القائمة الرئيسية

الصفحات

سوفت تحويل رسيفر spider t888 ultra plus للاستفادة من سنتين سيرف مجاني

سوفت تحويل رسيفر spider t888 ultra plus للاستفادة من سنتين سيرف مجاني
سوفت تحويل رسيفر spider t888 ultra plus للاستفادة من سنتين سيرف مجاني


الملتقطة ما دخل اوكي وهنا هو ما لاقي الصوره اللي اتصورتها من شويه اخذتها من الشاشه عليها تظهر عندي وشفرة قناة sport 1 على اموس 2024هذا طبعا ميزه جميله زي الموبايلبرنامج تجديد اشتراك التنين بلس ب اخذ لقطة للشاشة زي المثلث اثنين وافهمي بقى ورقه وقلم دور على ورقه يكون اصلا الصوره اللي انت عايز تكتب منها اختفت ومالحقهاش انا ممكن امسح الصوره دي ازاي بقى هنا عند علامة السنة دوس اوكيه وحدد الصوره اللي انا عاوز امسحها ودوس على حذفوه  حذف فانوس نعم كده مسح لي صوره ان انا اخذتها مميزات عندي لو دوست على الاي دي اللي هو المفتاح ده اللي موجود عندي تظاهرت للقائمه اللي قلنا عليها القائمه السريعه دي في عند التليفاز وراضي ده ماله دهشفرات قمر اموس اللي اقدر احول به بين الراديو والتلفزيون يعني دوست عليه حوالي عرض وقال لي الدين قنوات الراديو عادي دوس عليه ثاني واجي عند التلفاز عضو دوس عليها يرجعني لقنوات التلفزيون بدال التحويل بين الراديو والتلفاز مين اللي حاجه ثانيه في الريموت هنا خلي بالك معي.


 مفاتيح التعليه والتوطيه بتاعه الخط, تحديث رسيفر سبايدر t888 الترا بلس 2024 ,وط وهنا تقليب القنوات وده مفتاح كاتم الصوت وده لي ثلاث وظائف لو دوست عليه دوسه كده خفيفه بيعمل لي كاتم الصوت زي ما انت شايف علامه كاتم الصوت, تحديث رسيفر سبايدر t888 الترا بلس 2024 , اللي هي دي حتى لو دوست عليه دوسه مطوله على كاتم الصوت دوسه طويله يبدا يدخلني على قائمه مفصله خاصه هنا في وصف الصوت زي ما انت شايفه وتباع اني تضاربا عماد عكس ا, كود تفعيل رسيفر spider t888 ultra plus 2024 ,لالوان ضعف السمع والترجمه ايقاف تشغيل انا عاوز اشغل الترجمه بس تكون الخدمه غير متاحه في القناه اللي انا بسمعها وهكذا يبقى دوسة طويلة على كاتم الصوت دخلنا على القائمه اللي هي امكانيات الله نطلع منها لو دوست عليه ثلاث دقات وراء بعض متتاليين بيبدا الى غنى في زي ما انت شايف رقم تسلسلي بتاع الجهاز ورقم السوفت وير بتاع الشيشة بتاعتي وموديل الشاشة و وانبي سي وهنا تحت في توليف تلقاسوفت وير رسيفر تايجر ag 1000ئي لو عايز اعمل بحث تلقائي بحث اتوماتيك للقنوات بسرعه عاوز اعمل اعدادات ضبط الصوت و هتنزل الحاجات اللي موجوده لو دوست على كاتم الصوت تلف تكات و هنا بعد كده نخش على حاكودات تفعيل iptv لرسيفر تايجر 1000جه ثاني من الزراير اللي, تجديد اشتراك رسيفر سبايدر t888 الترا بلس مجانا , عندي وهو في الهوم ده الهوب اللي عندي هنا بضغط على القلوب والهموم في استخدامه .






تحويل رسيفر spider t888 ultra plu على معظم الاجهزة المتوقفة

سوفت وير رسيفر Royal 8000 Ultra

  • ايريال وان ممكن يبقى اريال راكب رسيفر اختر الخيار الثالث ما فعله في جهاز فك التشفير واعمل موافق هيبدا ان هو يطبطب الاعدادات بيدخلني على طول في القنوات لو انا مركب اريد اختارها وائل وعندي الرسيفر تقفلها شغل واختار القمر الصناعي بهوائي القمر الصناعي وبدوس الثاني وبعد كده لو عندي بحث رقمي اللي هندسه الرقمي للقنوات الارضيه زي ام كود تطبيق كوبراتايم سبورت معلم عليها ما عنديش خلاص وبعد نصف الثاني بعد كده هنا القمر الصناعي يوتلسات لا انا عاوز النايل سات خط في تغيير الاعدادات وبطل هنا الضوء الصناعي وادخل في القمر الصناعي وقد خطوه على النايل سات المصري الل, ملف قنوات سبايدر t888 الترا بلس ,ي انا عاوزه ابص تلاقي في القائمه بتاعته اسات اهو بتدوس عليهم كثير اصبح محترف النايل سات .


  • بعد ما اخلص بصمه وبعد كده بارجع بيت من هنا وبدوس التالي وهناك خيارات البحث انا عاوز اعمل تخطي القنوات المشفره معلم عليها عاوز اعمل بحث شبكه اللي هو بيضحك على كل الترددات في القمرشفرات biss بي ان سبورت على النايل سات الصناعي بدوس على بحث الشبكه انا هاعمل ازاي انا مش عاوز قنوات المشفرة في حاجه هيبدا يبحث على قنوات الاريال وبعد كده يطلع على قنوات الريسيفر بعد ما يخلص كده هيبقى التلفزيون جاهز معي انا هنا اعمل سهرت عشان اخش وقت اعمل تخبطت ثاني وانت ممكن تكون مجهز ملف القنو, ملف قنوات سبايدر t888 الترا بلس 2024 ,ات على ثلاثة وتنزل وبدل ما تعمل تحت بعد ما اخلص كده خالص على نفس الخط بدون سمنه اطلع من الاكس كده التلفزيون اقدر ان انا اخش على البرنامج بتاع هو الوصل النت اللاسلكي وهنعمل توليف القنوات كملت الفيديو بتاع دلوقتى احلى موصلين الفلاشه علشان البرد التلاتة في الشات علشان انزل ملف قنوات بدل ملف قنواتكود تفعيل رسيفر سبايدر t888 عندك على اليوتيوب ادوس على دائما الصب بتاعك ادخل فيه جميع الإعدادات .


  • في القنوات في نفس القنوات من يوم السبت اللي فات قالت قائمه القنوات بدون الساعه وبستني الغاب تحم, احدث ملف قنوات spider t888 ultra plus ,يل مايخلص الشاشة هتفتح تانى ومش تلاقى القنوات التي تعمل بعد ما تخلص القنوات ممكن اشوف ازاي هنعمل توصيل الواي فاي شبكة الواي فاي على السرير طبعا في البدايه الإعدادات ان انا بعمل الكلام ده بس ممكن اعمل له تخاطب وبطلت واي فاي في أي وقت اعمل الكلملف قنوات star net 10000 comboام ده او غيرت الباسورد هم اصلا غيرهم منتصر نشوف مع بعض هو كده بيعمل تحميل القنوات بتاعتي انا راكب الفلاشه الشاشة في المدخل يوسف ولا ثلاثه بتاعت هو خلص تحميل الشاشه بتعمل بتفتح فين وطبملف قنوات رسيفر رويال 8000 الترا, ملف قنوات spider t888 ultra plus hd mini ,عا قالوا تنزل معي ده على الساعه السابعه بدوس على نت بيديني قائمه القنواطلبه بعد كده القنوات المصريه .





حل مشكلة رسيفر spider t888 ultra plu لتفعيل الاف القنوات مجانا



اللي انا فيها بدوس عليه دوسة طويلة يعمل لي اكذب من الحاجة التطبيق اللي انا واقف عليه او اي حاجه الاعدادات لي انا واقف عليها يبقى ضغطه مطوله بيعمل , كودات رسيفر سبايدر t888 الترا بلس ,اكس تضغط بسيطه يعمل باب من الصفحه اللي انا واقف عليها ولو ما واقف على القنوات بتاع التلفزيون ضغط عليه ويرجع يعني الاخر محطه كنت باتفرج عليها نيجي هنا ده اللي عليه علامه الكيبورد اوديك بدوس عليه بيديني المداخل بتاع التلفزيون وتبوسه واحده بيقول لي انا مشغل التلفاز المباشر لرسيفر غزال 2024ما اوصل جهاز ثاني بيظهر لي هنا في ما تخلينيش دي صديقتي واحد اول ما اوصل فلاشه بسوهاج دي المداخل بتاع التلفزيون طيب لو دوست عليه المستهدف دوسة طويلة بيدخن لحاجه مهمه اسمها لوحة التحكم المنزليه اللي هي يعني ايه لوحة التحكم اللي انا اقدر من خلال الريموت بتاعي التحكم في جميع الاجهزه ا, تحديث رسيفر spider t888 ultra plus 2024 ,للي سمارت مخاصمك شركة إل جي بنفس الرقم يعني انا عندي تكييف ال جي سمارت لو عندي دفاية هيثم اطلع وعندي لمبات ال جي سمارت اقدر اتحكم فيها بنفس الريموت كنترول اشغل على اوطى اتش وحرف كمان اللوحه دي فيها توصيل المحمول بادخال لو عندي محمول اندرويد ادخل هنا شيخ مع الموبايل بعد شاشهسوفت هايبر x7بوصه في الشاشه اوبو موبايل اوبو اس اللي هو قبل عندي القرد ليه الخاص بك اجهزه ابل عندي المداخل بتاع الاتش دي في دي لوحه فاتح تم فيها في كل الاجهزه اللي عندي ان هو لو دورت على الكيبور, تجديد اشتراك رسيفر سبايدر t888 الترا بلس ,د او الجاي ده دوسه مطوله بيبقى كان عندها لوحه التحكم المنزليه هتدوس طويل عشان اطلع لك هنا نتفليكس ده معمول لها مستخلص بيها بحس ان انا لو المشرف نتفلكس بدون دوسه مطوله ام دوس على نيتفليكس بيدخلني على التطبيق على طول عندي كمان هنا في ريموت اماكود تفعيل istar a8500زون برضو ادوار الالوان اللي تحت ده اللون الاحمر خاص بالتسجيل لو حابب اسجل فيديو بدوس على الاحمر بس اكون ما وصلت فلاشه في بيسجل التلفزيون بالفلاش على الفلاشه اول ما اوصل ارضي خيريه اللون الاصفر ده خا, تفعيل الشيرنج spider t888 ultra plus 2024 ,ص بالمايك اوبو البحث الصوتي لو في اليوتيوب اوصل يعني ادخل على اليوتيوب مثلا كده انا على اليوتيوب عاوز اعمل بحث صوتي بدوس على الاطفال اللي هو هنا بكود تفعيل myhd iptv 2024 رسيفر غزالدوس على الأصفر كده ببص لاقيت بدأ دخلني على البحث الصوتي اللي هو العاصفه اتكلم واقول بس محطه المعلومات ابو صلاح هيبدا جبت بان انا عاوز تحدث الآن طبعا قلت كذا حاجه فيها وعمال يتكلموا فهنا لو انا على اليوتيوب ادوس على الأصفر محطه عشان يطلع ايه تاني عندي هنا ده خاص بتشغيل بلاي لو انا باسمع فيديو وده خاص بالإيقاف .





فلاشه رسيفر spider t888 ultra plu لعلاج جميع المشاكل



  • ونصف الحامل ده يشيلكيلو ونصف يعني انا لو عندي الشاشهبوصه اوبوصه وز, تفعيل الشيرنج spider t888 ultra plus ,ن الشاشه بيبقى حوالييعني الحامل ده مش لها الشاشهبوصه بيبقى وزنها يجي اوطانهم حواليالحامل ده بيشتغل غازكيلو ونصف يعني الحال ده هيفصل شحن طبعا الشاشاملف قنوات كينج ستار 999 v5ت الاقل في الحفله هتكون وداها يبقى حامد بيشيل من يشيلكيلو غازكيلو وفي شيل احجام ال جيجا مع بعض قد ايه في الشركه شركه كويسه و شركه محترمه هنفتح مع بعض طبعا زي ما انت شايل جاي معها ناس تتحطم الاجهزه من الرطوبه يعني تفاصيل جاي معه الكتالوج بتاعه البيبان طريقة التركيب والمقاولات بتاعته .


  • بعد كده وبص علي ده شكل الحي مبقتش شايف التكييف, تحديث رسيفر سبايدر t888 الترا بلس , وشايف التنسيق بتاع الأشياء أو الحاجات أو مقاولات بتاعك اللي موجود ده اللي في البتاع الرقم طبعا لما بتشتري حامل كل حسام وكل حاجه موجوده في الحامل لازم تهتمي راجل المطامير يعني النهارده لما اجي ارتب حالا في مطامير ولكن سمير موجود عندي في ايه انا النهارده لcode activation vanilla server 2024ما بيجي استني خمس دقائق كده ان انا باكتب حاجه كويسه ان شاء الله مافيش مشاكل فيما تحت بس اهم حاجه اسامي بها أو ولا في الحامل مجموعة المطامير انا يكتبها طبعا لو حامل زي ده جاي معهم وسميرة وطبعا ازاي مسمار يشيل شاشه بوصه وشيل حامل نراه معاكم ان انا لما الشركه تديني مطامير سمير كويسه ا, رسيفر spider t888 ultra plus 2024 ,عرف انه حاجه كويسه وبطمن وانا اكلمك نطلع الحامل مع بعض تجي مع حامل لان طبعا انت كاتب تختلف مقاسات المطامير بتعريفها في الظهر في شايف ممكن يكتب الحامل لوحده وفي ثالثة احتاجcobra plus iptv activation code free ان انا اركب الدراعات .


  • اللي جايه مع كل المهمات غلة وزي ما شايف تسطيب بتاع الحامل الثاني بتاعه التهام بتاعه حاجه تبيتان ده مش شغل شغل مصانع مصانع وظيفة كل حاجه مختلفه وشكل زراعتها في التغيير بتاعها يدل على ان الخامات طب عادي ساعات بيبقى حامل نفسه ده ا, تحديث رسيفر سبايدر t888 الترا بلس ,لبابا بتاعنا وطلع الحارس شكل الحامل المتحرك سلطع واحده حامل متحرك قطع حامل خفيف الفكره مش في الثقه في الخلاف والمكانه بتاعتها الخيانه والمكان مش ثقيل ولا خفيف وطبعا يعني وزنه وزن متوسط م, تحديث رسيفر سبايدر t888 الترا بلس ,ش ثقيل زي الحوامل اللي بتبقى حزينه ثقيله طبعا ده كله بيبقى تقلع المطامير الغاضبه في الحيط لكن هنا في الحامل وزنه خفيف ودينا بتاعته ماتيك ده شكل الحزام شايف قطعه واحده عامل زي البسكوته حاجه كده يعني في نبدا نفتح تحارب ويصنع بعض ده .



اعادة تفعيل السيرفر المجانى لرسيفر spider t888 ultra plu يمنحك سيرفر مجاني





ت أو حتى عن س, اعادة برمجة رسيفر spider t888 ultra plus ,لسلة الاساس اللي ظهرت اول السنه زي الاس والاسمنت أسوان في وسرا النهارده ان شاء الله هيكون فيديو مميز .اتمنى ان شاء الله لو عجبك الفيديو اعمل لايك ما تنساش تكتب لي في التعليقات تحت قنوات هوت بيرد iptvلما بتكتب في التعليقات بحس ان في ناس محترمين هون في دعم القناه اكتب لي اي استفسار انت عاوزه في التعليقات وان شاء الله هارد عليك ولو انت اول مره تتفرج على القناة متنساش الاشتراك في القناه وفعل زر الجرس عشان يوصلك كان بيحب بكل الفيديوهات الجديده وان شاء الله و قبل ما ابدا الفيديو بعد الفاصل حابب ا, ملف قنوات سبايدر t888 الترا بلس ,ول حاجتين او لا الحمد لله بفضل ربنا الجهاز ده سعره غالي ما كنتش هاقدر ان انا اجيبه او يكون عندي موبايل زي ده السعر ده لقيت الحمد لله بفضل ربنا شكرا بابا شكرا ربنا جامد و باقول له الحمد لله دي اول حاجه الكود تفعيل برنامج كوبرا مجاناحاجه التانيه انسان جميل ادريس عيد من سن انه يكون عندي الموبايل ده علشان الفيديو بتاع بسم الله الرحمن الرحيم ده العلبه هنشوف قبل ما يطلع التليفون ايه اللي موجود عندنا هنا ده مفهوش اي حاجه غلط بتاعنا بتاع العلبه ده جراب جاي مع الموبايل طبعا ده او الاختلاف بين النسخه اللي بتيجي بمعالج, كودات رسيفر spider t888 ultra plus , سناب دراجون والموجهه لامريكا وبين النسخه الموجوده في مصر او في الشكل طبعا منه طيب نرجع تاني ده في التليفون بتاعنا نفسك كده اللون البرونزي اللون كود تفعيل رسيفر تايجر ag 888 2024الجميل ده زي ما بنقول اللون ده مكتوب عليه مستك فون احلى لون يعني ظهر في النوت وانت اوفرا أولاده لون جديد اللون البرونزي لون جديد اول مره سامسونج تعمله في موبايلاتها وطبعا شكله جميل مع, كود تفعيل iptv لرسيفر سبايدر t888 الترا بلس , التليفون باين ان هو حاجه جميله التليفون خلي التليفون مش عارف ايه الورقه دي ورق تقريبا فيها السيريال او حاجه زي كده مخلي التليفون على جنب ونشوف بقية المحتويات اللي عندي في الكرتونه شاحن لاقي الشاحن بتاع الموبايل والشاحن يجيء بالشاحن ده وهو مكتوب عليه هو الشاحن بيجي بشحن موافق طبعا زي نفس الشاحن اللي موجود في مصر أو في الشرق الاوسط والشاحن ده بيجي شاحن سريع فيديوهات وموج, كود تفعيل iptv لرسيفر سبايدر t888 الترا بلس ,ود عندي في العلبه عندي ده الشاحن طبعا عارفين المطالبسي خلاص سامسونج موبايلات فلاجشيب الموبايلات اللي موجوده الحديثه كلها مدخل يو إس بي تايب سي وسيبيه طيب نيجي الكرتونة دي فيها طبعا السلك بتاع الشاحن وده اكيد طبعا طيب سنين من الناحيتين الكرتونة دي مش عارف فيها ايه وشوف كده كرتون اطفال كرتون اط, ملف قنوات spider t888 ultra plus ,فال ما اعرفش حطينا ليه طبعا نيجي بالكرتونه دي دي السماعات والسماعات .





شفرات البيس رسيفر سبايدر t888 الترا بلس على النايل سات




  • دي دي القائمه بتاع الموديل ده هوالموديل ده بيبقى ماسك هنشوف الاختلافات دخلت مثلا وضع الصوت اوكي ابص الاقي كاتب لي وضعملف قنوات vision fun pro 2 الصوت قياس هنشوف الشاشات الموديلات الاعلى هيبقى فيه اوبشن او اختيار اضافي اللي هو ساوند سيستم او الراوند تاون اللي هو الصوت المحيطي هنا مش موجود لو دخلت هنا في جميع الاعدادات في الشاشه الثانيه هلاقي فيه يعني حاجه اضافيه تحت هنا يسمع اعدادات متقدمه هنا مش موجود عن, رسيفر سبايدر t888 الترا بلس الجديد ,دهم الصوره طبعا بتفرق يعني الموديل الثاني وموديلات الاعلى بتبقى صورتها اعرفش وياك هنشوف مع بعض ان شاء الله الشاشه فى هذا الموديل الثاني نفس الشاشهبوصه ال جي ونصف كده على الرقم بتاع الش, رسيفر سبايدر t888 الترا بلس الجديد ,اشه الشاشه ده الموديل .



  • بتاعها الناحيه الثانيهيوانزي ما انا شايف اهو شايفاني قدامك الشاشه موديلهايوم انبي في سي نفس المداخل الموجودة في الشاشة لجهاز مش فاهمه شويه نفس المناخ في الجنب لكنهم بس نشوف على حاجه هنا اختلاف بينهم بيكون سوفت وير لو دوست هنا على سيتنج ابص, سبايدر t888 الترا بلس iptv activation code 2024 , الاقي هنا عندي وضع الصوره تحت هنا في وضع الصوت ودخلت اوكي في وضع الصوت في عندي اختيار تحت هنا اسمه التراساوند ده اللي بيديني الصوت المحيطي يخلي الصوت عندي تحفكود تفعيل iptv رسيفر سيناتور 999ه لو مش عارف الصورة تبقى واضحة ولا ايه بس زي ما انت شايف اهو واخش هنا في وضع الصوم واشتهى بيظهر لي اختيار ثاني اسمه اولتراس الراوند وده اللي بعمله تشغيل بيديني صوت تجربة بالصوت مسرحي مسرحي جميل صوت يعني بيبقى لو بصيت في بقية القائمة هنا لاقي ج, رسيفر سبايدر 2024 ,ميع الاعدادات تحتها حاجه اسمها .



  • وضع التعديل ووضع التعديل ده اوبشن كويس في موديلات ده ان انا ممكن ادخل فيه اعمل هنا اضافه الي هو زائد اخش الصورة هتبقى يعني هنحاول بقى ان شاءكود تفعيل gogo iptv 2024 الله اللي جاي انا حاسس ان الصور شويه هنا فيه علامة زائد دي بقدر اضيف, سبايدر t888 الترا بلس , بعض الاختيارات اللي يسهل لي استخدام الشاشه انا ممكن اعمل وضع مثلا ان انا ممكن افصل الشاشة وخليها شغاله لك صوت او قراتي وبس حاجات كتير الحاجات اللي أنا باستخدام هاتف يهمك نقضيها في الاختيارات ده كان اختلاف من الاختلافات بين الموديلين والموديل ده الموديلات الجميله يعني بنصح اى حد بيحب او بيفكر ان اشتري دائما يكون الموديل اللى هيجيبه أعلى من يعني لو يدي وهاكلمك الشاشه دي يعني مش محترمه واتمن, سبايدر t888 الترا بلس ,ى ان شاء الله يكون الفيديو ده في ناس كثير وهو كان معكم محمد علي من قناتكم محافظه المعلومات السلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله محمد علي من قناتكم .




شفرات البيس رسيفر سبايدر t888 الترا بلس على الهوت بيرد 2024




بالكاميرات والزوماكس زوم في الموبايلاكس زكود كوبرا مجاني 2024وم وبعد كده ان شاء الله يعني يكون في فيديوهات ثانيه تفصيليه عن الموبايل اتمنى لكم السعاده واتمنى لكم الصحه والسلام عليكم ورحمه السلام عليكم ورحمه الله محمد علي من قناه كوميدي انفنتيشن محافظه المعلومات فيديو جديد النه, كود spider t888 ultra plus تي في ,ارده هنتكلم عن الشاشهبوصه اللي تكلمنا عنها قبل كده الفيديو قبل كده ان شاء الله يظهر عندك في الفيديو في القاهره اللي هتظهر من فوق بس النهارده هنتكلم عن الشاشه وهيكود evdtv مجانا متعلقه ونشوف الحامل جميل متحرك مميزاته ولا الحامل المتحرك من كلنا ممكن بطعم الشاشه كده قالت الشيخ امين لو انا عند حد قاعد وعاوزا وجه الشاشه عليه ما لقتش الشبكه شمال وانا عاوز اساله الناحيه الثانيه بارجع من الشاشه ثاني على فيسبوك عاوز اركب اي حاجه في الظهر في الشاشه في المناخير بتاع الشاشه ثوان عاوز اوصل الفلاشه او عاوز اوصل كابل hd او كان بيقول , تجديد اشتراك رسيفر سبايدر t888 الترا بلس مجانا 2024 ,لي اي حاجه على الواتس لها بقيت مساحه عندي بعد كده عاوز ارجع الشاشه ثاني كده تروح من غير الحامل احلى يعني خواص حلوه كثير زي ما شايفين كده اسم تقف معي حتى دي الشاشة بوصة هنشوف دلوقتى النهارده عايزين نقول فيها خاصية الايرو املف قنوات لبرنامج tv 3l pc 2024واب لا يراني ان انا لو معي ايفون اقدر اوصل للايفون بقى الشاشة الال جي الفوق الموديل يوان الاول كان الموبايلات الاندرويد بس هي بتوصل ولا دلوقت ننزل الخاصية عندي المقابل ايه في ايه انا لو معي اي تليفون ايفون اقدر اوصله في الشاشة اعرف كل المحتوى ولا على التليفون على التليفون زي بلس الخاصية الاص, جهاز spider t888 ultra plus ,فر اللي موجود من اى تليفون اندرويد بي في خاصية السمارت اليوم اومن الروم طبعا النهارده برده خاصية من خواص الجديدة في الشاشه دي ازاي ان انا في ناس بتحب تشتغل بعض اذاعات زي اذاعه القرملف قنوات نوفا x7ان الكريم زي الزفت الاغاني زي نجوم اف ام بتحب شغلها انا ما اقدر اشغلها على الشاشة و فتره طويله قلتش استاهل في السياسة بتاعتي لا الشاشات الموديلات دي فيها خاصيه ان انا اقدر اشغلها تسمعها فقط مش شايفه دي في الطبق يبقى شغاله تسمعها فقط النهارده ان شاء الله ازاى ان انا اقدر اعمل الخاصيه دي , رسيفر سبايدر t888 الترا بلس الذهبي ,موجودة في الموديلات اللي هي بداية ما عشان كده بنقول و هتشترى هتشترى موديل من الموديلات العالميه بلاش تنزل الموديلات اللي هي موديلات الخليفة وطالع طبعا برده قلنا في الفيديو قبل كده ليه دائما اشو, رسيفر سبايدر t888 الترا بلس الذهبي ,ف الموديل عشان الموديلات بتفرق من ناحية السوفت وير .



ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
ملف قنوات شاشة تورنيدو 43 سمارت
etv plus activation code free
zoom iptv activation code
ملف قنوات شاشة ال جي
اكواد تفعيل رسيفر اي ستار 8500 تجديد الرقم المتوقف
phoenix lite server code 2024 gratuit
اكواد تفعيل سيرفر universe iptv 2024 تجديد الرقم المتوقف
forever tv activation code 2024
plus iptv activation code
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع