك بكره خلاص يا غالي خلاص كلها يعني موضوع ساعات عماد بك اشكرك على مجهودك يا , رقم تفعيل iptv ,ريت اعمل سيرفر فوريفر بتاع البطاقة الحمراء هيفتح ان شاء الله يا غالي شغل هيفتح على شفت الصوت اللي فستان من بعضكم مش راضيه انا ما عنديش سوفت للاسف انا لو عندي ابعث لك التواصل ازاي احسب رقم الواتس بكره جدعان الرقم الواتس ان شاء الله هروح اجيبها ان شاء الله على الجيتار يعني بكره ان شاء الله ادعي لنا يا غالي ساعات بس كل كل اعلان الباقة تحت في يدك تحت وعظة تبس عشان كده برده بس الناس استاذ عماد ابو جهاز ايكون لا يكون لسه لا يكون احدث ملف قنوات senator 999 لسه شغاله بس في بي ان فور ايفر شغاله بس في بي ان يعني بكره ان شاء الله ادعي لها ان شاء الله.


 يا استاذ عماد ماشي مثل اجهزه الشؤون الجزائر والصرف ا, طريقة تفعيل cobra iptv ,لقابضه سطر سيسكام ان شاء الله هتفتحي افتح كل يا غالي كل السيرفرات انا كلام هو وتحديد جميع بقى كل الكلام قاعد الرقم ثاني قصدي كانتثلاث وحايدسؤال اخير للناس خالتي عليك هتزعلي تايجر تيوالدنيا هتفتح يا غالي على كل حال كله باذن الله وسخه براحتك عادي ده حب الناس اللي بتسال اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد حبيبي حبيبي استرونج اولتراس ليبيا انك حبيبي وتابعني من زمان قوي حبيبي منور الدنيا بنورك يا غال نسبه السكر, cobra iptv 2024 , الطبيعيه لحد دلوقت ما فيش اي اخبار عنها يا استاذ فرحان لسه ما فيش اوصلها لديك حساب تليجرام عند حساب التليجرام يا غالي هتفتح على التربو شير على كل السيرفرات الاصلي يعني انا واحد مش لينا حبيبي يا سترونج حبيبي اكتب لنا رقم واتس يا غالي يا جدعان والله مش عارف مشكله انا مش عارف اقرا انا اكتب وانا اكتب ازاي عشان مش على الكمبيوتر مش قنوات الكوبرا فاتح اللي فاتح الموبايل دلوقتي مني يعني فرحان صح طلعت علاقتهم بصراحه فرح الناس كلها فرح كله متابعين وحبايبنا بباقي الحمراء حبيبي يا عمده على الجروب .


مش هينفع صور قبر من, برنامج iptv مع كود التفعيل , غير بين بعد كده ولا ان شاء الله يفتحها بدون في بيننا فطار جاي هو السيسي كم بالضبط عليك لو مشيتي وطبعا بالضبط في يده على اي جهاز شغال على سكتك محاليل عندي شغاله مش هتجيب الخطاب قولي لها شغل ابقى تعال انا حاسس كم يبقى كده يكون الاستاذ كمال ان شاء الله انتظروا عايز كمان الحمد لله يا جدعان وفي ناس بتتاكد في أي لحظة اشتري كده على تقريبا اه طبعا استاذ مافيا محمد جدعان اللي جاء معك مش بيهمه بالبرنامج بيتابع البث معنا هو والرجل عارف كل حاجة اكتر واحد يا ابو تريكه بامانه عشان لكم برنامج الفي بي وزعق لناس كثير على ذوقك الحمد لله عرفه الناس ان الباقة موجودة هو , برنامج اي بي تي في ,بس اقعد معك بوصلة رسالة للناس ان الباقة موجودة واصحاب ملف قنوات jaguar-ag 9000 hd 2024 الشركات زي باقول لك بكره لو لقيته السيسك مفاتيحها والجلسات والسيرفرات واي فاي ماب والشركات انا عشان يحل المشكله الخاصه الاي بي ازاي جاء تدوم تدوم المكان يستفيد يا استاذ ناصر.


 تحت عيني عيني حبيبي هتكتب مكانك مش فاهم والله والله شغال على السكان حاليا والناشف سكينه خطاب يا كل الكلام ثاني خلاص يا جدعان هو الواقع انا عايز اقوم انا باتكلم على السيرفرات المدفوع, bss pro iptv code ,ه يا جدعان بالله عليك كل اللي باعث لك بس ويقاطع ابوس على يدك ولايكات يعني متدخلوش احنا بالليل كل الناس المحترمه الناس الكبيره الناس السوق الادب العالي الناس اللي على دماغي من فوق لا يقبل عليكم لقد يعني كثر فلقد علمت تروا اخذت على الكرسي افتح جيبلس حاليا جانب لحظه بلحظه الفريق الصيني اعلم انه فتحها فتحت هتبقى موجوده خلاص بقى عشان عارف الفيديو على كده يا عم ما لك ولا نشوف زيرو اكبر دماغي اصلا تشتري حاجة ان انت بتتحول من دي بس قال لي الفيديو ده قوي جدا وانت عايز حاجه من غير مش عايزه تفتح فلوس كثير و جنيه مش هيقدروا معك كل شهر يعني باختصار لو بتحب صداقه بتاعك طبعا اشتري لو انت لسه هشتري الجديد فطبعا ده ا, اشتراك كوبرا الذهبي ,ختيارك قوي جدا مؤقتا على الاقل لحد ما تضبط حاجه قويه لا ولم دي بتاعه شقتك كبير قوى لو انت محتاج .







تجديد الأشتراك في سيرفر IPTV تطبيق كوبرا مجانية و متجددة






  • عشان تعمل ريت يعني ترجع اعدادات الراوتر الاعدادات الافتراضيه او اعداد اول ما تبص عليه وطرده من قدام ولا من بقه كده منور هاخذ قلبك لانك هتلاقى ان هو بيقع من الدول البنك وطبعا الموضوع ده بيدعموا اوتوماتيك يعني مش انت محتاج تشغل حاجه وتلغي حاجه لا الاثنين شغالين مع بعض اوتوماتيك هتلاقي لمبه مكتو, برنامج كوبرا للتلفزيون ,ب فيهاجيجااقفل ما تقلقش على الاقل من الكلب وفي علم لقيتهحاجه وجنيه كده لما ضربت شايل هم اربع سنين ايه ده حاج تهزري اه والله ده بواتجنيه وجنيه فالموضوع كان في حاجه x96 mini مشكلة بالنسبه لي قلت لها لا خلاص بقى انا اخذها ما عندكش حاجه ثانيه خالص بس كده فهمهم عايزه تبطل الاشتراك وتفعيل لان انا لسه مشترك ده النهارده وقلت صور ونزلت ست على الكمبيوتر زي ساعات حضرتك تتابع إنشاء فات كانت تقدمه طولها من العيوب والمميزات انا جاي , cobra iptv player ,النهارده احكي لك الموقف بتاع الراوتر ما هو الكشف وانا اتناول مع بعض ما المميزات وراء بعض العيوب اللي ظهرت معي اول يوم استخدام قبل اي حاجه تروح نعمل لهم بوكس كود تفعيل cobra iptv 2024 مجانا وسريع كده ونرجع اول حاجه عايزك تعرف عن علبه الراوتر بلونها الاسود ده وعليه له بويه كده فخمه جدا للحياة وقسطها انت ماسكها كده ونروح لها بقى واحد شكل النت هتلاقي وصل خذ بالك ان الراوتر هنا يعني مش ناعم يعني كده شويه فاضي .






  • بصعوبة ولا ما تجي تمسح البصمات هتمسحها برده بس من وراء الراوتر هتلاقي بنات مهمه جدا خذ بالك منها اسم شبكة الواي فاي الخاصه بك من الباسورد واليوزر نيم بتوقع اعدادات الراوتر لو عايز بقى شرح الاعراب الراوتر وهنا الى ذلك روح على في, cobra ip tv ,ديو محمد انيس الرجوله في اي دي او في صندوق الوصف انه راجل مشهور كل ده حصل لك بالتفصيل اتاكد ان انت تعمل لي فولو و لايك على الفيديو عشان ينتشر أكبر عدد من الناس واشوفكم فيديو الورده عليكم ورحمه وبركاته في كل مكان طنط ما ردتش كده النهارده والحقيقه أحدث كود cobra iptv 2024 معاد تتنقل بين شخصين في ميتين وهم هواوي وراحت على طيب عشان تجيب لنا راوتر اسمه لايف اوزباكستاني مش هتفرق كثير المهم ان هو لوتر ان اتناول النهارده في الفيديو ده ان شاء الله كده برده كده برده البيت وضعك بالمناسبه تكمله الفيديو المحترم محمد امين اللي واقفه وقفه الحقيقه وتكلم عن كل حاجه ولا كان في شويه كده تحديثات خلتني ان انا اتكلم , flix iptv كود ,معكم و في شويه تفاصيل كده يعني حصلت معي برده حاجه مشاركتها معكم كل ده اتعرف عليه بالتفصيل وهنعرف على باسورد برنامج التنين اغرب موقف حصلي الحياه موقف خارج جدا بس بعد ما ينزل بلاء الموقف الغريب اللي حصل معي سعر الراوتر ده انا انصح اى حد هيروح يشتري هذا الراوتر من وي هو طبعا احدث حاجه من شركه جمسه و الموديل بتاعه تكون بقى عشان قصه كبيره كده ما لقيتها قالت لي يا فندم هو ده بتاعنا فيجنيه طب اقول لك على حاجه ما لو في حاجه هاج, تحميل تطبيق الكوبرا ,ي امتى عندكم اغلى من كده عاديطب لك لا بيقدم تجنب استخدام محترمه مش هتخاف اي تابلت في الفئه السعريه دى خالص بيجيجنيه كيبورد بالقلم فلوس اكثر واحده تعمل عروض ان انت لو الطريق التابلت هتاخذ الكيبورد بالقلم وبس كيبورد هناك تيتا مرتين للميت كده بحس ان هو قريب من درجه درجه ثانيه كده عشان لو كده بقى اتفرج على فيلم او تعمل اي حاجه في برده .




  • هو الكلام ده ماسك التابلت هو كل اللي هنا على فكره قوي جدا ومش يعني اللي هو حاجه محترمه ومش هاتكلم عن اثنين فأنت المنوي الاصدار الثاني كل الحياه في ميزات خارقة يعني, download cobra iptv , الحياه مش مجرد قلم لا ده انت كمان لتتمتع ما تتشرب مناسبه جدا لاستخدامك وارجع كود تفعيل كوبرا بلس 2024 هي ورفعها غير عادية طب هي كلمتك قالت لي رأيه ما كانت القلم ده بيدخل فيه لا بتخش جوه التابلت هو في ماجنتك قوي جدا جدا انت وبابا ما تحط القلم كده خلاص القلم ثابت وتمام التمام بالاضافة الله بيشحن الآثار التي من خلالها أكثر السيد في الكتابة الخط الرفيع أكثر حاجات تحيه استخدمها مع بابا الكلام كده يا صاحبي ينقل على اوبشن ثاني علشان انت بتكتب كود تفعيل رسيفر انفنتي 9977 2024 غلط عملتلك هو باين قلعت يزرق والمساحه او المحل ويبدا يمسح معك بعد لك ثانيه يرجع للقلم ثاني من فوق على فكره انا في تحطيه المهم القلم جوه بس انا ما لقتش فيها الحا, تحميل برنامج كوبرا بلس ,جات الجميله واللطيفه وظيفه ولا انت تقدر تكتب كلام عادي بيديك يعني وتحولت اكتب عادي جدا على الورد او اى برنامج من برامج الاستعاده اه روحنا ميزه مهمه جدا في التابلت ده واللى بيطلع منها عن طريق القلم والحياة مهمة جدا بالنسبة لطلبة الجامعات والمدارس .





افضل موقع بيستخرج اكواد كوبرا مجاني للايفون لجميع القنوات المشفرة محدثة





خلينا نشوف شركة ستار نت من الظلال ايه تاني عشان نعرف نقدر نحدد ازاي شركه انترنت قدرت انها تحل مشكلة الحراره اللي كانت عقلك كبير جدا جدا في نظرنا ما تخليك معي دلوقت اول حاجه من ستار نت وهي المروحه اللي اللي تقدر اللي انت تركبها على الطيران المروحه دي حاجه محتر, cobraa iptv ,مه جدا كده لو ينام بص عليها تقدر ان انت تركب المروحة دي في البيت طبعا المروحه دي نازل معها معطر طبعا انا فتحت وركبته فيها حاجه محترمه جدا بصراحه المعطر وريحته حلوه قوي ريحه الفل ده ممكن انت بتشتغل مثلا من الوحده دي بتشتغل بتدي اضاءات وبتدي الوان صلاح حاجه محترمه جدا عجبتني قوي قوي قوي المروحه دي بيطلع منها كده الوان وقضائه والكلام ده كله طبعا ده كارت شحن بتاع.


 حمام وهي كمان نازل معنا الحاجه المحترمه جدا جدا جدا من انترنت وهي عرض خارجي خلينا نشوف دلوقتي معنا النهارده الخارجي كود تفعيل سيرفر panda ده هارد خارجي يا شباب نازل من شركه ستار نت هديه على الجهاز زي ما ان, cobraa iptv ,ت فين دلوقتي كده يا شباب زي كده هارد خارجي نازل الهديه النهارده يا شباب يو اس بيالنهارده من تحتهميجا لكن انت تخيلت اخذت من هاردجيجا ينزل مع الجهاز من نوع يو اس بيو طبعا ده اللي بيجي مع النهارده علشان توصل الهارد من جهازك عند توقفه النهارده بالجهاز او بالكمبيوتر او توصلوا اي حاجه عندك تحمل او تقبل انا فاكر عرض خارجي طبعا فرد محترم جدا جدا جدا من شركه انترنت مع النهارده زي ما قلت لحضرتك من وعيوبافضل واسرع منافذ نقل , cobraa iptv ,البيانات الموجوده في الوقت cobra plus iptv كود مجاني الحالي ارض محترم جدا وشكرا جدا في شركه ستار نت على الهدايا المحترمه دي اللي انت منزلها مع الجهاز بالاضافه الى ذلك نازل كمان مع الجهاز كيبورد وايرلس هديه كمان هو نازل معه كابل يعني انت مش محتاج اللي انت تروح تشتري قبل الكارت الخارجي عشان تركيبه على الجهاز ثم ان هو نازل معه ماوس يو اس بي .


وايرلس خارجي علشان برده لو حابب اللي انت تسال على نفسك موضوع الاستخدام بالماوس فداها طبعا حاجه محترمه جدا شكرا شركة ستار نت على الهدايا المحترمه اللي انتم فعلا قدرت تنزلوها معك هذا التو, sky plus iptv code ,رنت كمان اكتر حاجه عجبتني شركة ستار نت ولقيت انها تحتفظ باسم الباب بتاعها خاص بها بس انها تنزل كارت صغير الجهاز والكارت ده يتحفظ اسم الشركه ويحفظ الجروب بتاعها لان الكارت ده هو كارت الضمان بتاع الجهاز لازم وانت بتكتبي الجهاز التاكد من وجود كارت ضمان ده معي نظرا لان كارت تمندل كارت الوحيد الحاجه الوحيده اللي كود تفعيل رسيفر tiger ag 1000 mini x2 اخذ ممكن جهاز اتاكد بنسبه ميه في الميه وشكرا طبعا شركه انترنت على الكارت المحترم جدا ده ده شباب كرت الضمان كارت محترم جدا كارت صغير كده مكتوب عليه شعار التورنت باللون الذهبي ودي حاجه محترمه .


جدا من شركة ستار نت انها بدات انها تحفظ البنات بتا, تحميل الكوبرا ,عها وتحفظ المنتج بتاعها علشان ما يحصلش اي مشاكل بعد كده الناس اللى بتطلب زمان والكارت ضمان والكلام ده كله شغل الصامت نزلت لكم على الجهاز كان زمان والكارت حماية فبالتالي انت مش محتاج ان انت تدور في الضمان والحماية كده كده اصلا الشركه موجوده والدعم الفني بتاعها موجود على فيسبوك وخدمة ما بعد البيع بتاعتها محترمه جدا جدا جدا وجوده دائما باستمرار بالنسبه بقى المفاجات القويه اللي بتيجي على الجهاز ده الجهاز علىسنهالاشاره, تحميل كوبرا قولد , تقدر ان انت تشوف الزفت كنا الاول صوره كبيره بتاعت الحوار على الشاشه بدون اي مشكله ده غير ان الجهاز لا يعمل خاصيه للتليفون الحروف هي الايموجي ده كان الجهاز ده يعمل خاصيه الريموت ده .






أفضل المواقع للحصول على IPTV برنامج كوبرا بلس للايفون






  • اقول لكم كل سنه وانتم طيبين بمناسبه عيد الاضحى المبارك وعيد سعيد على كل اللي بيتفرجوا علينا دلوقتي عايزه اقول لكم بس على حاجه انا عندى برد فظيع شويه الفتره دي وربنا يا رب يقومك بالسلامه منه علشان ارجع لحضرتك ثاني ولكن اعذروني في الفيديو ده طالع من انا بتكلم قدام الكاميرا دلوقتي اكواد تفعيل سيناتور s3030 بالعافيه طيب خلينا نخش في موضوع الحالة على طول ولكن قبل ما اتشطف موضوع الحلقه بس تشتغل واي في الفيديو اشترك في القناه وفعل زر الجرس وتعمل وضعي تلقي إشعارات اللي كل حاجه ثانيه عايزه اقولها ق, برنامج كوبرا قولد ,بل ما الفيديو يبدا انا كنت مطلع ثلاث اجهزه اللي ثلاث فائزين من القناه الناس اللي اشتراك كوبرا مجاني تواصلت معي شخص واحد بس وشخص واحد استلم الجائزة واثنين ما تنسوش معي يا ريت كل الناس .



  • اللي بتوصل معي في الفيديو ده او الناس اللي بتتفرج عليها في الفيديو ده يرجع لي الفيديو اللي انا قلت فيه الناس اللي فاتت دي علشان تشوفي دكان اسمع طلع في السحب ولا لا ولو ما حدش يتواصل معي يعتبر الصاحب لاغي وهيبقى شخص واحد بس هو اللي فاز ونطبق الشروط على الفيس بمعنى اصح cobra plus iptv من الفيديو ده هيكون نيش فلوس خاصه للناس اللي هتكون في المسابقه والفيديو اللي فات لان ما فيش حد بتواصل معي غير شخ, كود برنامج iptv ,ص واحد بس يعتبر المسابقه من الغيط واستنى الفيديو اللي جاي ان شاء الله هانزل لكم اسماء افتح البوكس كود تفعيل رسيفر ماجيك 555 او اسمها فاتح القلب للشخص اللي فاز الجهاز وهو بيفتح العلبه علشان انا ما اقدرش الرجل بسبب البرد اللي عندي والامتحانات والكلام ده كله خلينا نخش في الموضوع على طول ولكن قبل ماالقناه اللي انت واقف عليها لو انت ضبطت طيب شفت مثلا علىوين معينه زى الواتس فاي اضبط التايم شيفت على قناه سبايثانيه .




  • مثلا ورح تلاقي قناه والكاتل القناه ث, اشتراك اي بي تي في مجانا ,اني لان طيب شوفي من قومك علي الطلاق باي لان الجهاز بيحفظ التايم شيفت على قناه دي هم بيغيروا وش بخلاف اجازه كثير الرقم السري لبرنامج الكوبرا اجهزه كثير عشان ترجع لي الطريقه يعني لازم تعمل طيب ليه من الاول هو بيعمل تلاقي اوتوماتيك رسيفر هايبر x9 او بيعمل ليه اللي انت عملته قبل كده بيفضل موجود على الجهاز لو انت عملت ثانيه ورحت الايرانية ورجعنا ثاني بس ايه بره ثانيه زي ما هو وضباط مصر شاهين كار شبين الكوم الى جهاز طبعا بيعمل رصيد باللغه العربيه حتى من داخل البانيو من جوه هتلاقي كل حاجه هو الواي فاي باللغه العربيه او كل حاجه موجوده .


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
 

Download COBRA ULTRA+ 4.7 Android APK

صفحة حل مشكلة برنامج كوبرا للايفون


أنت الان في اول موضوع
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع