القائمة الرئيسية

الصفحات

كود تفعيل dream tv 2024

كود تفعيل dream tv 2024
كود تفعيل dream tv 2024


ر سيت اب ما كانش ينفع يتصور اسئله اللي زي الفيديو ده وفيديوهات الاخبار اللي ما بيبقاش في ماتيريال نقدر نستخدمها في الخبر فكنا برده مش قادرين نعملها بشكل كويس فمن الاخر السيت اب الجديد البسيط ده معمول علشان نقدر ننتج لكم فيديو طيب هل ده معناه بقى ان احنا هنقصر في مراجعات الموبايلات لا طبعا ده اهدافنا الاساسي اصلا واللي احنا مكملين فيه بنفس السيستم القديم اللي عاجبكم مش هنغير فيه اي حاجه ممكن بس نزود تاتش بسيط كدحل مشكلة برنامج كوبرا للايفونتحديث رسيفر غزال 2024 ,ه في الراي النهائي بعد كل مراجعه اللي هم لكم ثانيه كده اللي الواحد بيقول فيهم خلاصه الموبايل بنعيد برده مشاهد اول سؤال عندنا على اليوتيوب احمد وليدبيقول كم عدد تيم وبزل وايه اول حاجه هتعملوها لما توصلوا مليون مشترك ومبروك الاستوديو الجديد الله يبارك فيك يا احمد احنا كم واحد احناطبعا المهام مختلفه هنعمل ايه ان شاء الله اما نوصل منين مشترك دي مفاجاه يا احمد يعني خليك متابعنا لحد لما نوصل مليون مشترك وان شاء الله عمرو اسامه بيسال بدايتكم في اليوتيوب كانت عام.

  • له ازاي وكنتم بتجيبوا المباراه ازاي في الاول والله يعني البدايه كان اول فيديو ممكن ترجع كده تشوفه الاوبو افكان مصورينه بكاميرا كانوندي وكان ساعتها معانا كان بس الحمد لله يعني لقى قبول كبير ونجاح كبير كنا بنجيب المباراه ازاي كنا بنشتريها عادي بنشتري موبايل بينباعها بنخسر فيها شويه فكنا , الرسيفر الهوائي ,محددين زي بادجت كده معينه خساره شهريه لحد اما نقدر نوصل بالليتشانا للمستوى معين بلال هاني بيسال ايه اكتر موبايل كنت متوقع انه ينجح ولكن فشل بص يا بلال في ميزه كده عندنا وهي حته ان احنا الويب سايت بتاعنا في حركه سيرش كده كده على الموبايلات دايما الموبايل اول ما بينزل بره بيبقى عليه شويه سيرش موبايل اول ما يتعرف ان هو نزل هنا بنبقى متوقعين وعارفين الناس عايزه ايه الناس بتدور على ايه فتقريبا تقريبا كل الموبايلات الناجحه احنا عارفين انها عارفين مثلا موبايل زي الاوبو اياكثر مباراه مبيعا في مصر لان بالفعل الموبايل رقم واحد في السيرش مهاب ايمن بيسالكود المصنع لتنشيط showme iptv انت متجوز هو مين صاحب القناه فيكم كانت الفكره مني.

  • ن بحبك قوي وانا كمان بحبك لا مش متجوز يعني سؤال ما لوش علاقه بالموضوع مين صاحب القناه لا مش واحد احنا في مللي اربعه هم الكوفاندرز بتوع موبيزل كلنا الاونرز فكره منين الفكره ان احنا لقينا وقت ما كنا بنبدا موبيزل اللي هو في اولكانت الخطه تقريبا اتحطت في اواخرلقينا في مصر ما فيش حاجه محد, كود som iptv ,ده على مصر قوي يعني تخش كده موقع تلاقي كل الموبايلات بقى اللي نزلت جلوبال ومش جلوبال فانت مش فاهم ايه اللي موجود والاسعار غلط والمواصفات مش صح قوي فحبينا ان احنا نعالج النقطه دي فعملنا الويب سايت بتاعنا بطريقه لطيفه وباسلوب لطيف مصري كده اصيل وكمان عملنا سبورت او دعمناه اللي انت شايفها دول ابراهيم الشامي بيسال تنصحني اشتري موبايل في الفئه الاقتصاديه اليومين دول ولا استنى ممكن حاجات تنزل بص يا سيدي شاومي نزلت اللي عندها اوبو كده كده بتاعتها مش قد كده بس نزلت سامسونج نزلت هواوي الله طلاب وانفينكس هتنزل كده موبايل اعتبره تسريب الهوتبلاي هينزل تحت الجنيه فلو ا.
سوفت وير رسيفر paraccess x6 v7

كود som iptv



نت هتشتري تحت الجنيه استنى لو منفما فيش اوبشنز جديده هتدخل علينا الفتره دي على حد معلومات يوسف محمد بيسال هل شاومي هتحل مشاكل ريدمي نوتالعادي ولا مش ناوي تحلها وفي ناس ردت عليها قالت من مشاكل اتحلت بالفعل وبالفعل وصل سوفت وير ابديت بس هي الفكره انجيجا رام مع وجهه شاومي بيعملوا ازمه ودي حاجه انا بقولها على طول فهتلاقيجيجا رام بتاع الموبايل ده في ازمه انماجيجا رام هتلاقيه كويس جدا والكلام ده عل, كود تفعيل سيرفر best iptv ,ى فكره يا جماعه انا قلته بيسال نبدا ازاي على اليوتيوب واحنا ما نقدرش نجيب اجهزه نعمل عليها مراجعه ممكن نصيحه بص يا سيدي عشان السؤال ده انا سالته كتير اولا اشتغل على دايره يا محمد اكيد في العيله عندك في حد اشترى موبايل جديد او مش جديد قوي موبايل بقى له شهر تقدر تستخدمه منه كده شويه وتعمل يعني في في فئه كثير من الناس بتحب موضوع تجربه مطوله يعني فيديو مراجعه لموبايل بعد ما نزل بشهر عشان بقى يكون الابديتس نزلت بقى لو في حاجه في الكامير.

  • ا في حاجه في لسوفت وير الاداء الكلام ده كله يكون اتحل فانت هتنقل تجربه برده حلوه مش بطاله طيب ما قدرتش على دي ممكن تشتغل على الحاجات دي لحد اما الدنيا تشد معاك شويه وتقدر ان انت تتحمل تشتري موبايل وتبيعه وتخسر في حاجه بسيطه وهكذا لحد اما الريتم بتاعك يزيد بي اون لاين اكاد, هل يوجد رسيفر بدون اسلاك ,يمي اسمع جيب ماسك تليفون ايه حاليا والله انا ماسك دلوقتي الرينومعايا الايفونميني ماشي بالاثنين ثواني شريحه موجوده هنا اكثرالف سؤال انا هجاوبك على كم سؤال كده يا عمر ايه نوع الكاميرا اللي انتم بتصوروا بيها احنا دلوقتي بنصور حاليا الفيديو اللي انت شايفه ده متصور بالايسي وعندنا الاماكثر من واحده وعندنا السيجما مواصفات جهاز المونتاج كنت قايله في فيديو اللاب بتاع الديل جيعندنا الديل جياللي هو الاي اتش مع عرضاس اس دي مع كارت شاشهوهو مقضي الغرض لان تقريبا احنا معظم الفيديوهات اللي بنصورهاوده تكمله للسؤال الاول اللي هو ايه الدقه مراحل عمل الفيديوهات الموضوع الطويل جدا المنتج او الموباي.

  • ل مثلا بيجي بيتعمل له انبوكسنج الاول بنسطب حاجات على الموبايل كثير ستاندرز كده عندنا شويه العاب شويه ابلكيشن تيستنج بنشحن موبايل % بنبتدي التجربه دي لتصوير كان طبعا معظمه بيرول بيبقى متوسط الفيديو الواحد اللي انت بتشوفهدقائق ده بتتكلم فيفيديو بيرول بيتصوروا وبعد كده كل الكلام ده بيت, رسيفر dreamer h7 ,حط عليهم فويس اوفر وبيتعمل مونتاج وبتشوف الفيديو النهائي اللي انت شايفه واخر السؤال عندكسيرفر iptv رسيفر سيناتور 999 كم سنه عندينروح بقى الاسئله بتاعه الفيسبوك ونشوف اول سؤال مع فارس احمد وبيقول ليه الناس بتشتري اوبو مع انها مش بتقدم قيمه مقابل سعر وفي شركات زي ريلمي بتقدم قيمه افضل وبتقدم شبكات ممتازه بص يا فارس الاداميه والدعايه بمعنى ان عندك موبايلات زي الاف لاين والاف باعت كتير ومسمعه لحد دلوقتي مع الناس ففي ناس كثيره مش فاهمه قوي في البراندات ما تعرفش ايه البراندات الجديده مش متابعه صور موبايلات ودي فئه مش قليله في السوق المصري ده بينزل المحل كده باشا انا عايز موبايل اوبو الجديد فبيدور ثاني .

رسيفر dreamer h7




س طبعا ما بين الاقمار الموجوده في الموقع المداري الشرقي والاقمار الموجوده في الموقع المداري الغربي موجود الموقع المداري صف درجه اللي هو بيكون الخط الفاصل ما بين الشرق والغرب يبقى انا من الموقع المداري صفر درجه لو اتجهت اتجاه الغرب يبقى دي المره الغرب لو انا من الموقع المدارس 0 درجه لو اتجهت اتجاه شروق الشمس يبقى كده امار الشرق طيب انا عاوز اعرف اماكن الاقمار فين علشان تعرف اماكن الاقمار فين الموقع, كود تفعيل dream tv , والمدارس صفر درجه هنا هنحدد كل درجه بعده كده بالمنظر ده كده يعني هيمشي من موقع المدرسه هنعد لحد لما نوسه مثلا 30 غرب بالمنظر ده كده يبقى عندي كده جميع الاقمار الغرب هنمشي مع بعض واحده واحده عشان نفهم طيب بعد الموقع المدارس 0 درجه وانا متجه اتجاه الشمس هاعد قمار الشرق بالمنظر ده كده كده احنا رسمنا جميع الاقمار الموجوده في الموقع المداري الغربي وجميع المواد الموجوده في الموقع المداري الشرقي طيب انا عاوز اعرف مكان او اتجاه النايل سات فين وانا و.

  • اقف كده عندي طبعا الموقع المجاري صفر درجه اهوت هاعد من بعده سبعه درجات على عندنا واحد ادي اربعه ادي خمسه ادي سته ادي سبعه ادي الموقع المداري سبعه غرب ده سبعه غرب يبقى النايل سات موجود في الاتجاه ده كده يعني مثلا انا عندي هنا طبق كده لو ده عندي طبق كده هاوجه الطبق اتج, قنوات عربية رياضية مجانية ,اه سبعه درجات غرب انا اكتب بالعربي عشان تظهر شويه سامحوني بس في الرسم كده انا عاوز بس اوضح لكم على قد ما اقدر اهدي عندنا طبعا في معظم البيوت عندنا بيكون الطبق بيوجه اتجاه النايل سات ده طبعا نايل سات وانا قلت قبل كده لازم يكون عندي قمر دليل يبقى القمر الدليل بتاعي هو النا واقف على النايل سات هامشي بنفسي الخطوه اللي انا الخطوات اللي انا هاقولها دلوقت طيب لو انا على النايل سات وعاوز استقبل قمر اكسبريس 11 غرب اعد بعد النايل سات ادي ثمانيه تسعه 10 11 يبقى انا عندي هنا اومال اكسبريس 11 غرب 11 طب انا لو عايز استقبل قمر اكسبريس 14 غرب انا عندي هنا 11 يبقى ده 12 ادي 13 اد.

  • ي 14 يبقى ده عندي هنا اكسبريس 14 غرب يبقى انا لو واقف على النايل سات وعاوز اتجه اتجاه اكسبريس 14 غرب هاوجه النايل سات على ايميل على يمين وانا وراء الطبق معنى كلامي لو باتجه بالطبق اتجاه يد اليمين وانا وراء الطبق يعني مثلا وليكن طيب افرض في نقطه ثانيه افرض انا مستقبل قمر النايل , سيرفر dream iptv ,سات الموجود في الموقع المداري 7 درجات غرب وعاوز استقبل قمر صور طيب قمر ثور موجود في الموقع المداري واحد درجه غرب هتيجي يمين ولا شمال انا وانا باعد عاديه ازاي انا قلت الموقع المدرسه 0 اهوت وعديت ادي واحد اثنين ثلاثه اربعه خمسه سته سبعه يبقى انا اول واحده بعد الموقع المدارس صفر هيكون قمر ثور طيب انا واقف على النايل سات وعاوز يستقبل قمر ثور الموجود في الموقع المداري واحد درجه غرب هتتجه اتجاه اليمين ولا اتجاه الشمال هاروح اتجاه ايدي الشمال كم درجه ادي درجه اثنين ثلاثه اربعه خمسه والسته هي نايل سات وادي الموقع المداري صفر درجه يبقى انا هو انا واقف على الم.

سيرفر dream iptv



وقع على المدارس 0 درجه ببدا من على اليد اليمين دي كلها اقمار الغرب بالتوالي يعني واحد درجه غرب اثنين درجه غرب ثلاثه درجه غرب اربعه درجه غرب طيب لو انا عاوز استقبل قمر هسباسات الموجود في الموقع المجاري 30 غرب هتجيء اتجاه اليمين ولا اتجاه الشمال لو اي كلمه اسمعها غرب واكثر والرقم بتاعها اكبر من النايل سات هاتجه يميني وانا وراء الطلبه ولو سمعت غرب او شرق اقل من سبعه غرب لو سمعت مثلا سته غرب, dream iptv code 2024 , 4 غرب خمسه غرب واحد غرب او شرق هتجيء اتجاه ايد الشمال وانا وراء الطبق يعني يبقى ثلاثه اربعه خمسه سته سبعه ثمانيه تسعه  يبقى انا هنا ايه هنا كده هسباسات موجود في الموقع المداري 30 غرب يبقى انا وانا واقف على النايل سات وعاوز استقبل القمر افرض انا واقف على النايل سات وعاوز استقبل قمر البلغاري طيب الامل البلغاري موجود في الموقع المداري ايه موجود في الموقع المدا.

  • ري واحد وتسع من 10 كان يعتبر اثنين شر انا قلت هنا الخط الفاصل بتاع المدارس سفر درجه يبقى انا هاعد من بعده ادي واحد اثنين يبقى ده ايه البلغاري لان البلغاري موجود في الموقع المداري واحد 1.9 شرق يعتبر اثنين درجه لو انا عاوز استقبل بلغاري حوجه الطبق اتجاه ايدي الشمال هاعدي على , قنوات عربية روتر ,سور الاول وبعد كده اول قمر هيكون البلغاري طيب لو انا عاوز استقبل القمر الاوروبي مثلا عمر الاوروبي موجود في الموقع المجاري 13 شرق يعني بالضبط هي دي واحد اثنين ثلاثه اربعه خمسه سته سبعه ثمانيه تسعه عشره الاوروبي موجود في الموقع المداري 13 الاوروبي 13 شارع يبقى انا لو عايز استقبل القمر الطبق اتجاه يد اليمين ولا يد الشمال ولا وراء الطبق هاوجه اتجاه ايد الشمال وانا وراء الطبق طبعا المسافات ديت هاقول لكم هاقيسها ازاي واحنا فوق دلوقت بس انا عاوز اعرفكم اماكن الاقمار فين طيب انا لو عاوز استقبل قمر الاذري القمر الاذري موجود في الموقع المداري كم 46 درجه شرق يبقى عندنا .

  •  يبقى هنا الازهري الاذري القمر الاذري هاسال القمر الاذري موجود في الموقع المداري كم موجود في الموقع المداري 46 درجه شرق يبقى انا هاعدل اوروبي وهاعدي اصلا 19 انا افهم من كده, dream iptv activation code , افهم من كده ممكن اكتب ورقه عندي هنا واكتب عندها واحد اثنين ثلاثه اربعه خمسه سته هافضل رقمها يعني مثلا عندي وصلت لنا رقم   موجوده عندي ايه موجود عندي يوتلسات 16 سنه طيب ادي عندي ايه قمر  طيب ادي  عندي ايه عندي استرا 23 24 25 26 عندي ايه عندي قمر عندي قمر عرب سات 30 شرق طيب عندي قمر ايه عندي قمر هلاس موجود في الموقع المداري 39 شرق طيب عندي ايه عند القمر التركي الموجود في الموقع المجاري 42 شرق طي.

dream iptv activation code



اء عن الزوم اللي بيتعمل بالعدسه الرئيسيه في الواللي ما فيهوش ولما تزاوهم اكثر يبان الفرق اكثر وده الفرق الجوهري بينهم في التصوير والعدسه الزوم للاسف مش شغاله دلوقتي في النايت مود في الاثنين و العدسه الالترا وايد محترمه جدا جدا في الموبايلين زاويه واسعه وتفاصيل كثير ومعالجه حلوه جدا تصوير في اداره داخليه محترم جدا برده بتاخد معالجه الوان ممتازه والنتائج متقاربه جدا جدا في الموبايلين وبرده التصوير بالنايت مود مميز جد, كود تفعيل sawa iptv 2024 ,ا سيلفي كالمعتاد من سامسونج في الفئه المتوسطه معقول جدا مش بيحاول يلعب في الالوان والتفاصيل في هادي ومنطقي وانا ما عنديش اي مشاكل معاه واسيبكم معاه تصوير الفيديوهات بالنسبه لتصوير الفيديوهات بالجالكسي ايوايفهم زي بعض بيصور على فور كيفريم دي اعلى جوده موجوده في الموبايل المفروض في اي اس او مثبت بصر حقيقي في العدسه فانا توقعت ان الفيديو هيبقى ثابت على k بص اللي لاحظته ان الفيديو ولا هقول لك مش ثابت ولا ثابت هو حاجه في النص .

  • لان طبعا معاك المعالج الضعيف شويه ان هو يثبت الفيديوهات k ولكن هتحتاج تثبت ايدك شويه وانت بتصور k بالم تطلع ثابته انما لو انت عايز بقى ايه تريح دماغك وتتهز وتمشي براحتك فهتشغل وضع الالترا السيدي اللي بينزل الجودهوبيخلي الفيديو ناعم جدا طبعا تقدر تروح للعدسه الواد انجل وانت بت, القنوات العربية على astra 19.2 ,صور عادي هتلاقي فيها طبيعي جدا جدا بس طبعا الثبات فيها بيبقى اقل شويه من العدسه الرئيسيه ونرجع تاني لعدسه الرئيسيه واخر معلومه هقولها لك وضع البروفيديو اللي الضاف سوفت وير الكاميرات في الاثنين واللي بيخليك تقدر تتحكم في الشطر سبيد والايزو علشان تطلع فيديو اكثر احترافيه اخرهمكي ودي الجوده اللي انا بسرعها دلوقتي هتلاقي الصوره بتتهزل شويه لازم تنزل الجوده لعلشان الابتزاز ده يروح انا لاحظت من البرنامج مش مظبوط يعني في لسعه ودلوقتي انا هحاول اشغل اضاءه ثانيه دلوقتي ظبط سبحان الله ما زودت له اضاءه ثانيه انما بقى محتاج سوفت وير ابديت الاسعار الرسميهجيجا معهدجنيه للنسخه الجيجا مع.

  • جيجا رام وحواليجنيه للنسخه الجيجا معجيجا رام وخلي بالك الموبايلين ينفع تركب شرحتين اتصال او شريحه وكارت ما ينفعش تركب شريحتين وكارت في نفس الوقت ودي حاجه اول مره تشوفها راي النهائي بقى علشان لو تهت مني الجالكسي ايخليني ابدا به الموبايل اللي عجبني جدا وشايف ان هو هيبقى الخليفه المنت, كود تفعيل smart x2 ,ظر للجالكسي اياللي نجح جدا اتوقع الموبايل ده ينجح جدا وراه طيب ليه بقى حلوه جدا تصميم انت بتنزل بيه حمام السباحه بس السيل دي مقاومه معتمده اي بيمعاك شاشه سوبر امل تحفههرتز معاك كمان صوت ستيريو عالي مع الكاميرا خلفيه فيها مثبت بصري حقيقي كمان معاك دعم اللي ممكن ما يعجبكش فيه موضوع الخامات البلاستيك بس زي ما قلت لك الخامه هنا الكويسه فعلا موضوع ان هو شرحتين اتصال من غير كارت لو هتركب كارت يركب مكان الشريحه الثانيه ودي حاجه مش متعودين عليها من سامسونج موضوع المعالججي اه مش احسن معالج في الفئه السعريه دي بس الموبايل ده بيقدم باكدج ومواصفات النقطه دي وم.

كود تفعيل smart x2



وضوع سرعه الشحن قليله شويه الاقل من كل المنافسين بس لسه سامسونج ما طولتش سرعه الشحن بتاعتها كمان ما فيش هاند فري في العلبه ولا في الايولا في الاثنين واخر حاجه موضوع فلتره شبكات الواي فاي الضعيفه اللي دايما بنعاني من العده في الجالكسي ايه والجالكسي ام من سامسونج ده كده الايانما بقى الايانا شايف ان الموبايل ده اغلىجنيه من الايويزيد عنه عدسه بس للزوم فهل انت يعني محتاجها اه الموبايل اياكبر شويه في الشاشه واكبر , كود تفعيل iptv ,شويه في بقول لك يعني وفر فلوسك وخليك في الايالا لو انت يعني من محبي لشاشات الكبيره ده غير كمان ان في الفئه السعريه اللي لقيتموجود فيها في موبايلات ثانيه من براندات ثانيه اقوى في المعالجات وفي الكاميرات وفي شويه حاجات كده ده غير ان اصلا سامسونج نفسها عندها الاساف اي اللي سعره رخيص في اقرب جدا من الايوطبعا الاساف اي يكسب هتيجي انت عند النقطه دي وتقول لي الشاومي نوتبرو هقول لك عيني الاثنين الموبايل بس يوصل لنا نعمل له مراجعه ونقارنه مع ونشوف بقى م.

  • ين الاداء الفعلي الجميل لو وصلت للنقطه دي وتكتب كومنت وتقول لنا رايك في الموبايلات دي وانهي عجبك اكثر واكيد الايهعجبك اكثر واتاكد انك عامل سبسكرايب في قناه موبيزل وفعل الجرس علشان تشوف مراجعات جديده الموبايلات اول باول وشكرا علىالف مشترك وان شاء الله نوصل المليون قر, تردد القنوات العربية 2024 ,يب ونعمل لكم مفاجاه حلوه سلام واخيرا بعد طول انتظار بعد اكثر من مليون سؤال في كل حته فيسبوك ويوتيوب والانبوكس جه وقت الفيديو الثاني بتاع السكرينات معاكم اسامه طبعا بنعتذر جدا جدا جدا جدا على التاخير الغير مقصود ده وطبعا كلكم عايزين تعرفوا ايه هي الاسكرينه اللي القزازه تحتها ما اتكسرتش ووصلت لاعلى مستوى وهي كانت سكرينه كروس كينز وهي تعتبر من الاسكرينات الفئه العاليه يعني فئه سعريه مختلفه بمواصفات مختلفه وبتكون فرنج الجنيه وانت طالع عشان كده ما كانش ينفع نقارنها بالسكريات الاقتصاديه طيب ليه تكلمني على الفئه الاقتص لان هي الفئه الاكثر انتشارا واللي سعرها يعتبر في متناول .

  • الجميع اللي هي بتكون فرنج اقل منجنيه وكمان دي اكثر حاجه بتتطلب مننا لكن طبعا مش هننسى الفئه العاليه وهنعملها فيديو مخصوص وهنقارنهم بنفس الاختبارات اللي قارنا بيها الفئه اللي الاقتصاديه وده هيكون في فيديو ثاني قريب جدا وان شاء الله قريب جدا مش زي الفيديو ده طيب المره دي ازاي اخترت ال, dream tv active apk ,اسكرينات اول حاجه رحت لتاجر كبير المتخصص في السكرين بروتكتور موجود في منطقه العطار اشهر مكان في مصر لاكسسوار الموبايل سالته ايه اكثر اسكرينات بتتباع عندك او ايه الافضل او ايه اللي عليه طلب كبير الفت اول حاجه قال لي على الانت بكتيريا الانتباكتيريا قال دي يعتبر اغلى وانظف اسكرين بروتيكتور موجوده دلوقتي في الفئه الاقتصاديه لكن للاسف كانت متوفره للايفون بس عشان كده مش هنتكلم عنها النهارده بعدها على طول كانت الدي المق او الاسكرينه القزاز المط قال لي دي احدث حاجه يعتبر موجوده وافضل جوده فيهم يجي بعدها على طول الاتش دي بلس اللي هي تطوير الدي ودي اع.

dream tv active apk


 ده وهرجع كده بسرعه للموبايل اللي انا حاطه طول الفيديو ده وما استخدمتوش خالص اللي هو الريدمي نوتبرو اللي بيدعموانا هنا مشغل الموضوع اللي هو بمونيتر الفريمبر سكند ولو تاخد بالك مش عارف هي باينه بقى ولا لا نحاول نقرب شويه مكتوب اقصى تردد انت ظبطه للشاشه اللي هو الهيرد درجه الحراره سرعه ترددات بروسيسور الثمانيه بتاع الشاشه ومش مكتوب الفريم الحقيقي اللي انت شغال عليه دلوقتي في التطبيق اللي انت بتفتحه بس, كود تفعيل تطبيق dream tv , طبعا نفسهرتز تقدر تعمل نفس الطريقه اللي انا قلت لك عليها من شويه في البوكو وهتلاقيها شغاله معاك كويس جدا هنا بس الطريقه بتاعه ان انت تظبط تردد للشاشه علىهرتز ما اشتغلتش على الريدمي نوتبرو اللي اشتغلت هو تشغيل كل الابلكيشنز اللي على الموبايل علىبس كده اتمنى اكون ما تطولش عليكم تقريبا طولت عليكم انا بقى لي اكتر من نص ساعه بصور وحتى الكشاف اللي ورايا ده فصل يعني خير ان شاء الله الفيديو يعجبكم وصلت للنقطه دي وما كنتش عملت اللايك الجميل .

  • ايوه تعمل اللايك الجميل وتكتب كومنت وتقول لنا رايك في نوعيه موبايلات تانيه ولا لا واتاكد انك عامل سبسكرايب في قناه موبيزل ومفعل الجرس علشان تشوف مراجعات جديده للموبايلات اول باول لو بتدور على موبايل جديد تشتريه في حدود الجنيه او حواليدولار ومحتاج موبايل ما يضايقكش في حاجه, جهاز القنوات العربية , ما يكونش وزنه تقيل قوي تكون شاشته امليت بالتردد عالي بطاريه كويسه اداء معقول وكاميرات حلوه لان ما فيش حد دلوقتي مش بيصور بالموبايل سواء سيلفي او كاميرا اشهر ثلاث موبايلات في الفئه المتوسطه سامسونج جالكسي اياوبو رينوفور جي وشاومي ريدمي نوتبرو المقارنه دي هتعجبك حلوه وفيها تفاصيل كثير من غير مقدمات اعمل اللايك الجميل ويلا بينا نبدا المقر في البدايه حابب اعرفك على سبونسر الفيديو النهارده موقع لاكي ايجيبت دوت كوم اعلى موقع بيدي لك كاش باك في مصر ودلوقتي عاملين ضعف الكاش باك على كل مشترياتك في كل المواقع اللي بتحبها زي سوق جوميا امريكان ودلوقتي لما تسجل على موقع لوكي.

  •  ايجيبت دوت كوم ليكجنيه هديه هتنزل لك بعد اول عمليه شراء اون لاين مش لما تسجل كده وخلاص لا اول ما تشتري اي حاجه هيجي لكجنيه هديه في الحساب بتاعك الموضوع سهل جدا دوس على الموقع اللي حابب تشتري منه ويشتري بالطريقه اللي متعود عليها من المواقع دي ارجع على موقع لاكي ايجيبت هتلا, dream tv iptv ,قي الكاش باك في حسابك طيب ازاي تستفيد بالكاش باك ده في ثلاث طرق تسحبه على حسابك في البنك او فروع امان او تقدر تستخدمه في ابلكيشن لاكي وتشتري من المحلات المتاحه بتدفع بلاقي طيب ايه الجديد بقى الجديد ان كل عروض الكاش باك الاون يعني تقدر تشتري من موقع لاكي ايجيبت او من خلال ابلكيشن لك براحتك هتفتح الابلكيشن وهتلاقي عروض الكاش باكل اون لاين هتدوس على العرض وتشتري بشكل طبيعي وترجع للابلكيشن تلاقي الكاش باك بتاعك بس كده هسيب لكم لينك موقع لوكي ايجيبت دوت كوم تحت في الديسكريبشن ويلا بينا نكمل الفيديو نبدا بالكاميرات علشان تصور براحتك يا باشا الثلاث موبايلات بار.

dream tv iptv



بع كاميرات فضه الاساسيهميجا بيكسل في الشاومي وميجا بيكسل في السامسونج السامسونج وهو الوحيد اللي فيه مثبت بصري حقيقي الكاميرا الخلفيه بالباقي ما فيهوش السيل سامسونجفي اوبو زي ما انت عارف ما لكش دعوه خالص بالارقام خلينا بالتجربه الحقيقيه مش هستخدم جوجل كاميرا في شاومي لاني بعمل مقارنه وجوه الكاميرا مش بيشتغل بكفاءه على سامسونج يلا نشوف الصور اول صوره هنا عجبتني واقعيه صوره سامسونج والالوان المظ, iptv 2024 ,بوطه فيها اللون القميص وعجبتني حته تفاصيل شاومي الاوبو ما عجبنيش تمام ثاني صوره بورتريه عجبتني جدا صوره الشاومي في ان هي الوحيده اللي خلت اللون الاسود زي ما هو اسبول هنا ومعالجه كامله للصوره في السامسونج يجي وراها شاومي على طول اوبو كالعاده جايب المبنى بالملي شاومي راحت منه خالص في الصوره دي وما ظبطش حتى لون السماء اوبو مصفره الصوره زياده عن اللزوم احسن عدسه مكروه هنا للشاومي تكسب باكتساح واحسن عدسه سامسونج كزاويه تصوير الت.

  • فاصيل عجبتني جدا صوره سامسونج بعدها شاومي كالعاده اوبو ما عجبتنيش اللي يقدر يجيب لون الماوس بالملي هو السامسونج بعده على طول الشاومي وتفاصيل تفاصيل صوره الشاومي اكثر حاجه بسيطه كالعاده برده الاوبو ما جاش الصوره دي والسماء زرقاء قبل ما الدنيا تظلم كده والاضاءه كانت صفر, جميع ترددات القنوات العربية على نايل سات ,اء احسن والاوبو ما جاش نخش على النايت مود السامسونج مش بيرفع الشادس وبيعلي الكونتراست شويه والثاني معالجه صوره النايت مود بتاعته مختلفه تماما عن شاومي وبصراحه هي حركه ذكيه وهتعرف ليه بص كده اخر صوره دي السامسونج متفوق جدا اه الصوره مش منوره زي الباقيين بس الصوره محافظه على التفاصيل بتاعتها كويس جدا حيل سامسونج كاميرا خلفيه تقدر تعتمد عليها جدا ندخل على السيلفي كالعاده اوبو بيفتح الصوره زياده عن الطبيعي سامسونج متوازن جدا في الالوان شاومي في اوفر شاربنج حاجه بسيطه الصوره دي كل موبايل عالج الصوره بمزاجه ما اقدرش اقول لك مين فيهم احسن.

  •  انت تفصلها مش كثير نهائيا صوره الاوبو معقوله برده انما صوره السامسونج الوانها مش مظبوطه وهنا عجبتني برده صوره شاومي اوبو السامسونج تحس الالوان مش مظبوطه قوي هنا في اضاءه المغربيه تفاصيل شاومي ضيعه خالص صوره السامسونج مهزوزه مع اني صوتها اكثر من مره خسرت الاوبو احسنه ود, dream tv activation code 2024 ,ي نايت مود سيلفي تفاصيل الشاومي قليله جدا الخناقه بين اوبو سامسونج غيرت لون الصوره خالص اوبو منطقيه شويه الملخص سيلفي لشاومي والسامسونج ممتاز بالنهار سيلفي الاوبو ممتاز بالليل اسيبكم مع تصوير الفيديوهات بالليل فانا دلوقتيفريم في الثانيه بس مشغل اللي هو يعني زي ما تقول كده بلاستيك وبالتالي احساس الفخامه بيروح السامسونج والاوبو والخامات بالكامل من البلاستيك سواء ظهر او فريم والجمله المشهوره اللي بقولها دايما ان الخامه القزاز تخاف منها في الوقعات انها ممكن تنكسر بسهوله انما البلاستيك بيتحمل اكثر في الوقعات % من اللي بيشتروا موبايل جديد بيمشوا بيه جوه ا.

dream tv activation code 2024




سواء بالعلبه او الموبايل البوكس بيفتح بطريقه جميله قوي وسهله ومسليه الصراحه لو انت زهقان ولا قاعد بتفكر في حاجه بس في مشكله بسيطه كده ساعات لما تيجي تحشرها في جيبك لو دقيقه شويه ممكن تتفتح وانت بتزقها عندنا في الظهر مدخل الشحن يو اس بي سي وزرار عشان تستخدمه في البيرينج او الاقتران وكمان عشان تعرف نسبه البطاريه قد ايه وده بيكون من خلال الثلاث لمبات اللي في الوش دول السماعات من نوع ودي اللي انا كنت, iptv dream tv , بكرهك جدا لان ودني صغيره وصراحه عمرها ما كانت بتثبت في ودني وانكر حله المشكله دي بانها موفره لك تسع مقاسات من الايرتبس او الكاوتش اللي هي بتركبها على السماعه عشان تثبت كويس في ودنك بيكون واحده منهم بتيجي على السماعه نفسها وثمن مقاسات مختلفه في العلبه والصراحه انا اول مره اشوف سماعه مديه كم عدد الماسات ده يعني انت ساعات ما بتلاقيش في محلات الهدوم حتى بتبدا مناكس سمول لحد اكس لارج تقريبا وده مهم جدا عشان تاخد افضل نتيجه ممكنه من.

  •  سماعه لازم تكون السماعه مقفله على ودنك كويس جدا عشان تاخد افضل صوت وافضل جوده وخاصه وبالفعل كانت ثابته معايا ومارست بيها كمان رياضه وما وعدش مني خالص اسعار كانت بتتزحزح كده حاجه بسيطه لو انا عرقت مثلا او قعدت بقى اتحمست شويه في الرياضه بس كنت ب, بث مباشر كل القنوات العربية ,ثبتها تاني في مكانها لكن ما وعدش مني تمام واخيرا السماعه ضد طرطشه الميه بمعيار اي بي اكسيعني ضد الطرطشه خفيفه كده عرق مثلا لكن مش ضد الميه او تنزل بيها الميه او تستحمى بيها مثلا علبه السماعات تقدر تشحنها بطريقتين عن طريق الكيبل اليو الشحن الوايرلس واه بتشحن وايرلس ساعه البطاريه في علبه السماعاتمللي امبير وده اللي بيقدر يشحن السماعات ثلاث مرات بالكامل كل مره فيهم بتديك حوالي سبع ساعات تشغيل موسيقى واربع ساعات مكالمات وبيقول له حاجه بسيطه لو انت مشغل النايس كنسليشن على طول السماعه تقدر تشحنها بالكامل في خلال ساعتين عن طريق الكابل اليو اس بي او بيكون ثلاث ساعات ع.

  • ن طريق الشاحن الوايرلس بس ما تقلقش لو فاضيه خالص تقدر عن طريق ربع ساعه بس بالكابل اليو اس بي سي تاخذ ثلاث ساعات مكالمات السماعات تقدر تتحكم فيها عن طريق التاتش كنترول اللي تقدر تعدله زي ما تحب عن طريق البرنامج اختار بينهم في عن طريق لمستين او عن طريق لمسه طويله ثانيتين وت, كود تفعيل iptv مجاني 2024 ,قدر تختار اي اوبشن فيهم لاكثر من حاجه بقى توقف في الاغاني تشغلها تعمل نكست او باك في الموسيقى بتاعتك او ان انت تعلي الصوت وتوطيه وكمان تفتح المساعد الصوتي بتاعك سواء بقى ارسلي او بيكسبي او جوجل اسستنت وطبعا فيها السنسور اللي بيخلي الاغاني تقف اول ما تشيل السماعه من ودنك والصراحه الاستجابه بتاعه التاتش كنترول والسينسورز كانت سريعه جدا السماعه طبعا بتشتغل على الاي او اس والاندرويد وعشان تقدر تتحكم في السماعه والاعدادات الكامله بتاعتها محتاج تتسطب البرنامج الخاص بها وده تطبيق من شركه ساوند كور بتقدر تنترول السماعات او الاجهزه المختلفه من شركه انكر او .

كود تفعيل iptv مجاني 2024



ساوند كور على الموبايل بتاعك ومن خلاله تقدر بقى تعمل وده بيقول لك ان انت لابس المقاس الصح ولا لا عن طريق تيست بسيط كده بيختبر ان السماعه قافله على ودنك كويس ولا لا وكمان تعدل الكنترول بتاعه التاتش كنترول اللي يكلمني عليها من شويه اكتر منهم والاغرب انك تقدر تعمل هير اي دي تست يعني السماعه بتعمل تست معين عن طريق ترددات معينه كده لكل ودن مختلفه حسب تعمل لك اعداد خاص بودنك او زي بتفصل لك كده اعداد, som iptv apk ,ات على استجابه ودنك للترددات دي بحسها خط افضل تجربه صوت من السماعه دي التطبيق بسيط جدا وكمان عليه اغاني وعليه كده بتاع اليوزرز او المستخدمين بتوع السماعات الساوند كل والصراحه مسلي كده تحس انك بتلعب مع السماعه يعني تقعد بقى تنقل ما بين الكلايزر فالصوت يتغير تتنقل ما بين النايس كانسليشن فتلاقي برده الصوت يتغير وتقعد تبص حواليك كده ايه الصوت اللي اختفى والصوت لسه موجود اهم جزء وهو جوده الصوت والمايك صوت السماعات النقي ج.

  • دا فعلا بيور زي ما مكتوب على البوكس بتاعها والتفاصيل واضحه والصوت ممتاز جدا بس كان محتاج يعلى حاجه بسيطه وكمان كان محتاج البيض يزيد شويه وده حسيته لما قارنتها بالسماعات الايربودزلان انا قلت لما تكون سماعه ان اي تبقى الصوت اعلى او جودته بتبقى اعلى او البيس بيبقى اقوى بس ص, برنامج جميع القنوات العربية ,راحه ما كانش اعلى حاجه والحاجات دي هتحس بيها لو انت من الاشخاص اللي بيحبوا كده الصوت يبقى جوه ودنهم بيرج ودنهم والبيز قوي جدا واللي هو تشيل السماعه بعد ما تسمع تراكين ثلاثه تلاقي وابنك صفرت لكن اللي جودرته حلوه عشان تحافظ على ودنك فمش هتحس بالحاجات اللي انا قلتها دي كلها تماما اما بخصوص صوت المايك فالسماعه فيها الست المايكات عشان يعزلوا اي دوشه حواليك قوي ازعاج ويوصلوا صوتك باعلى جوده ممكنه الساوند كوردي ا**برو عشان نشوف جوده الصوت عامله ازاي انا دلوقتي هشغل المروحه دلوقتي انا اشتغلت المروحه على السرعهالمروحه عشان اشوف عامل ازاي دلوقتي انا بطلت اقفل وقد.

  • امي مروحه عامل ازاي مكان في هوا شويه هوا كده يروحوا يجوا في حواليا عربيات والصوت دوشه شارع يعني بس انا اسمعك حلو جدا جدا جدا جدا ومش سامع اي دوشه حواليك وده طبعا احسن تجربه ممكن تاخذها من الموبايل بيبقى احسن بكثير انا دلوقتي هعمل يا احمد الفرق انا دلوقتي بجرب الابل تمام انا انا سام, مواقع iptv مجانية 2024 ,عك فانا ممكن اديك الفيدباك بتاعي على طول يعني اللي هو انا شايف ان لا السماعه الاولانيه او الدوشه اللي بتبقى حواليك وخاصه لو انت مسافر او انت قاعد في المواصلات او قاعد في مكان بيبقى في حواليك كده اصوات تكييف مروحه الخفيفه اللي بتبقى حواليك في الاماكن العامه او في البيت او كده الاكتيف كان بيشتغل ان هو يلغي لك الاصوات دي طبعا مش بتلغيها % ولكن يخفف الاصوات دي تماما بحيث يديك تركيز او هدوء كده لو انت قاعد في مكان هادي وفعلا الاوبشن ده بيهدي الجو حواليه وتقدر تتحكم فيه عن طريق الابلكيشن اللي قلنا عليه من شويه بيخليك تختار ما بين ثلاث اوضاع مختلفه النايس كانسلنج وفي الترانسل.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
 

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع