القائمة الرئيسية

الصفحات

5 مواقع رهيبة تقدم لك تفعيل iptv رسيفر dream لمشاهدة القنوات المشفرة مجانا

5 مواقع رهيبة تقدم لك تفعيل iptv رسيفر dream لمشاهدة القنوات المشفرة مجانا
5 مواقع رهيبة تقدم لك تفعيل iptv رسيفر dream لمشاهدة القنوات المشفرة مجانا


ههيتم يبب مشاكل في الجهاز لا أفضل شيء في اي حاجه بس الافضل خلي رسيفر خلي جاك الاراف دائما بس جاك الارداف مافيش منه ضرر ما دمت مش مشغل القنوات او البس الرقمسوفت تايجر 888 q1 hd mini مفيش منه ضرر لانه اولا ده مش متوصل ولا بيضحك بلطيه خاص من الرسيفر فما فيش منه مشكله لكن الافضل خليك يعني هي ده عشان تبقى ايه في الأمان لكن مفيش منه اي مشكله لو شغلت الكابلين قبل الام بي وكابل ال ار اف اثنين شغالين زي الفل محمد الفنانه هيفاء الاندومي هيشتغل بدل الشيرنج سنين اللي جايه لا صعب جدا صعب الدونجل طبعا شغال زي الفل وشغال قائل لي باقات كثير لكن صعب من السيرفرات تلاقي صعب جدا استاذ محمد افضل شركه شاشات مبيعا في العالم هي باشمهندس افضل شركه شاشات مبيعا في كود تفعيل dream iptv 2024 العالم ايه حاليا الجي رقمثم ثواني ثم س, كود تفعيل dream iptv 2024 ,امسونج بالترتيب.


 كده هم الثلاث شركات دون حاليا وبردو دا بيعتمد على المكان والدوله بصراحه بس اللي انا شفته انجي حل انهي المتطوره وهي اللي يعني مكتشفها المبيعات و5 مواقع رهيبة تقدم لك تفعيل iptv رسيفر dream لمشاهدة القنوات المشفرة مجانابعد كده بيجي لك السوني بعد كده بيجي لك سامسونج الاول كلمه نستنى رقم واحد لك نزلي الادب انتاج تحديثاتها وانتاجها قليل في الشركه حاليا يعني سوني يا جماعه سوني ممكن يطلع لك شيشه كل ثلاث سنين مودرن الجي لف سامسونج جلاكسي لك في السنه الواحده اكثر من ثلاث اربع موديلات وتجهيزه فيهم بصراحه عشان كده دائما الجي بعد كده بقت سوني بعد كده سامسونج وكمان سوني هتنزل هتبقى بدالها سامسونج رقم اثنين وانا ا, كود تفعيل dream iptv ,للي بقول كده وصل واضح ان سامسونج ان شاء الله كود تفعيل dream iptv 2024 طالع حاجات كده فيديوهات الجديده ايوب جديد شغل عالي فده طبعا فارق كثير مع المبيعات قناة فاميلي سات صلى الله عليه عليه افضل الصلاه والسلام حبيبي يا كريم ربنا يجازيك كل خير صلى الله عليه وسلم.


 نورك يا غالي نورك يا اخي العزيز حبيبي كريم طبعا كريم محسن آخر عزيز والله ربنا يجازيك كل خير صحيح يا فيصل شكرا شكرا لله يا حبيبي ربنا يجازيك كل خير في مطار ماركا معاكي منوره اخ و, كود تفعيل dream iptv 2024 ,صديقه عزيزه ربنا يبارك فيه ويسر له دائما يا رب طيب استاذكودات بيس قنوات رياضية قمر اموس احمد شحاته طب انا لو لقيت رسيفر ستار نت مش هتلاقيه طب يا ريت انا لاقيه والله والله يا ريت انا اشتري ولا رسيفر سيناتور ثلاث تسعات كود تفعيل iptv ستار نت 2024 لاقط من أغسطس وانت مغمض العينين توكل على الله يخليك على ده لو لقيته ما لقيتوش روحت كايروكي وانا اللي بقول لك ما لكش دعوه بضمان اشرف القاضي حبيبي يا استاذ احمد استاذ مجدي سلامه بر هل اخر تحديث للكاريوكي في الهم اه هو سوفتكرش هو احدث سوفت يا حاج مجدي لي بلوك وتوكل على الله ما تقلقش بس بعد ما تعمل سوفت هتلاقي النت عندي فاصل ما ترد عليها يا جماعه بعد اذنكم بعد اذنكم السؤال اللي يعدي يقرروا معلش بقى عذرا حبيبي احمد محم, dream iptv code ,ود ازاي حضرتك يا استاذ الحمد لله استاذ احمد حبيبي منور منه احمد محمود يوسف احدث من الى الى ريسيفر ولا هينزل احسن منه حاليا احسن رسيفر في السوق صراحه الله اكبر كل اللي بياخذ الجهاز ده يا جماعه البيت لهم ثاني وفي نفس الوقت ما فيش منه اي مشكله عشانحلال الضباط بالنسبه لاجهزه الاندرويد بصراحه والله كانت شغاله زي الفل والله اكبر يعني والتحديثات ده .


كودات بيس شفرة قناة sport 5 الاسرائيلية




افضل اشتراك dream iptv 2024 اطول مدة ايبى تفى




  • فرقه كيو مش اي حاجه تاني بعد كده هتتأكد ان تردد آل النبي على على ما لقيتش الرقم ده عندك هتلاقي مكتوب يونيف, رسيفر دريم ٩٩٩ ,رسال بالانجليزي هتختار يونيفرسال بالانجليزي ما لقتش رقم ده مكتوب هتلاقي كلمه عالمي بالانجليزي إعلامي بالعربي هتختار عالمي بعد كده هتنزل على كلمة طاقة ال ان بي او طاقه الباقه او باور او ساعات تكتب في طاقة ال اللي به او باور او طاقه الباقة وفي تأكد انها فاتحه مش dragon iptv كود التفعيل 2024 رسيفر غلط ولو كتب لك هنا وفي أو غلط اللي هو في الاختبارات القديمة هتختار دي وبعد كده هتقول بريموت اكزيت وقوع لما تتاكد ان الارقام دي عندك وكده ضمانات النايل سات هينزل بالكامل عندك ملف قنوات dreamer h10 وما فيش اي حاجه هتقطع هتخش على قائمة الترددات عشان ندخل التردد الجديد بتاع الحزمة العامة التردد الجديد هيشتغل في كل العالم العربي هيشتغ, تحميل برنامج rainbow tv للكمبيوتر ,ل في دراسه وكل الدول بالاضافة الى شمال غرب افريقيا.



  •  وتونس والجزائر والمغرب هنقول بعد كده هنا المفروض ان انت هتلاقي لون احمر واخضر واصفر وازرق وعندك احمر اخضر اصفر ازرق المفروض ان اضافة جانبها احمر فما هدوس هنا على احمر و حضرتك هتعمل كده انا هدوس خطوه زياده عنك اللي انا هتدوس على كلمة فات كلمه فات عشان خاطر قمر اسمه انا مسميه راجل نيو بدل ما فيه الترددات دي كلها فاضي خالص , dream ott com :8080 ,عشان اعمل عليه التجارب بتاعتي و اوريكي الترددات اللي هتنزل عليه وسايب القمر النايل سات لبيتي زي ما هو حسب الترتيب اللي كود تفعيل iptv ستار نت 9000 هم عاملينه وبقول لك وبنصحك تنزل قمر فاضي جديد تعمل عليه تجاربك وتحط عليه قنوات القنوات الرياضيه قنوات الافلام الانجليزي اللي بتحبها المهم تعمل قطر جديد ده افضل لك بكثير طب هاعمل قمر جديد ازاي ويبقى الاثنيمفاتيح تفعيل dragon tv مجانيةن شغالين عندي هتنزل في البيت بتاعه ايجيبت فوريو هتلاقي كيفيه اضافه قمر جديد كيفيه اضافه قمر جديد فيديو بالاسم تفعيل iptv رسيفر dream ده شوف الفيديو مهم جدا جدا و هتنفعك الحكايه دي قوي انا عندي الق, dream tv iptv aktivasyon kodu ,مر فاضي واجي اسمه نايل نيوز زي ما انتم شايفين ما فهوش ولا تردد هبدا هدخل التردد دلوقتي احمر اضافه ممكن يبقى اضافه عندك .



  • جنبها لون مختلف دوس على اللون اللي جنب كلمه اضافه انا عندي احمر حدوس على الاحمر وهقولثمانيه خمسه خمسه عليالاستقطاب هيبقى افقيعلىالاستقطاب افقي او حرف الاتش او فيريزون تاج وهندوس اوكي هيجي التردد وادي الاشاره بتاعتهانا كمان عندي الطبق اللي هو هذه سنه يعني الاشاره هتيجي عندكم في حدودفي الميه فوقفي البيت بعد كده هارنعند حضرتك شوف بحث جنبيك لون ايه واعمل نفس اللون كود كوبرا مجاني للايفون اروح دايس على اللون الأزرق هنا هيقول لي حفظ البيانات ع, كود تفعيل shoof iptv ,شان اول مره انزل التردد وطبعا قبل ما نبدأ البحث ياريت افكاركم بدعم القناة ودعمها حتى استمر ياريت تعمل لايك وياريت تشير xdream activation code اصحابك اللي ما يعرفوش التردد الجديد علشان زي ما انا بديك ما فائدة انتم ضد فائده للاخرين ودى مهمه جدا يا جماعه00ل وياريت لو انت جديد وعايز يوصلك كل جديد في كل يوم وكل ساعه وكل لحظه أهل المغرب الكبير .





افضل سيرفر شيرنج dream iptv 2024 متجدد بشكل يومي




تعرفني النتيجه باذن الله استاذ اسلام حماده لو سمحت رقم الواتساب ربنا يبارك فيك يا استاذ اسلام رقم الواتساب زيرو قلت على الفيديو هتلاقينى قدامك بشرح أسرار الكاريوكي تفاعلات الكاريوكي شيرين جاي بي وكل ما يخص الجهاز ده فيه فيديوهين او ثلاثه ان شاء الله لسه, dream iptv activation code , هينزلوا على قناة باقي الشغل بعد التحديث الجديد التحديث المحترم اللي حصلت كاريوكي نعمل لايك لو سمحت للبرد عاوزين نوصل للميت لايك قبل ما نقفل البس ممكن اكيد ممكن شاء الله معنا ناس حبايبنا كثير انا فرحان والله ان انا من فتره انا ما اقدرش انا خارجه عارفه انا توقعت ان لما اعمل البس هيظهر لي خمس افراد ست افراد بس ما شاء الله اخ عزيز منورني على بس انا مبسوط جدا انا والله العظيم سيرفر اكشن .


متوقف انا توقعت ان انا ما اعرفش بس بقى ل, code dream tv 2024 ,ي اكثر من شهر ونصف مثلا او شهرين فقلت خلاص الحكايه ناس بقت بث مباشر لا كثير منورنا وحبايبنا كمان اه والله وربنا يجازيكم كل خير قناه بودي الدوري تقريبا هو قناة بودي لو سمحت يا باشمهندس ايه افضل شاشه في حدود جنيه كثيرا ما حدود بس انت عايزها كم بوصه يعني انت عارفني محتاج الشاشه كم بوصه ضروري واعمل لايك بس يا معالجات على افضل ولا جئت حسب المودرن حسب الموديل هنكرر مدير الشاشة في الموديل الريسيفر ده ايه ورقمه ايه علشان برده يعرف يجي اكس رقمك موال على رقم كم موديلات عليه عليه عليه سوري المعالجات على حاليا في اجازه عاديه وفي اسعارها عاليه جدا ومحترمه جدا اجازه كويسه جدا وجئت بس برده والمعالجي, dream iptv activation code 2024 ,ن محترمين جدا فبالتالي عرفني رقم المعالج ايه انا معلق على رقمك ده هو عارف اكتب كذا عشان يقدر يوصل لصوتي حبيبي استاذ احمد محمود ربنا يجازيك كل خير قناه الاسم كثير قوي وانا يعني قدامي صدر اسم المهم السؤال عشان نوصل classico xdream activation code ستار نت اليوتيوب مش شغال عليه اعمل ايه.


 ستارليت موديل ايه عرفني المدير عشان اقول لك نحل الحكايه دي ثانيه ازاي ان شاء الله استاذ احمد شحاته احسن رسيفر ستار نتولا سيناتور ستار نت ثلاث اربع ساعات انا ما اعرفش استنيت اربع ساعات بصراحه انا اعرفها ستار نتوايت لكن اربع ساعات قالت لي قديم ولا رسيفر سيناتور ثلاث تسعات لا ما اعرفش ست, dream tv code activation 2024 ,ارنيت اربع ساعات لو ستار نتوايت اقول لك الافضل طبعا ستار نتوايت بيلموا لازم واستغفارات اللي عليه يعني لسه الفرات يا جماعه خمس طائرات و ثلاث سنين شركه خمسة البنات اي بي تي في ثلاث سنين شيرين في الدنيا والله اكبر يعني والله اقسم بالله العظيم انا وصلت ان احنا عاملين البث اسمه وحشتوني بس احنا ما عنديش حاجة في البلد بس احنا بنقول وحشتوني الله مفرد مشاهد ربنا وربنا يجازيكوا كل خير انت منورين الموضوع ده, dream iptv , هيجي رحمه الطباخ نورك يا غالي حبيبي.


 كود تفعيل رسيفر انفنتي 9977 2024 شلت توشيبا او تي سي ال لا طبعا انا بالنسبه لي انا باقول لك هتصل ستة الاندرويد افضل افضل وارخص الاندرويد بتاعها مستحدث متحدث لكن انت دلوقتي بتقولي توشيبا انا مش عايز دي اللي سمارت اندرويد انا في ميلانو عام الفريم بس دي سمارت اللي بيفهم في اندرويد فندق وضح لي انهي واحده في وانا باحب التسلية اللي جدا يا جماعه بصراحه استاذ محمود عثمان عبد الونيس الشيمي اهلا وسهلا نورك يا غالي ربنا يبارك في حضرتك ايه رايك في الشاشة اليوبي من ال جي أفطر حاجه افضل موديل في القليوبية اس, dream ott code 2024 ,تاذي العزيز محمود هو اليوبي أفضل من الصراحة .






تجديد الأشتراك في سيرفر dream iptv 2024 مجانية و متجددة




  • جيجا دي دي ار محفوظ اهم هنيجي بالمنتدى قالت لي وقالت تحت الكلمه دي ار جنيه ثمن الجهاز بيجيب قادر ان هو يستقبل الترددات الضعيفه وترددات المالطي جيجا ببلاش الداخليه ميجا ودي حاجه محترمه جدا الجهاز او فلاشه جيجا جهاز ميني ومحترم جدا اتفرج عليه دلوقتي مع بعض بكل جهاز واي فاي ده كل يوم طيب مش بيوصل لي ثانيه يجي الجهاز بثلاث مصادر صوتيه منهم المصدر العام ومن هم مصدر نوفا ومنهم المصدر الش, dream tv iptv code ,هير جدا او المصدر المحترم جدا وهو مصدر الجذب لسما المصري كود تفعيل panda iptv 2024 بلس بيجي وريني بقى دلوقتي نتكلم على ان الجهاز قلت لي اكثر من بيكتب بعيد عن طبعا التحميل في الاونلاين وملفات القنوات اون لاين اول باول طبعا بينزل كل شهر في تاريخ الشهر اللي احنا فيه بيجي مع الجهاز ثمان تطبيق حتى نوفمبر يوم كل يوم على كل حاجه ريمي تموت طبعا احنا النهارده والفيديو بتاع النهارده فيديو ضرب dream 999 plus نار بنتكلم عن جهاز ستار نت برو النسخه الجديد, dream ott code ,ه الجهاز ده نزل من فتره وعمل طن كبيره جدا جدا في السوق المصري .



  • وشبه خلص من الاسواق وسعره وصل ارقام كبيره جدا ويا جهاز نزل بالنسخه الجديده اللي موجوده معنا النهارده ولكن قبل ما قبل ما تنساش تعمل لايك للفيديو واشتراك وتفعيل زر الجرس بتعملوا بيضربني على طول كل وتسيبيني رايك في الكومنتات تحت فيه الفيديو ده خلينا نشوف الجهاز الكفره من شركه التامين طب احنا عارفين في التورنت الشركه الاولى الدعم الفني رقم واحد في السوق المصري والجهاز رقم واحد في السوق المصري طبعا انا باتكلم على اجازه شيرين تبقيش ع, تحميل برنامج dream tv للكمبيوتر ,لاقه بين الاجهزه الغير عاديه تفعيل سيرفر دراجون على رسيفر تايجر انا باتكلم على كده شيرين وصلت غلط وبعد ما انت فاضي مش لاقي جدا جدا اللي ترن تضبطها وهو ان الباقه الحمراء بتشتغل على السيرفر البوست بلاط اي حاجه طبعا منطقه كده انت ما عندكش حجه كلام تخصني الجهاز ده الباقه دي باقه السيرفر بتاع البوستات اللي موجود على الجهاز دهانت شاهدت عليها الافلام الاجنبيه وصلت عقلك بافكار جديده جدا يلا بينا هندوس على المنيو من المنيو قلما تركيب ولو سالك على كلمة سر او باسوورد هتكتب اربع اصفار او واحد اثنين ثلاثه اربعه وقعت اوعى تنساني في اللايك دعم القناه وتخليني استمر بدعمك القناه وتعمل, dream ott apk , لايك واللي عايز يوصلك كل جديد في كل ساعه وكل لحظه وكل ثانيه اشترك في القناه وفعل الجرس يلا بينا على بركه الله code dream tv 2024 ونقول اوكي هتجيلنا أهم قائمه هي قائمه أو شاشة التركيب شاشة التركيب يا جماعه فيها بنزين مهمين جدا جدا ضبط الهوائي قائمة الترددات .



  • وهنا ضبط الهوائي فى ناس بتشتكى ان بعض الترددات ما بتنزلش عندها وفي ناس بتشتكى ان بعض القنوات ما بتنزلش عندها في ناس بتشكر في قنوات تقطع وتكسر فلازم تتاكد ان ضبط الهوائي عندك ق, code activation dream iptv 2024 ,بل ما تلعب في السلك او تلعب في الدش ضبط الهوائي dreammax b9s2x سوفت وير مضبوط صح و هو عبارة عن ضبط القيم الخاصة و الريسيفر بتاعك يعني مش هياخد اربع ثواني حتى لو انا بعيد ده في الكلب فيديو بس علشان انا عايزه افهم الناس اللي اول مره تتفرج على ولاول مره تخش القناه دى هنقول ضبط الهوائي كود تفعيل رسيفر ماجيك 555 جمهوريه مصر العربيه اهلا بكم معنا في قناة ايجيبت فور يو وطبعا عشان في ناس زعلت من دول المغرب العربي والجزائر وشمال شرق وشمال غرب افريقيا اهلا بكم شرفتونا لكل اهل المغرب والجزائر نورتونا وشرفتونا في قناة ايجيبت فور ي, code dream iptv ,و طبعا الريموت لازم يبقى .






افضل سيرفر dream iptv 2024 مدفوع بشكل مجاني تماما




شهر تقريبا لان هو ده سوق العروض بتاعنا طوال السنة هو من شهر هتلاقي, code dream tv gratuit 2024 , الدنيا كلها بدأت تعمل عقود على كل الأجهزة سيف احمد سالم انا سالت حضرتك سؤال وما ردتش علي والله ما شفت السؤال يا استاذ احمد انا شايف احسن ناس بتزعل انا ملحقتش اشوف السؤال يا جماعه انا قدامي السطرين اسئله عم انا رايحه جايه من السطر ماشي عمال يمشي عشان كدة اوام شبعان انا ارد على تعوزها من code gogo iptv 2024 gratuit يعني استاذي العزيز احمد ابو يوسف سمارت ستاد برو ماكس جولد ما كملش هو كده بس مش عارف دودي محمود الديب كيف اجيب الرقم ماعرفت الرقم رقم الموديل حضرتك بيكون في الكتالوج الكتالوج بتاع المعالج العالي ولا معالج ولا طبعا.


 معلق يعلق افضل المعلقين على ده معالج, كود تطبيق dream tv , محترم جدا واعلم مع العلم معالج جي اكس برده في اجهزه ثقيله موجود وشغال زي الفل انت مش معنا واحد احسن من وقف او واحد او خائف من الثاني المعلقين اصلا يا استاذ عايزين محمد وعلى محترمين وطبعا انا بيتهيالي كده المعالجات ديت عندك موجوده اما في الميديا يا اما في ستارسات صح فكيت ميديا ستار ماستر سين لا محترمين جدا استاذ يسري السيسي سيسي يا جماعه انا جبت الشاشه شرمبوصه تمام جبنه شاشه شارببوصه المن جوميا كانت بحو, dream tv code activation 2024 ,الي , جنيه وسعرها في العربي , جنيه و شغاله معي تمام زي الفل بقى لها حوالي اسبوعين قسط في فرق السعر راي حضرتك في الوان الشاشه الفورتى عملناها كده راديو كويسه جدا وامكانياتها عليها غاليه dream 777 mini hd وسعرها رخيص بالنسبه له السامسونج بس شركه كويسه.


 جدا ما تقلقيش زي الفل فرق السعر ده يا جماعه من التوكيل لما اعرض بقى لك كثير قوي دلوقت اليومين دول بنلقى التوكيل بيبيع الشاشه بو تلاقيها بره في المعارض ب او ب , او ب , بتقول لي حواليالىجنيه دائما عشان اعرف الحته دي كويس جدا المعرض بيبيع بيع القطاع م, dream tv code ,ش بيعبرنى   الحته دي يا جماعه كويس دائما المعرض ببيع سوري الشركة بتبيع بيع القطعه المعارض بتاعتها انت بتروح المعرض المعتمد بتاع العربى جروب تشتري تفعيل iptv تايجر 1000 x2 الشاشه بالله غاليه عن بره طب هو اللي بره للبيع رخيصه ليه لأن هو واخذها سعر جملة من الشركه في شركه عشان تقولي سهره جمله ممكن تجيب الشاشه اللي هي بتبعها بكنت بتلعبي بو فهو يأخذها ويزود الف يضرب السوء نقص , ونصف فأنت.


 تروح تلاقي بره عند فيصل في المعرض او التوكيل غاليه ده العادي فداء من حتى ما بيجيش ترى حد يعني بيكون مبسوط قوي قوي اشتري من الآية المعرض بتاع الشبكه غالي شويه بس هتاخد ض, تحميل تطبيق dream tv ,مانك في يدك وانت خارج بس عشان كده تلاقي الدنيا غاليه قناه اس ان اس ولا اكس ماكس ولا كاريوكي كاريوكي كاريوكي افضل افضل في السفارات افضل في الاداء افضل في الامكانيات أفضل في المعالج والدعم الفني صراحه حسام ربنا يجازيك كل خير طيب استاذ حسام بيقول لي ربنا يكرمك يا استاذ حسام رايك ايه انا عندي قمرين نايل سات وهوتبيرد ترشحني نوع رسيفر في اي بي تي في .






اكونتات dream iptv 2024 بتاريخ اليوم ذات جودة عالية




  • ممكن اعرف سامسونج حاليابوصه بعد كده عندكاوبعد كده عندكبوصه وبعد كده عندكبوصه فيبوصه وبوصه دي الشركات المحترمه ما بتعملش غير المقاسات دي ده كان مالي الشاشة شركه تقول لك بوصه بوصه شاشه بوصه ما شفتش, dream tv تحميل , انا شاشه بوصه في الشركات الاصليه dream iptv activation code 2024 مفيش شركه اصليه بتبيع حاجه اسمها هم ج يايايا لكن بالله عليكم اياك اياك كثير اشتري شاشة من اعلان ممول على فيسبوك او شركه بيطلعلك الشاشات على فيسبوك بيقول لك ما ليش بيقول لك وبيقول لك ياباني يقول لك تايواني كل ده صينى ابوه صيني كود تفعيل iptv رسيفر رويال 8000 ultra ضربهما فيش خدمه بعد بيع مفيش خدمه انك ترجع الشاشه لو اشتريتها النهارده ما تقدرش ترجعها بعد ساعه فاتح دي كله ضحك على الناس و بيضحكوا على الناس باسعار رخيصه وهي كلها الشاشات للاسف المطلوبة نخلي بالنا من الحته دي كويس جدا اللهم بلغت اللهم فشل اسف على الاطاله دمتم بصحه وعافيه انت كنت واحشني والله كنت عايز اعمل فيديو باي طريقه فانا حبيت افضفض بس ص, dreamiptv ,لي على رسول الله صلى الله عليه وسلم .



  • دمتم بصحه وعافيه سلام عليكم ورحمه الله وبركاته بسم الله والصلاة والسلام على رسول الله السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اهلا وسهلا بكم على قناه اشرف القاضي طالع على الشاشة من شاشات سوني بوصه لان في ناس كثير بتسالوا على ثواني دائما بداية ما المقاس دوت بوصة بدقة فل اتش دى دى هى الموديل دبليو اف موديل دبليو اف ال جي شاشات سمارت فول اتش دي وفي نفس الوقت بداخلها رسيفر داخل الشعراني الامبراطور iptv شكلها شيك جدا وشاشه معروفة في السوق من فتره كان يا توتا جامده صوت وصوره بصراحه درجه الوضوح العالي الكامل اللي موجوده في الشاشه الل, dream tv iptv code 2024 ,ي عندنا الفل اتش دي بدقهبيكسل في بكسل مارساوفرخات من الريموت الرقم يعني اضغطمثلا دلوقت من الريموت انا رقميعنيكده بقى في فورتعايزها في بره ثلاثه او قائمه تفعيل iptv dream 999 plus المفضلات ثلاثه في بيروتوهكذا انا هرجع كده خليها في بيروتعايز بقى ان انا اعمل اضافه انا مثلا عايزه اعمل قنوات الرياضه اللي ماسك قنوات الرياضه قدامي ايه عايز اعملها في فرتو انهي رقم واحد بيجي على قناه وانا واقف عليها كده برضه تعليق رقم اضغط عليها او كيف ت, dream tv iptv activation code ,تعلم صح القناه اللي هتعلم صح يا جماعه هي دي هتبقى في قائمه البلوتوث بالشكل ده زي ما احنا شايفين كده عملت تقريبا ثمان قنوات كفايه قوي .



  • ويبقى عمل عمليه خروج خروج بيه زرار اكذب من الريموت بالشكل ده بيقول لي جاري حفظ البيانات بعد ما بيحفظ البيانات وبخرج بالشكل ده ايه اللي حصل اللي حصل اللي انا بقف على القنوات بالشكل دوت او حتى مش فاتح القائمه بتاعه القنوات اللي قدامنا دي مش بفتحه خالص انا بخرج كده و بتدوس على زرار dreamsat 640 hd mini plus علامة سهم اللي تحت المكيف نص الريموت اضغط على كلمه اسف في اي, dream tv active ,ه فرضت عليها بالشكل ده هو طبعا ما فيش شغل السلك اسف في ايه لو جئت على القائمه كده وتضغط على اسفي وانبي اللي انا واقف عليها بيديني كود تفعيل سيرفر g-share plus v2 القوات بتاع القنوات الرياضيه زى ما انا عاملها وزي ما انا مرتبها يبقي كده القنوات الرياضيه عندي بقت ايفرتون يعني انا اللي واقف كده على قناه مثلا على آخره كده ثواني لما اجي اخرج بقى من السفر يا جماعه على كشاف كده انا واقف على فكره وان عايز اطلب بروح على زرار سات بروح على زرار سيرفر عشان يديني القمر بتاعي .


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
 


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع